مهدی رمضانی نهاد کتابخانه ها ؛ سرپرست جدید نهاد کتابخانه های عمومی

مهدی رمضانی نهاد کتابخانه ها را سرپرستی خواهد کرد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایشان را به عنوان سرپرست جدید نهاد کتابخانه ها منصوب کرد.

پیش از مهدی رمضانی، علیرضا مختارپور دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور بود. او در ۲۱ آذر ۱۴۰۰، طی حکمی از سوی رئیس جمهور به سمت رئیس کتابخانه ملی ایران منصوب شد. اکنون با حکم وزیر ارشاد مهدی رمضانی سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی کشور شده است. در ادامه نوشتار مهدی رمضانی نهاد کتابخانه ها همراه ما باشید.

مهدی رمضانی نهاد کتابخانه ها

سرپرست جدید نهاد کتابخانه های عمومی

بیوگرافی مهدی رمضانی, سرپرست جدید نهاد کتابخانه ها
بیوگرافی مهدی رمضانی, سرپرست جدید نهاد کتابخانه ها

با رفتن علیرضا مختارپور از نهاد کتابخانه‌ها و تصدی سمت ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی، مهدی رمضانی به زودی به عنوان دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور معرفی می‌شود.


بیشتر بخوانید:


علیرضا مختارپور سال ۹۳ به عنوان دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی منصوب شد و سال ۹۷ رمضانی را به عنوان معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب کرد.

با رفتن مختارپور از نهاد کتابخانه ها، رمضانی به عنوان سرپرست معرفی شده و به زودی با تشکیل جلسه هیئت امنای نهاد کتابخانه ها، به عنوان دبیرکل جدید معرفی و با حکم محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیئت امنای نهاد کتابخانه ها به دبیرکلی این نهاد منصوب می‌شود.


بیشتر بخوانید:


بیوگرافی مهدی رمضانی

بیوگرافی مهدی رمضانی, سرپرست جدید نهاد کتابخانه ها
بیوگرافی مهدی رمضانی, سرپرست جدید نهاد کتابخانه ها

مهدی رمضانی دانش آموخته رشته اندیشه سیاسی در اسلام در مقطع کارشناسی ارشد است که سوابق اجرایی فرهنگی متعددی در کارنامه فعالیت‌های خود دارد. همچنین رمضانی به مدت ۱۶ سال معاونت انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی را برعهده داشته که در این مدت، ۱۱۰۰ عنوان کتاب به چاپ رسانده است.


بیشتر بخوانید:


عضویت در هیأت مدیره نشر شهر،‌ عضویت در هیأت مدیره باغ کتاب،‌ تجربه سه ساله معاونت توسعه کتاب و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، قائم مقام مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات بین‌المللی الهدی (وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی)، عضو شورای کتاب سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، مدیر طرح گردآوری و انتشار آثار نوقلمان و… در کارنامه وی دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهدی رمضانی نهاد کتابخانه ها سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


2 thoughts on “مهدی رمضانی نهاد کتابخانه ها ؛ سرپرست جدید نهاد کتابخانه های عمومی

  1. جناب رمضانی تبریک
    لطفا شهرستان نجف‌آباد را از نظر مدیریت تغییر ی ایجاد بفرمایید اصلا مطلوب نیست به کجا اعتراض کنیم اهانت وتوهین تا کی. با سپاس از زحمات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *