افتتاح حساب وکالتی چیست؟ چه کاربردی دارد؟

افتتاح حساب وکالتی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ کسانی که قصد خرید محصولات بورس کالا را دارند باید یک جساب وکالتی برای خود ایجاد کنند.

حساب وکالتی، در واقع یک نوع حساب بانکی است که برای واریز وجوه پیش‌پرداخت مشتری نزد یکی از بانک‌های منتخب افتتاح می‌شود. در حساب وکالتی، به بورس وکالت داده می‌شود وجوه واریزی مشتری را مسدود کرده تا پس از انجام معامله به نام مشتری در بورس کالا، وجه مسدودی به حساب اتاق پایاپای بورس کالای ایران  منتقل شود. توجه داشته باشید که اگر معامله‌ای به نام مشتری انجام نشود، وجه مسدود شده در همان روز آزاد می‌شود.

افتتاح حساب وکالتی چیست ؟

  • افتتاح حساب وکالتی چه کاربردی دارد ؟
افتتاح حساب وکالتی چیست
حساب وکالتی چه کاربردی دارد ؟

همانطور که گفته شد تمام مشتریانی که قصد خرید در بورس کالا را داشته باشند، باید حساب وکالتی خودرا باز کرده و مدارک لازم را به کارگزاری تحویل نمایند. بعد از دریافت کد آنلاین بورس کالا باید شماره حساب وکالتی خودرا در سامانه بورس کالا وارد کنید. cبرای افتتاح حساب وکالتی با دریافت معرفی نامه بانک ملت و پر کردن آن، باید به یکی از شعب بانک ملت مراجعه کنید و حساب وکالتی خود را باز کنید.

حساب وکالتی چه کاربردی دارد ؟

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *