استفاده از جسد برای وام گرفتن در برزیل

زنی به نام «اریکا دسوزا ویرا نونس» در روز سه‌شنبه به همراه عموی 65 ساله‌اش برای وام گرفتن در برزیل به یکی از بانک‌ها در ریودوژانیرو رفت.

قصد اریکا این بود که عمویش به عنوان ضامن درخواست وام در بانک حضور داشته باشد و برخی از سند‌ها را امضا کند، اما وقتی «اریکا» قبل از خروج از خانه متوجه شد که عمویش درگذشته، تصمیم به صحنه سازی جسد عموی خود در بانک گرفت. او جسد عمویش را درون یک ویلچر قرار داد و به بانک رفت. با رسیدن به باجه مورد نظر، «اریکا» جلوی کارمند بانک ایستاد و خواستار دریافت فرم درخواست وام شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


استفاده از جسد برای وام گرفتن در برزیل

«اریکا» با نگه داشتن سر جسد عمویش و با این ادعا که او هنوز زنده است، کارمند بانک را فریب داد، اما کارمند بانک متوجه تقلب شد و به صحت ادعاهای «اریکا» شک کرد. او به اریکا گفت که به نظر می‌رسد عمویش حال خوشی ندارد و این روش قانونی نیست.

با هشدار کارمند بانک، پلیس به محل حادثه فراخوانده شد. پس از بررسی دقیق، پلیس فهمید که عموی «اریکا» قبل از رفتن به بانک از دنیا رفته است و «اریکا» به صورت دلخواه و با استفاده از صحنه سازی جسد عمویش، سعی در دریافت وام داشت.

تحقیقات پلیس درباره علت اصلی مرگ عموی 65 ساله هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است. همچنین ادعاهای «اریکا» که می‌گوید مرگ عمویش به صورت طبیعی رخ داده است، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. «فابیو لوئیز»، رئیس پلیس ریودوژانیرو اعلام کرده که تحقیقات برای شناسایی سایر اعضای خانواده و بررسی دقیق‌تر مسائل مربوط به این پرونده در حال انجام است.

در نهایت، «اریکا» به اتهام تقلب و سوءاستفاده از جسد عمویش بازداشت شد. او به اتهام تقلب مالی و تحریک عمومی محاکمه می‌شود و در صورت ادانه شدن، مجازاتی قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اقدام اریکا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *