کنسرت فرزاد فرزین و الیاس یالچینتاش ؛ لغو کنسرت فرزاد فرزین در ترکیه !

فرزاد فرزین خواننده پاپ ایرانی به دلیل ابتلا به سویه امیکرون کرونا روانه بیمارستان شد. با خبر کنسرت فرزاد فرزین و الیاس یالچینتاش همراه فیگار باشید.

فرزاد فرزین یکی از خواننده‌ها پاپ سرشناس ایران که جدیدا به همراه الیاس یالچینتاش خواننده ترکیه‌ای قطعه مشترک ماسک به زبان‌های ترکی و فارسی منتشر کرده بود، در پی ابتلا به سویه امیکرون بیماری کرونا در پیش از اجرای کنسرت مشترک با این خواننده پاپ ترکیه‌ای روانه بیمارستان شد. این کنسرت تنها با حضور یالچینتاش برگزار شد!

کنسرت فرزاد فرزین و الیاس یالچینتاش

لغو کنسرت فرزاد فرزین در ترکیه !

کنسرت فرزاد فرزین و الیاس یالچینتاش
کنسرت فرزاد فرزین و الیاس یالچینتاش

فرزاد فرزین زادهٔ ۳ تیر ۱۳۶۰ خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده، بازیگر و ترانه‌نویس اهل ایران است. او کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد.

بیشتر بخوانید:

ابراز تاسف الیاس یالچینتاش خواننده ترک برای فرزاد فرزین

ساعت‌های سختی را فرزاد در حال گذراندن است و امیدواریم در ساعات آینده اخبار خوبی از اوضاع جسمی این خواننده منتشر کنیم. به نظر می‌رسد در ساعات اخیر اوضاع فرزاد نسبت به ساعات گذشته بهتر شده.
هر چند فرزاد و تیم اش، برای این کنسرت ماه‌ها تلاش کرده بود، ولی قطعا با سلامتی کامل، باید اتفاقات بزرگتری از فرزاد را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید:

همزمان با این اتفاق، شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه ایرانیان از کنسرت فرزاد فرزین استقبال نکردند و به همین دلیل، این خواننده پاپ ابتلا به کرونا را بهانه‌ای برای حضور نیافتنش در کنسرت قرار داد.

فیلم‌هایی هم که از اجرای یالچینتاش منتشر شده، مؤید این است که بخش‌های زیادی از صندلی‌های سالن خالی است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کنسرت فرزاد فرزین و الیاس یالچینتاش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *