فیلم کوتاه هیچکس خانه نیست ساخته میثم شمسی به جشنواره کانادایی رسید!

فیلم کوتاه هیچکس خانه نیست ، این فیلم روایتی از زندگی دختری تنهاست که دلش می‌خواهد به فقیری که پشت در از او تقاضای غذا کرده کمک کند.

فیلم کوتاه «هیچکس خانه نیست» ساخته میثم شمسی به جشنواره کانادایی راه پیدا کرد. در ادامه با خبر فیلم هیچکس خانه نیست همراه فیگار بمانید.

فیلم کوتاه هیچکس خانه نیست

هیچکس خانه نیست

فیلم کوتاه هیچکس خانه نیست
فیلم هیچکس خانه نیست, فیلم کوتاه هیچکس خانه نیست کانادا

فیلم کوتاه هیچکس خانه نیست کانادا

فیلم کوتاه هیچکس خانه نیست به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی میثم شمسی به بیست و دومین دوره جشنواره «Nickel Independent Film Festival» کانادا راه پیدا کرد.

جشنواره مستقل فیلم نیکل هر ساله در «سنت جانز» مرکز استان نیوفاندلند و لابرادور کانادا برگزار می‌شود و هدف اصلی آن وام‌گیری و الهام بخشیدن به فرهنگ مستقل فیلم است و در این خصوص آثاری از کانادا و سایر نقاط جهان را انتخاب و به نمایش می‌گذارد. این رویداد سینمایی که در سال ۲۰۰۱ تأسیس شده است، امسال از ۱۳ تا ۱۹ ژوئن ۲۰۲۲ برابر با ۲۳ تا ۲۹ خرداد در «سنت جانز» کانادا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم کوتاه هیچکس خانه نیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *