وضعیت فرهاد مجیدی در تیم عربی ؛ دستیار ایرانی مجیدی و اعلام رسمی کار در الاتحاد

فرهاد مجیدی امسال کار سختی در فوتبال امارات خواهد داشت. صالح مصطفوی دستیار ایرانی فرهاد مجیدی به صورت رسمی خبر حضورش در تیم الاتحاد کلبا را اعلام کرد.

فرهاد مجیدی در همان روز ابتدایی حضورش درتیم اتحاد کلباء اعلام کرد بازیکنی را از تیم استقلال به خدمت نخواهد گرفت اما این به معنی عدم جذب بازیکن ایرانی از سوی باشگاه اماراتی نبود. در ادامه با خبر صالح مصطفوی دستیار فرهاد مجیدی همراه فیگار بمانید.

فرهاد مجیدی

کادرفنی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی
فرهاد مجیدی الاتحاد کلبا, کادرفنی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی الاتحاد کلبا

فرهاد مجیدی با حضور در تیم اتحاد کلبا امارات دو دستیار اصلی خود یعنی گابریل پین و صالح مصطفوی را هم به این تیم برده و حتی گفته می‌شد قصد دارد غلامپور را هم به این تیم ببرد اما او ترجیح داده در استقلال بماند. مصطفوی امروز در یک رشته استوری در صفحه شخصی اش درباره پیشینه خود صحبت کرده و در نهایت ضمن ابراز عشق و علاقه مجدد به استقلال با هواداران این تیم رسما خداحافظی کرده است.

فرهاد مجیدی
صالح مصطفوی دستیار ایرانی فرهاد مجیدی, تیم الاتحاد کلبا

حتی علیرضا ربانی، مربی بدنساز کادر مجیدی هم در استقلال با او کار کرده بود و مشخص است سرمربی سابق استقلال اعتماد زیادی به اعضای کادر فنی خود دارد.

محمد محبی هم دیگر بازیکنی بود که مد نظر فرهاد مجیدی بود. مشکلات بر سر جذب این بازیکن هم زیاد است به این خاطر که باشگاه پرتغالی می خواهد این بازیکن را با 3 میلیون یورو به یکی از تیم های مطرح پرتغال بفروشد در حالی که باشگاه اتحاد کلباء قادر به پرداخت چنین پولی به پرتغالی ها نیست و از قرار معلوم رضایتنامه این بازیکن قرضی برای تیم سایپنتو صادر می شود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فرهاد مجیدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *