بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا از نگاه سایت فیگار

یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین گروه های دی سی کامیک انجمن عدالت آمریکا است. در ادامه میخواهیم بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا معرفی کنیم.

انجمن عدالت آمریکا قدیمی‌ترین تیم ابرقهرمانی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها باید با بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا آشنا شوید. به عنوان اولین تیم ابرقهرمانی، انجمن عدالت آمریکا جایگاهی در تاریخ کتاب‌های مصور داشت، حتی اگر یک داستان خوب در مورد آن‌ها وجود نداشته است. خوشبختانه برای ما خوانندگان، صدها داستان شگفت‌انگیز وجود دارد که JSA را نشان می‌دهد و به لطف چاپ مجدد، چاپ جلد کاغذی و دیجیتال، ما بیش از هر زمان دیگری به آن‌ها دسترسی داریم. اما چگونه انتخاب کنیم و که کدام را بخوانیم؟

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا

  • برترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا

در ادامه قرار است بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا
بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا

شما می توانید از بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا در All-Star Comics #3 شروع کنید؛ اما این  مورد از مقدار بی شماری برای خواندن کمیک های انجمن عدالت آمریکا است. صادقانه هر داستان JSA خوب نیست. بنابراین چگونه می ‌وانید مطمئن باشید که کمیک های خواندنی انجمن عدالت را می‌خوانید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا کمیک های جذاب انجمن عدالت را بررسی کنیم.

All-Star Comics #37

بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا
عجیب ترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا

34 جلد طول کشید، تا اینکه انجمن عدالت آمریکا با تهدید جدی مواجه شد. در کمیک All-Star Comics #37، جادوگران بزرگ ابرشرورهای آن زمان را گرد هم می‌آورد تا با جامعه عدالت مبارزه کنند که سرنوشت جهان را به خطر می‌اندازد. این داستان شروع چیزی است که اکنون بسیار مبهم به نظر می‌رسد، یک تیم از قهرمانان برای رویارویی با تیمی از شروران نیاز دارد. بدون این مشکل، هیچ کسی برای مبارزه با GI Joe ،Decepticons برای مبارزه با Autobots و هیچ Legion of Doom برای مبارزه با Justice League وجود نخواهد داشت.

بهترین کمیک های لیگ عدالت

Justice Society of America (1991)

بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا
کمیک های برتر انجمن عدالت

انجمن عدالت پنج سال بود که در سری های خود ظاهر نشد و آخرین بار در The Last Days of the Justice Society که در آن خود را برای نجات جهان قربانی کردند، دیده شدند. در سال 1991، نویسنده لن استراژوسکی اولین داستان جدید JSA را که در پست Crisis on Infinite Earths DC Universe اتفاق افتاد را خلق کرد که جزء کمیک های برتر انجمن عدالت قرار گرفت.

داستان آن در دهه 1950 می‌گذرد، هر یک از هفت شماره اول این مجموعه بر روی یکی از اعضای تیم متمرکز بود، قبل از اینکه همه آن‌ها را در فصل هشتم و آخر داستان گرد هم آورد. این مینی سریال آنقدر موفق بود که دی سی فقط یک سال بعد سریال جدید خود را به انجمن عدالت داد. متأسفانه آن سریال، که توسط استراژوسکی و با هنر مایک پاروبک نیز نوشته شده بود، تنها ده شماره دوام آورد و سپس لغو شد.

Armageddon: Inferno

بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا
کمیک های جذاب انجمن عدالت

دومین مینی سریالی که از Armageddon 2001 منتشر شد که جزء کمیک های جذاب انجمن عدالت، Armageddon: Inferno که می‌بیند Waverider در زمان سفر می‌کند تا موجود بین‌بعدی Abraxis و عواملش را بپذیرد. برای مبارزه با آبراکسیس، ویوریدر با کمک اسپکتر، گروهی از قهرمانان را گرد هم می‌آورد و آن‌ها را به چهار نقطه جداگانه در گذشته می‌فرستد تا از واقعیت محافظت کنند. وقتی به نظر می‌رسد که قهرمانان در مبارزه با ابراکسیس شکست خواهند خورد، اسپکتر و ویوریدر تصمیم می‌گیرند تا انجمن عدالت آمریکا را از برزخی که دهه‌ها در آن گرفتار شده‌اند، رها کنند. این گروه کار می‌کند و با تجربه JSA، آبراکسیس شکست می‌خورد.

Last Days of The Justice Society Of America

بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا
کمیک های جذاب انجمن عدالت

پس از Crisis on Infinite Earths، کمیک‌های DC باید دلیلی برای عدم حضور قهرمانان انجمن عدالت ایجاد کنند. روی توماس نویسنده، که بر بسیاری از ماجراهای JSA در اوایل دهه 1980 نظارت داشت، آخرین روزهای جامعه عدالت آمریکا را برای پاسخ به این مشکل ساخت. این داستان باعث شد که JSA مدت کوتاهی پس از Crisis تصمیم بگیرد که منحل شود و احساس می‌کرد که با وجود لیگ عدالت و سایر قهرمانان جوان دیگر به آن‌ها نیازی نیست.

پس از آن است که اسپکتر به تیم ظاهر می‌شود و آن‌ها را به سال 1945 می‌فرستد. مشخص می‌شود که در عواقب بحران، قدرت کنترل نشده Spectre به Spear of Destiny ضربه زد و به هیتلر آنچه را که برای نابود کردن جهان نیاز داشت، داد. JSA خدایان نورس را شکست می‌دهد و همه را به جز Surtur شکست می‌دهد. برای نجات جهان، JSA خود را در یک نبرد بی پایان با خدای آتش به دام می‌اندازد.

America vs The Justice Society

بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا
کمیک های خواندنی انجمن عدالت

در ماه‌های قبل از Crisis on Infinite Earths، دی‌سی تصمیم گرفت تا داستان انجمن عدالت عصر طلایی را به شیوه‌ای تماشایی پایان دهد. مجموعه چهار شماره‌ای با عنوان آمریکا در مقابل جامعه عدالت، تیم قهرمانان را پس از انتشار پس از مرگ خاطرات بتمن در جهان، به کنگره معرفی کرد و نشان داد که JSA در طول جنگ جهانی دوم برای نازی‌ها کار می‌کرد.

این مجموعه به‌عنوان خلاصه‌ای از تاریخ انجمن عدالت عمل می‌کند که جزء کمیک های برتر انجمن عدالت قرار گرفت. در حالی که نمایش بخش‌هایی از داستانی است که قبلاً نمی‌دانستیم و شما را از تلاش برای شکار هر شماره از ماجراهای عصر طلایی آن‌ها نجات می‌دهد. این نیز به خودی خود یک داستان خارق العاده است، تا جایی که صحنه‌ای وجود دارد که در آن Spectre پیشنهاد می‌کند جهان را برای آزاد کردن JSA نابود کند.

بهترین کمیک های بتمن

Justice Be Done

بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا
بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا

JSA که در نیمه اول قرن بیستم معرفی شد، در آغاز قرن بیستم با مجموعه جدیدی از نویسندگان دیوید گویر و جیمز رابینسون و هنری استفان سادووسکی بیش از هر زمان دیگری محبوب شد که جزء عجیب ترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا قرار گرفت. در «Justice Be Done»، داستانی که سری جدید را آغاز کرد، اعضای موسس تیم برای تحقیق درباره قتل دوست قدیمی خود دکتر فیت گرد هم می‌آیند.

در طول راه، آن‌ها چند قهرمان جدید را انتخاب می‌کنند و با هم یک انجمن عدالت امروزی آمریکا را تشکیل می‌دهند. این سریال به یکی از پرفروش‌ترین فروشندگان دی سی تبدیل می‌شود و طرفداران جدیدی را برای قدیمی‌ترین تیم ابرقهرمانی جهان به ارمغان می‌آورد.

Crisis On Infinite Earths

بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا
برترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا

نه تنها برای JSA بلکه برای همه کمیک‌های دی سی Crisis On Infinite Earths در سال 1985 شاهد فروپاشی چندجهانی به دست آنتی‌مانیتور و تولد یک زمین جدید توسط اسپکتر بود. فیلم Crisis on Infinite Earths که توسط Marv Wolfman نوشته شده و با هنری جورج پرز نوشته شده است، دهه‌های تاریخ دی‌سی را راه‌اندازی مجدد کرد، برخی از آشفتگی‌ها را پاکسازی کرد و قهرمانان را از سراسر جهان چندگانه در یک جهان متراکم کرد. برای اولین بار، JLA و JSA در یک جدول زمانی وجود داشتند، اگرچه JSA برای مدت طولانی وجود نداشت.

The Golden Age

بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا
عجیب ترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا

داستان جیمز رابینسون که در اصل یک سریال دنیای‌های دیگر بود، از آخرین روزهای نه تنها انجمن عدالت، بلکه همه قهرمانان عصر طلایی، راه خود را به تداوم دنیای دی سی باز کرد که جزء برترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا قرار گرفت. این مجموعه چهار شماره‌ای، با هنر شگفت انگیز پل اسمیت، بیشتر بر روی اعضای دیگر تیم عصر طلایی دی سی، اسکادران تمام ستاره‌ها متمرکز است؛ اما گرین لنترن، اتم و جانی تاندر همگی نقش‌های مهمی را ایفا می کنند. عصر طلایی دنیایی را نشان می‌دهد که در آن مردم آمریکا شروع به بی‌اعتمادی به قهرمانان نقاب‌دار کردند و این سوال را مطرح کردند که چرا آن‌ها در جنگ جهانی دوم نجنگیدند و از افشای هویت خود سر باز زدند.

 

Crisis on Earth-One! / Crisis on Earth-Two!

بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا
کمیک های برتر انجمن عدالت

از لحظه‌ای که دو فلش برای اولین بار در Flash #123 با هم ملاقات کردند، خوانندگان می‌دانستند که جمع شدن انجمن عدالت و لیگ عدالت یک مسئله زمانی خواهد بود. دو سال بعد، طرفداران بالاخره توانستند این اتفاق را در لیگ عدالت آمریکا شماره 21-22 ببینند که این کمیک جزء کمیک های خواندنی انجمن عدالت قرار گرفت. داستان ها با عنوان “Crisis On Earth-One!” و “Crisis On Earth-Two!” که دو تیم برای مبارزه با Crime Champions از چند جهان عبور می‌کنند. این داستان اولین داستانی بود که به یک تیم تقریباً چند ساله به دو تیم تبدیل شد که منجر به داستان‌های کلاسیکی مانند «Crisis On Earth-X» و بحران در زمین‌های بی‌نهایت شد.

All-Star Comics #3

بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا
بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا

همانطور که گفتیم، All-Star Comics #3 اولین حضور انجمن عدالت است، در این شماره، این تیم در واقع برای مبارزه با هر شکلی با شرور ها با یکدیگر همکاری نمی‌کند. در عوض، Flash، Green Lantern، Hawkman ، Atom، Hourman ، Sandman ، Dr. Fate، Spectre و Johnny Thunder گرد هم می‌آیند تا داستان‌های مربوط به ماجراجویی‌های انفرادی خود را با هم عوض کنند. با گذشت زمان، قهرمانان بیشتری مانند Wonder Woman ، Wildcat و Black Canary به تیم خواهند پیوستن؛ اما در ابتدا 9 عضو اصلی JSA هستند. این بزرگترین داستان JSA نیست که تا به حال گفته شده اما مطمئناً مهم ترین است.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های فلش

برترین قدرت های فلش شخصیت محبوب دی سی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های انجمن عدالت آمریکا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *