عصر جدید آرتین شاهکلایی ؛ بیوگرافی آرتین شاهکایی در عصر جدید + فیلم

آرتین شاهکلایی آخرین اجرای قسمت اول از مرحله مقدماتی فصل سوم عصر جدید بود. با ادامه خبر عصر جدید آرتین شاهکلایی همراه فیگار بمانید.

آرتین شاهکلایی یکی از شرکت کننده های عصر جدید بوده که توانست به مرحله بعد فصل سوم عصر جدید راه پیدا کند . آهنگ آرتین شاهکلایی درباره مادر بود که مورد استقبال مردم قرار گرفت همچنین داوران این مسابقه تصمیم گرفتند که به او این شانس را بدهند تا در مرحله بعد باز هم اجرا داشته باشد.

عصر جدید آرتین شاهکلایی

بیوگرافی آرتین شاهکایی در عصر جدید + فیلم

عصرجدید آرتین شاهکلایی
عصر جدید آرتین شاهکلایی

او اهل قائمشهر بوده و با ۱۳ سال سن توانست به برنامه عصر جدید راه پیدا کند و اجرای بی نظیر از خود به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید:

راز شعبده بازی عماد پاک نیت ؛ اجرای شعبده بازی عماد پاک نیت در عصر جدید + فیلم

بیوگرافی آرتین شاهکایی در عصر جدید

آرتین شاهکلایی متولد ۴ تیر ۱۳۸۸ بوده زمانی که چهار سال سن داشته است کار خوانندگی را انجام می‌داده است.

او در حضور خود در عصر جدید می گوید بیش از ۱۰ ویدیو برای سایت عصرجدید ارسال کرده تا این که با او تماس گرفته اند و در نهایت موفق شده نظر داوران بخش راستی‌آزمایی را به دست آورده و به مرحله اصلی عصر جدید راه پیدا کند. با ادامه نوشتار عصر جدید آرتین شاهکلایی در فیگار بمانید.

بیشتر بخوانید:

زنگ طلایی عصر جدید ژاله صامتی ؛ اولین زنگ طلایی فصل سوم عصر جدید + فیلم

احسان علیخانی به شوخی به او گفت: “چطوری در 4 سالگی میخوانده؟ شاید گریه میکردی و با آواز آن را اشتباه میگرفتی!”

آرتین علاقه بسیار زیادی به موسیقی داشته است و پدرش برای او پیانو می‌خرد و به کلاس پیانو می رود او در حال حاضر در نواختن پیانو نیز فعالیت می کند بدون شک حضور او در عصر جدید باعث شد که به شهرت دست پیدا کند و مسیر زندگی اش کاملاً متفاوت پیش برود .

بیشتر بخوانید:

اجرای شایان سخایی ؛ اجرای آهنگ باهار شیراز شایان سخایی در عصر جدید + فیلم

فیلم اجرای آرتین شاهکایی در عصر جدید

این پسر نوجوان در اجرای خود آهنگی از روزبه بمانی را خواند که آن را تقدیم به مادر کرد.

امین حیایی و مجید اسماعیلی نیز به او چراغ سفید دادند اما کارن همایونفر به او چراغ قرمز داد و گفت با اینکه استعداد بسیار زیادی در خوانندگی دارد اما باید کمی بیشتر تلاش کند.

کارن همایونفر از آهنگسازان سرشناس کشورمان که به عنوان داور در عصرجدید حضور دارد به این پسر نوجوان گفت فعلاً تا ۱۳ سال سن دارد و تا سن ۲۰ سالگی جنس صدای او تغییرات زیادی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عصرجدید آرتین شاهکلایی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *