نابغه ترین کاراکترهای انیمه ای ؛ بهترین استراتژیست ها

شخصیت‌های زیادی در انیمه وجود دارند که از هوش خود برای پیروزی استفاده می‌کنند. با فیگار بمانید تا با باهوش ترین شخصیت های انیمه آشنا شوید.

فصل سوم Kaguya-sama: Love is War ثابت می‌کند جهان هنوز اشتهای زیادی برای دیدن شخصیت‌های مبتکر دارد که هوش خود را در برابر یکدیگر آزمایش می‌کنند.

چه در انیمه‌های عاشقانه (بهترین انیمه های عاشقانه) یا انیمه‌های درام تاریک، همیشه داستان‌هایی وجود دارد که شخصیت‌های آن در تلاش هستند تا متوجه شوند که باهوش‌ترین شخصیت چه کسی است. در بیشتر مواقع، کاراکتر‌های باهوش هستند که طرفداران را جذب یک انیمه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

جاودانه‌ترین شخصیت های انیمه ای

باهوش ترین شخصیت های انیمه

بهترین استراتژیست ها در انیمه

شما می‌توانید فهرست باهوش ترین شخصیت های انیمه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

باهوش ترین شخصیت های انیمه
باهوش ترین شخصیت های انیمه

از استراتژیست‌های محبوب ناروتو گرفته تا شخصیت‌هایی که از هوش خود برای تسلط به جهان استفاده می‌کنند، طرفداران انیمه رای خود را در سایت Ranker داده‌اند و باهوش ترین کاراکتر های انیمه را انتخاب کرده‌اند. با هزاران رای داده شده، شخصیت‌های حاضر در این فهرست کاراکتر‌هایی هستند که با هوش خود نظر مردم را جلب کرده‌اند.

در اینستاگرام بخوانید:

در این مطلب، نگاهی به تعدادی از باهوش ترین شخصیت های انیمه داشته‌ایم؛ یکی از دلایل جذابیت انیمه‌ها، این است که ما با شخصیت‌های باهوش بیشماری روبرو می‌شویم؛ که برای دستیابی به اهدافشان استراتژی‌ها و نقشه‌های مختلفی می‌کشند. تقابل چنین شخصیت‌هایی حتی جذابیت بیشتری دارد. در این نوشتار همراه ما باشید تا به معرفی نابغه ترین شخصیت های انیمه بپردازیم.

Shikaku Nara

باهوش ترین شخصیت های انیمه
باهوش ترین شخصیت های انیمه

رئیس قبیله نارا، شیکاکو نارا اگرچه اغلب به دلیل پسرش مورد توجه زیادی قرار نمی‌گیرد، مردی نیست که بتوان آن را دست کم گرفت. صورت زخمی و حالت خشن او ممکن است نشان‌دهنده یک مبارز تنومند باشد، اما با گذشت زمان مشخص می‌شود که شیکامارو هوشمندی خود را از کجا به دست می‌آورد. دلیل باهوشی شیکامارو این است که پدرش مرتباً او را در شوگی، یک بازی استراتژی، شکست می‌دهد.

شهرت شیکاکو به عنوان رئیس قبیله نارا به این معنی است که او مسئول استراتژی نیروهای شینوبی متفقین در جنگ جهانی چهارم شینوبی است. جایی که او می‌تواند حتی توانایی‌های ذهنش را بیشتر به دیگران ثابت کند. برای طرفداران ناروتو، یکی از بهترین بخش‌های انیمه دیدن استراتژی‌های مختلف او در نبرد شدید جنگ جهانی چهارم شینوبی است. شیکاکو یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌های ناروتو می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین شخصیت های انیمه ها که تتو دارند

Korosensei

باهوش ترین شخصیت های انیمه
باهوش ترین شخصیت های انیمه

برخی از معلمان ترجیح می‌دهند مطالب درسی را با توضیح دادن به دانش‌آموزان یاد دهند و برخی ترجیح می‌دهند با مثال تدریس کنند. اما کورو سنسه متفاوت است. کورو سنسه مهارت‌های قتل را به دانش‌آموزان خود یاد می‌دهد. او این کار را با مجبور کردن آنها برای کشتن او انجام می‌دهد تا کورو سنسه زمین را نابود نکند. ممکن است نحوه تدریس او به نظر یک استراتژی خطرناک به نظر برسد، اما کورو سنسه در کار خود بسیار حرفه‌ای است.

هرکسی که این انیمه را تماشا نکرده باشد ممکن است در اثربخشی این رویکرد در آموزش شک کند. اما، همراه با کلاس‌های او که حتی بی‌تفاوت‌ترین دانش‌آموزان را هم به خود جلب می‌کند، کارایی آن مشخص می‌شود. جای تعجب نیست که بسیاری از طرفداران انیمه به هوش کورو سنسه امتیاز بالایی می‌دهند. حضور کورو سنسه در فهرست باهوش ترین کاراکتر های انیمه یک اولویت برای ما بود. با اینکه ما در ابتدا می‌دانستیم کورو سنسه قرار است جان خود را از دست دهد، مرگ او هنوز به یکی از غم‌انگیز‌ترین مرگ‌های انیمه تبدیل شد.

Norman

باهوش ترین شخصیت های انیمه
باهوش ترین شخصیت های انیمه

با اینکه اِما در The Promised Neverland یکی از باهوش‌ترین شخصیت‌های انیمه‌های شونن می‌باشد، نورمن تمام توجهات را جلب خود کرده است. نورمن یک اعجوبه ریاضی می‌باشد که عقلش نه تنها کودکان دیگر، بلکه حتی بزرگسالان این انیمه را نیز می‌ترساند. کار‌هایی که او در این انیمه می‌کند و نقشه‌هایی که می‌کشد شما را حتما شوکه خواهد کرد.

اگرچه بسیاری از شخصیت‌های باهوش در انیمه به عنوان خودخواه به تصویر کشیده می‌شوند، نورمن هوش باورنکردنی خود را با مهربانی و از خودگذشتگی ترکیب می‌کند که سرنوشت او را بسیار دلخراش می‌کند. اگرچه این انیمه سال گذشته به پایان رسید، اما شخصیت‌های آن هنوز با علاقه به یاد طرفداران می‌آیند.

بیشتر بخوانید:

بهترین شخصیت های انیمه با قدرت آتش

Shikamaru Nara

باهوش ترین شخصیت های انیمه
باهوش ترین شخصیت های انیمه

با اینکه در دنیای خطرناک ناروتو قدرت‌های رزمی است که جان یک شینوبی را نجات می‌دهد، شیکامارو نارا در واقع به دلیل قدرت عقل خود پیشرفت می‌کند. شیکامارو حتی با وجود اینکه به لطف ذات تنبلش به طور مداوم نمرات ضعیفی دریافت می‌کند، سطح هوشیاری شگفت‌انگیزی را برخوردار است.

او به طور مداوم این استعداد را در نبرد به کار می‌برد و به موقعیت همه افراد حاضر و حتی کوچکترین جزئیاتی که دیگران ممکن است نادیده بگیرند توجه می‌کند. سپس او می‌تواند از این هوش برای تضمین پیروزی در مبارزه حتی در برابر دشمنان ظاهراً غیرقابل غلبه استفاده کند. برای طرفداران ناروتو، شیکامارو یکی از نابغه ترین شخصیت های انیمه است.

بیشتر بخوانید:

محبوب ترین شخصیت های انیمه های ایسکای

Ray

باهوش ترین شخصیت های انیمه
باهوش ترین شخصیت های انیمه

تنها دانش آموزی در Grace Field House که می‌تواند حتی اِما و نورمن را از نظر تحصیلی متوسط جلوه دهد، رِی است. ری دانش‌ آموز بسیار باهوشی است و به طور مداوم بالاترین نمره ممکن را در آزمون‌ها می‌گیرد. دستاوردهای فکری او ری را به یک دانش آموز برتر در گریس فیلد تبدیل می‌کند، اما وقتی صحبت از مسائل جدی‌تر می شود، او اعتماد به نفس زیادی ندارد.

اما زمانی که او از هوش خود برای فرار از موقعیت‌های سخت استفاده می‌کند، درخشندگی ری مشخص می‌شود. اگرچه همه طرفداران The Promised Neverland ری را دوست نداشتند، نبوغ آرام او در این مورد او را بالاتر از دیگر شخصیت‌های این انیمه قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین شخصیت های مرد در انیمه

Kiyotaka Ayanokoji

باهوش ترین شخصیت های انیمه
باهوش ترین شخصیت های انیمه

ساکت، بی ادعا، و با کسب متوسط‌ترین نمراتی که ممکن است به دست آورد، کیوتاکا شخصیتی است که توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند. با این حال، وقتی مشخص می‌شود که او عمداً نمرات متوسط ​​به دست آورده و در واقع هوش بالایی دارد، داستان کاملاً عوض می‌شود.

حتی با وجود اینکه او با موفقیت خود را به عنوان یک فرد بی‌عرضه و ناتوان نشان می‌دهد، همچنان برای زنده ماندن و کمک به دیگران در محیط بی‌رحم دبیرستان (بهترین انیمه های مدرسه ای و دبیرستانی) ارشد کودو ایکوسی به حیله‌گری و خلاقیت نیاز است و کیوتاکا هر دو را در ادامه انیمه نشان می‌دهد. با اینکه او تمام تلاش خود را کرد تا توانایی‌های خود را پنهان کند، هوش کیوتاکا بینندگان را تحت تاثیر قرار داد و او را متمایزترین شخصیت این انیمه کرد.

Senku Ishigami

باهوش ترین شخصیت های انیمه
باهوش ترین شخصیت های انیمه, نابغه ترین شخصیت های انیمه

سنکو ایشیگامی که یک فرد مغرور کاملاً شیفته علم است، پس از اینکه خود را در دنیای سنگ می‌بیند، یک فرصت منحصر به فرد در دکتر استون پیدا می‌کند، دنیایی بدون هیچ تکنولوژی که آماده است تا با دانشی که دارد، دگرگون شود. در حالی که اکثر افرادی که از این فاجعه آخر‌الزمانی (معرفی و تحلیل بهترین انیمه های آخرالزمانی) جان سالم به در برده‌اند برای به کار بردن دانش فنی خود با مشکل مواجه می‌شوند، سنکو بلافاصله کار خود را برای ایجاد یک جامعه پیشرفته آغاز می‌کند.

عشق سنکو به علم مسری است و او شبیه به پدر خود می‌باشد. سنکو کاریزمایی دارد که به قانع کردن دیگران برای اجرای ایده‌هایش بسیار کمک می‌کند. هوش زیاد و کاریزمای او باعث شد تا سنکو بتواند کار‌هایی را انجام دهد که در ابتدا غیرممکن به نظر می‌رسید. برای مثال او با ساده‌ترین وسایل ممکن برق را دوباره اختراع می‌کند.

Light Yagami

باهوش ترین شخصیت های انیمه
باهوش ترین شخصیت های انیمه, باهوش ترین شخصیت انیمه

یاگامی شخصیت داستانی و شخصیت اصلی مانگا و انیمه دفترچه مرگ است. لایت یاگامی خودش هیچ قدرتی ندارد. در واقع قدرت او از یک دفتر مرگ ناشی می‌شود. دفتر مرگی که توسط شینیگامی ریوک از آن برای گرفتن جان آدم‌ها استفاده می‌شود.

بعد از رها کردن دفتر مرگ توسط ریوک، دنیای انسان ها در این دفتر به دست لایت میرسد. قانون اصلی دفتر مرگ ساده است، انسانی که نامش در دفتر نوشته شود خواهد مرد. لایت یک نابغه است و تصمیم می‌گیرد که از دفتر مرگ برای اجرای عدالت استفاده کند. در اصل لایت فردی بسار مهربان است، اما در طول استفاده از دفتر مرگ به موجودی بیرحم تبدیل می‌شود.

به دلیل وجود لایت و قتل عام‌های او جرم و جنایت در دنیا بسیار کاهش پیدا می‌کند. البته ایده آل‌های لایت تا اخر انیمه تغییر می‌کند. در واقع می‌شود گفت که قدرت زیاد لایت را کور می‌کند و او را از هدفش که ساخت دنیایی سالم و به دور از فساد است دور می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین شخصیت های زن در انیمه

L Lawliet

باهوش ترین شخصیت های انیمه
باهوش ترین شخصیت های انیمه, باهوش ترین کاراکتر انیمه

تلاش برای خنثی کردن دشمنی که کتابی دارد که قادر به کشتن هر کسی می‌باشد که نام او در آن نوشته شده است امکان دارد در ابتدا کار غیرممکنی به نظر برسد، اما اگر کسی شانسی برای شکست همچین فردی داشته باشد، آن فرد L است. L که از نظر رفتاری حتی برای همکارانش در اجرای قانون عجیب و غریب و مقداری نگران‌کننده می‌باشد، با فکر کردن به روش‌های غیرمتعارف و انجام آنها موفق می‌شود.

Death Note یکی از بهترین و در دسترس‌ترین انیمه‌های موجود است. بنابراین هیچ کمبودی برای طرفداران L و Light وجود ندارد. تلاش‌های آن‌ها برای گول زدن یکدیگر در این انیمه، آنها را تقریباً شبیه هم می‌کند. اما از آنجایی که L با چیزی سر و کار دارد که هیچ مجری قانون قبلاً ندیده است، توانایی او برای انطباق سریع او را به گزینه قانع‌کننده‌تری برای بسیاری تبدیل می‌کند. برای همین است که از نظر بسیاری از افراد، L باهوش ترین کاراکتر انیمه می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین شخصیت های انیمه در بهار 2022

Lelouch Lamperouge

باهوش ترین شخصیت های انیمه
باهوش ترین شخصیت های انیمه, باهوش ترین کاراکتر های انیمه

Code Geass ممکن است محبوبیت فوق‌العاده انیمه‌ای مانند Death Note را نداشته باشد، اما برای کسانی که این انیمه را ندیده‌اند، قهرمان اصلی آن، Lelouch Lamparouge یکی از جذاب‌ترین انیمیشن‌ها را به وجود آورده است. با توجه به قدرت وادار کردن دیگران به فرمانی که نمی‌توان از آن سرپیچی کرد، ذهن تاکتیکی للوچ زمانی به ظهور می‌رسد که او انقلابی را علیه امپراتوری مستبد بریتانیایی که بر ژاپن حکومت می‌کند، سازماندهی می‌کند.

این باعث می‌شود که للوچ با قدرتمندترین ارتش جهان، برخی از بزرگترین ذهن‌های نظامی آن، و حتی دیگرانی که قدرت‌هایی مانند او دارند، درگیر شود. در حالی که دیگران ممکن است وضعیت را ناامیدکننده ببینند، برای للوچ، هر چقدر هم که افراطی باشد، همیشه گزینه دیگری وجود دارد. همین رویکرد است که باعث می شود هوش او حتی در میان برخی از بهترین شخصیت‌های انیمه (بهترین شخصیت های انیمه در بهار 2022) برجسته شود. از نظر سایت Ranker، کاراکتر Lelouch Lamparouge باهوش ترین شخصیت انیمه است.

Armin Arlert

شخصیت نابغه در انیمه ها
شخصیت نابغه در انیمه ها

آرمین آرلرت (Armin Arlert) که همچنین گاهی با نام آرمین آرلت خطاب می‌شود، سربازی در دسته دیدبانی است. او همچنین از دوران کودکی دوست ارن یگر و میکاسا آکرمن بوده است، و یکی از دو شخصیت اصلی جانبی مجموعه محسوب می‌شود.

اگرچه او در زمان حضورش در لشکر دانشکده افسری ۱۰۴ام از لحاظ فیزیکی ضعیف ظاهر شد اما هوش بالا و نبوغ راهبردی او باعث شد تا آرمین یک مهره ارزشمند شود، هرچند که خود او از اعتماد به نفس پایینی برخوردار است و چنین تفکری در مورد خود ندارد. بعد از نبرد در ناحیه شیگانشینا او قدرت تایتان‌ها را از برتولت هوور گرفت و تبدیل به تایتان عظیم‌الجثه شد.

از آن جایی که آرمین از نظر جسمی ضعیف است، به ندرت به خطوط مقدم اختصاص داده می‌شود و کمتر از تجهیزات سیاره همه-کاره برای نبرد مستقیم استفاده می‌کند. درعوض، بزرگترین نقطه قوت آرمین هوش نهفته او است.

او دارای توانایی‌های ذاتی در نتیجه‌گیری و تدوین استراتژی است. او به جزئیات علاقه زیادی دارد که این موضوع او را به یک استراتژیست برجسته میدانی تبدیل کرده است. استراتژی‌های او بارها باعث نجات همتایان او شده است، و او در شناسایی جاسوسان تایتانی دانشکده افسری ۱۰۴ام نقش اساسی داشته است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار باهوش ترین شخصیت های انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با باهوش ترین شخصیت های انیمه

باهوش ترین شخصیت انیمه چه کسی است؟

از نظر سایت Ranker، کاراکتر Lelouch Lamparouge باهوش ترین کاراکتر انیمه است.

شخصیت Kiyotaka Ayanokoji در چه انیمه‌ای است؟

این شخصیت بسیار محبوب و دوست‌داشتنی، قهرمان اصلی انیمه Classroom Of The Elite است.


17 thoughts on “نابغه ترین کاراکترهای انیمه ای ؛ بهترین استراتژیست ها

  1. سلام
    به نظر من همچی خوب بود به جز رده سنکو ایشیگامی به نطر من سنکو از بقیه شخصیت ها باهوش تره
    هرچی نباشه یارو یه دانشمنده که در مورد تمام ساخته های بشریت میدونه و بلده اونا رو از نو بسازه اونم تو دوره ای که هیچی نیست
    ولی اگه بحث استراتژی باشه بعضی ها ازش جلوترن

  2. باهوش ترین که بنظرم L باشه واقعا از هر کاراکتر انیمه ای که دیدم باهوش تر بوده بعدش هم لایت بعدی لولوش بنظرم اینا واقعا از بقیه خیلی باهوش تر بودن و خاطره انگیزن برام، مخصوصا سلطان لایت یاگامی

  3. داداش میشه بگی الان یوهان لیبرت کو یوهان تنهایی خوشش از همه بیشتر بالاتره.
    یا حتی friend که از تمام این لیست باهوش تره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *