حکم توماج صالحی مشخص شد

توماج صالحی یکی از خوانندگان ایرانی در سبک رپ فارسی است که اخیراً پس از دستگیری، حکم توماج صالحی توسط وکیل او، ‏امیر رئیسیان، اعلام شد.

توماج صالحی یکی از خوانندگان ایرانی است که سال گذشته به اتهام تبلیغ علیه نظام بازداشت شد و به زندان افتاد. این خواننده پس از مدتی به قید وثیقه از زندان آزاد گردید، اما پس از 12 روز مجدداً بازداشت شد و به تازگی حکم جدید او توسط وکیلش اعلام گردید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حکم توماج صالحی مشخص شد

توماج صالحی به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس، دو سال ابطال گذرنامه و شرکت در دوره مدیریت رفتار محکوم شده است. وکیل توماج صالحی، اعلام کرد که این رپر معترض به اتهام “تبلیغ علیه نظام” محکوم به یک سال زندان، دو سال ابطال گذرنامه و شرکت در دوره مدیریت رفتار و مهارت دانش شده است.

توماج صالحی، که یکی از خوانندگان ایرانی در سبک رپ فارسی است که سال گذشته به دلیل تبلیغ علیه نظام بازداشت شد و در تاریخ 27 آبان امسال به قید وثیقه آزاد شد، اما 12 روز بعد دوباره بازداشت شد.

حکم توماج صالحی

توماج صالحی متولد 12 آذر 1369 در گردبیشه چهار محال بختیاری است. او که چند روز دیگر 33 ساله خواهد شد، سال گذشته در جریان اتفاقات آبان ماه دستگیر و به زندان دستگرد اصفهان منتقل شد. توماج صالحی که از کودکی علاقمند به شعرخوانی بود، موسیقی را از 7 سالگی و با یادگیری تنبک و ارگ شروع کرد. او که در سال 2023 برای آهنگ «فال» جایزه «هرتیک» یا «بدعت‌گذار» را از سازمان گلوبال میوزیک اواردز دریافت کرده، اولین بار از طریق برادر بزرگترش با موسیقی رپ آشنا شد و از سال 1395 به طور جدی آن را دنبال کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حکم توماج صالحی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *