مجتبی رضایی معاون مالی صداوسیما ؛ یک انتصاب جدید در سازمان صداوسیما

طی حکم پیمان جبلی رییس صداوسیما، مجتبی رضایی معاون مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما  شد. با خبر مجتبی رضایی معاون مالی صداوسیما در فیگار همراه ما باشید.

رئیس صدا وسیما در حکمی، مجتبی رضایی را به عنوان معاون منابع مالی و سرمایه انسانی این سازمان منصوب کرد. این حکم از سوی پیمان جبلی رییس صداوسیما برای رضایی صادر شده است. پیش از این احمد شهریاری این مسئولیت را برعهده داشت.

مجتبی رضایی معاون مالی صداوسیما

یک انتصاب جدید در سازمان صداوسیما

مجتبی رضایی معاون مالی صداوسیما
مجتبی رضایی معاون مالی صداوسیما

 

بیشتر بخوانید:

در حکم پیمان جبلی خطاب به رضایی آمده است:

«توجه ویژه به سرمایه ارزشمند انسانی سازمان و ارتقاء آن، به‌روز رسانی و رشدبخشی به سطح توانمندی‌های حرفه‌ای و تقویت ظرفیت‌های خلاقانه و نوآورانه همکاران، ارتقاء معیشت و رفاه کارکنان زحمتکش و بازنشستگان عزیز رسانه ملی با رعایت اصول عدالت و کرامت انسانی،

طراحی و اجرای نظام‌های شایسته گزینی و شایسته‌پروری در تمام سطوح سازمانی، طراحی و اجرای نظام نوین ارتقای شغلی، اهتمام ویژه به ارتقای بهره‌وری در سطوح مختلف سازمانی،

مولد سازی دارایی‌ها، افزایش سهم درآمدهای پایدار و ایجاد تنوع در شیوه‌های تامین منابع مالی، مدیریت هزینه‌ها و استفاده بهینه از منابع با حفظ و ارتقای کیفی فعالیت‌ها، رعایت صلاح و صرفه در مصارف و هزینه‌ها،

حذف تدریجی فعالیت‌های موازی، باز طراحی کیفی در حوزه بازرگانی و تلاش جهت فرهنگ‌سازی صحیح در تبلیغات بازرگانی، محور قرار دادن شفافیت، کارایی و اثربخشی در حوزه مالی، بهبود محاسبات فنی و مالی صندوق بازنشستگی با هدف خودکفایی،

مولدسازی و ارتقاء پایداری آن، و اجرای دقیق و شفاف قوانین و مقررات مالی، اداری و محاسباتی در سازمان از مهمترین ماموریت‌های جنابعالی است.»

بیشتر بخوانید:

رئیس سازمان صدا وسیما همچنین در این حکم، از خدمات و تلاش‌های صادقانه احمد شهریاری، معاون پیشین منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان قدردانی کرده است.

مدیریت صندوق بازنشستگی صدا و سیما، ریاست مجامع شرکت‌های وابسته به صدا و سیما، عضویت در هیات مدیره شرکت سروش رسانه، عضویت در شورای سیاست‌گذاری روزنامه گسترش صنعت، مدیرکلی حوزه ریاست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه اقتصادی استانداری سمنان و… در کارنامه رضایی دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مجتبی رضایی معاون مالی صداوسیما سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *