احمدرضا اسماعیلی دارفانی را وداع گفت ؛ او نوازنده و مدرس دانشگاه بود

احمدرضا اسماعیلی ، آهنگساز، نوازنده سنتور و مدرس دانشگاه  بر اثر ایست قلبی چهره در نقاب خاک کشید، اسماعیلی زاده سال 1363 اهل تهران بود.

احمدرضا اسماعیلی نوازنده سنتور بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت. در ادامه با خبر احمد رضا اسماعیلی همراه فیگار بمانید.

احمدرضا اسماعیلی

احمدرضا اسماعیلی شاعر

احمدرضا اسماعیلی
احمدرضا اسماعیلی شاعر, احمد رضا اسماعیلی

احمدرضا اسماعیلی درگذشت

او زاده سال 1363 اهل تهران بود و از محضر استادانی چون محمد علایی، مسعود شناسا، علیرضا مشایخی، مهران روحانی، شاهین فرهت، نصرالله ناصح پور، اردوان و پشنگ کامکار، بهره برده بود.

وی تدریس در دانشگاه را از سال 93 آغاز کرد و از آخرین فعالیت‌هایش می‌توان به آهنگسازی «از خون سیاوش» برای اکستر فیلارمونیک بلغارستان، «کنسرتو برای سنتور و ارکستر» و مجموعه‌ای بر روی اشعار شاعران معاصر برای ارکستر سازهای ملی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار احمدرضا اسماعیلی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *