بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان ؛ ماندگار ترین سخنان

انیمه‌ی حمله به تایتان جزو انیمه‌هایی می‌باشد که دیالوگ‌های ماندگار زیادی دارد. با ما همراه باشید تا به بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان بپردازیم.

انیمه‌ی حمله به تایتان یک محموعه‌ی سریالی که چهار فصل آن منتشر شده و بخش سوم این انیمه در سال 2023 پخش می‌شود و به پایان می‌رسد. این انیمه، در 6 اپریل سال 2013 منتشر شد (بهترین انیمه های سریالی 2022) و توانست طرفداران زیادی را در سرتاسر دنیا به خودش جذب کند و بسیاری از مردم جهان را عاشق انیمه کند.

داستان انیمه از جایی شروع می‌شود که قرن‌ها پیش، انسان‌ها توسط غول‌هایی به اسم تایتان، تا مرز نابودی پیش می‌روند و سعی می‌کند برای حفاظت از جان خود دیوار‌های بلندی بسازد و درون آن دیوار‌ها به سلامت زندگی کنند. اما تا زمانی که یک تایتان غول پیکر پدیدار می‌شود و دیوار را خراب می‌کند و باعث می‌شود تا انسان‌ها مورد حمله‌ی تایتان‌ها قرار بگیرند.

بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان

ماندگار ترین سخنان

بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان
بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان

بدون شک انیمه‌ی حمله به تایتان یکی از پر طرفدار‌ترین انیمه‌های تاریخ (بهترین انیمه‌ها و انیمیشن‌ها) می‌باشد که توانسته در کنار جلوه‌های زیبای بصری، خلق شخصیت‌های دوست داشتنی و داستانی جذاب، دیالوگ‌هایی را به وجود بیاورد که در تاریخ ماندگار شوند و بتوانند تاثیر زیادی بر روی انیمه و بیننده داشته باشند.

دنیای گسترده‌ی این انیمه و شخصیت‌های زیادی که هر کدام داستانی حماسی و عاطفی را دنبال می‌کنند باعث شده تا انیممه حمله به تایتان یک مجموعه‌ی عظیم از دیالوگ‌های ماندگار را به ذهن مخاطب برساند. به همین منظور، سعی کردیم در این مقاله نگاهی بیاندازیم به بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان .

مبارزه، مبارزه، مبارزه

بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان
بهترین دیالوگ انیمه حمله به تایتان

ارن یگر: مهم نیست نیروی مخالف چقدر قوی باشه، مهم نیست دنیا چقدر ترسناک باشه، مهم نیست دنیا چقدر بی‌رخم باشه، تو فقط بجنگ.

در یک سکانس احساسی و هیجان انگیز که در پایان فصل اول پخش می‌شود، ارن پیامی برای مبارزان نیروی مدافع دارد و سعی می‌کند امید را به هم‌رزم‌هایش تزریق کند. شاید ارن در طول سریال تغییرات زیادی کرده باشد اما تنها یک چیز است که در آن ثابت مانده است و آن هم روحیه مبارزه و انتقامش می‌باشد.

این پیام ارن برای همه‌ی مخاطبان این انیمه، خلق شجاعت و و تلاش کردن برای هدفت را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

چه کسی تغییر ایجاد می‌کند؟

بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان
برترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان

آرمین آرلرت : اگر انسان‌هایی وجود داشته باشند که بتوانند تغییر ایجاد کنند، کسانی هستند که می‌توانند همه چیز را رها کنند. کسانی که وقتی ممکن است هیولا‌ها را سرکوب کنند، می‌توانند انسانیت را کنار بگذارند.

آرمین یک شخصیت کاملا وفادار به کاپتان اروین و سپاه است. او تصمیمات رهبرش را درک، و همیشه اطاعت می‌کند. زمانی که هم‌رزم‌هایش به اروین شک می‌کنند این آرمین است که با گفتن این دیالوگ، سپاه را به آرامش دعوت می‌کند.

این دیالوگ به شدت طنین آمیز است، اما یک واقعیت سخت و دشوار را نشان می‌دهد. آرمین با این دیالوگ سپاه را به فکر فرو می‌برد و کاری می‌کند که همه به رهبرشان ایمان پیدا کنند.

آدم خوب یا آدم بد

بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان
دیالوگ های برتر انیمه ی حمله به تایتان

آرمین آرلرت : من از اصطلاحات آدم خوب یا بد خوشم نمیاید. شاید غیر ممکن باشد که شما برای همه‌ی افراد شخص خوبی باشید. شما برای برخی بد و برای خیلی‌ها آدم خوبی هستید.

آرمین شاید از لخاظ جسمی یک شخصیت ضعیف باشد، اما از هوش استراتژیک و عاطفی برخوردار است. همین هوش آرمین است که او را به یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های این انیمه، و یک مهره‌ی کلیدی برای بقای انسان تبدیل می‌کند.

در دنیای واقعی هر فرد دلیلی برای رفتارش دارد و هیچکس نمی‌داند که این رفتار درست یا غلط است، و هیچکس حق قضاوت ندارد. شاید هدف این دیالوگ مهم آرمین رساندن این پیام به مخاطب باشد.

هرگز تسلیم نشو

بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان
بهترین دیالوگ انیمه حمله به تایتان

مایک زاکاریوس : تا زمانی که مبارزه می‌کنیم، شکست نمی‌خوریم.

مایک زاکاریوس جزو شخصیت‌هایی محسوب می‌شود که کمتر کسی به آن پرداخته است. او با قلبی شجاع و ذهنی استراتژیک، فرمانده یکی از مهم‌ترین بخش‌های جنگی ارتش است.

او در سکانسی حماسی، با شجاعت و غلبه به ترسش، این دیالوگ را که یکی از برترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان است را می‌گوید و با قلبی پر از احساس وارد صحنه‌ی نبرد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نجنگیدن و پیروز شدن

بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان
دیالوگ های برتر انیمه ی حمله به تایتان

.ارن یگر : اگر برنده شوید زندگی می‌کنید، اگر ببازید می‌میرید و اگر نجنگید، نمیتوانید پیروز شوید.

یکی از سخت‌ترین چالش‌هایی که فرد در زندگی با آن مواجهه می‌شود، غلبه بر ترسش است، و این دیالوگ از ارن می‌تواند هر کسی را دعوت کند که با شجاعت با ترسش روبرو شود. پس از اینکه ارن، جان میکاسا را نجات می‌دهد این دو شخصیت که در سکانسی احساسی و عاشقانه (بهترین انیمه های عاشقانه) در آغوش یکدیگر هستند، با گفته شدن این دیالوگ روح تازه‌ای به انیمه بخشیده می‌شود.

مرگ اجتناب ناپذبر است

بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان
دیالوگ های برتر انیمه ی حمله به تایتان

می‌دونی! یک روزی هر کسی که بهش اهمیت می‌دهی، می‌میرد. ما نمی‌توانیم این را به سادگی درک کنیم. و شاید دونستن این مسئله شما را دیوانه کند.

هانگه زوئی تقریبا یک شخصیت نامنظم اما جدی است، و شاید بخاطر این باشد که با هر خطری روبرو شده است.

در جایی که ارن و میکاسا قادر به پذیرفتن مرگ دوستشان نیستند، هانگ که به عنوان فرمانده‌ی دوم گروه بود برای روحیه به ارن و میکاسا این دیالوگ را می‌گوید و سعی می‌کند این دو سرباز را با مرگ دوستشان روبرو کند.

همه در طول تاریخ درگیر مرگ عزیزان خود هستند، و این پیام هانگه زوئی یکی از دیالوگ های برتر انیمه ی حمله به تایتان به شمار می‌رود و هدف از این دیالوگ این است که همه با این تصویر در زندگی خود روبرو می‌شوند.

تو خودت هستی

بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان
بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان

تو میخواهی به اینکه دیگران راجع به تو چه فکری می‌کنند اهمیت بدهی و تمام زندگی‌ات چیزی باشی که واقعا نیستی. اما همان چیزی که هستید برای خودتان خوب است.

یمیر در ابتدا بسیار خودخواه و مغرور بود. با اینحال در ادامه‌ی این انیمه با رفتار‌های عاقلانه خودش را در دل هواداران این انیمه جا می‌کند. او توانایی عجیبی در شناسایی افراد و درک کردن فرد مقابلش دارد.

بیشتر بخوانید:

ادامه دادن برای زندگی

بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان
بهترین دیالوگ انیمه حمله به تایتان

همه باید مست شوند تا با نیروی هر چه تمام تر به مبارزه ادامه دهند.

کِنی آکرمن در تمام زندگی‌اش برای دستیابی به قدرت دست به همه کار زد و بی‌رحمانه رشد کرد. زمانی که از کنی سوال شد که چرا خودش را به تایتان تبدیل نکرده است. او پاسخ می‌دهد که هر کسی به یک چیزی برای امیدواری در زندگی نیاز دارد و نباید بّرده‌ی دیگران باشد.

با اینکه کنی یک شخصیت منفی در انیمه بود اما بیننده به خوبی او را درک می‌کرد و با تمام دیالوگ‌هایش ارتباط برقرار می‌کرد.

دو طرف جهان

بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان
برترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان

این دنیا بی‌رحم و همچنان زیبا است.

میکاسا، شاید محبوب‌ترین شخصیت دنیای حمله به تایتان باشد. او با از دست دادن والدینش در کودکی، دیدگاهی بدبینانه به زندگی و دنیا دارد، اما او اجازه نداده است که این دیدگاه تمامی مشخصات او را در بر بگیرد. میکاسا در کنار بدبینانه بودنش، بسیار مهربان و فردی دلسوز است.

شاید همین دیالوگ کوتاه و تاثیر گذار از این شخصیت نشان‌ دهنده‌ی اینکه او فردی مهربان ولی بد بین است را نشان دهد.

انتخاب‌ها

بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان
دیالوگ های برتر انیمه ی حمله به تایتان

هیچکس نمی‌داند آخر ماجرا چه اتفاقی خاهد افتاد. پس راهی را انتخاب کن که کمتر پشیمان شوی.

لیوای، قوی ترین سرباز تاریخ بشریت و فرمانده‌ی اول انسان‌ها می‌باشد. یکی از تاثیر‌گذار‌ترین شخصیت‌های انیمه‌ی حمله به تایتان و همچنین یکی از کاریزماتیک‌ترین مبارزان تاریخ (جذاب ترین شخصیت های انیمه ای) در دنیای انیمه‌های اکشن و ژاپنی (بهترین انیمه های ژاپنی) است.

لیوای شخصیتی کم حرف اما صریح دارد و سعی می‌کند همیشه روحیه‌اش را حفظ کند. این دیالوگ از لیوای، شاید بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان چه دیالوگی است ؟

بهترین دیالوگ های انیمه حمله به تایتان دیالوگ انتخاب از لیوای آکرمن است.

جذاب ترین دیالوگ های حمله به تایتان متعلق به چه کسی است؟

جذاب ترین دیالوگ های حمله به تایتان متعلق به لیوای و میکاسا است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *