10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند

دنیای سینمایی مارول یکی از بزرگ‌ترین فرانچایزهای ابرقهرمانی است و در این مقاله قصد داریم تا 10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند را به شما معرفی کنیم.

سریال هالک مونث یکی از سریال‌های جدید مارول که چندی پیش منتشر شد. مدیسین در این نقش خنده‌دار است و کمدی‌های زیادی را به سریال آورده است، اما این یک نعمت و یک نفرین خواهد بود، زیرا سریال به دلیل تمرکز بیش از حد روی طنز مورد انتقاد قرار گرفت. اما این اولین بار نیست که دنیای سینمایی مارول به دلیل کمدی محور بودن بیش از حد مورد انتقاد قرار می‌گیرد.

بعضی از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول به دلیل افزایش تعداد دیالوگ‌های کمدی و مسخره خراب شده‌اند. بین فیلم‌های ترسناک کمدی متمایز سم ریمی، شوخی‌های بی‌مورد در فیلم‌های جاسوسی و شخصیت‌های کمیک بسیار زیاد، این فرنچایز دارای چند متخلف بزرگ است. در این مقاله از فیگار قصد داریم تا 10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند را به شما معرفی کنیم.

10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند

فیلم هایی از مارول که بیش از حد کمدی بودند

شما می‌توانید فهرست 10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند
10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند

ژانر کمدی یکی از عناصر جدا نشدنی دنیای سینمایی مارول است که از ابتدا همراه این فرانچایز می‌باشد. در واقع ترکیب ژانر ابرقهرمانی و کمدی معمولاً موفق عمل می‌کند، اما بعضی از مواقع فیلم بیش از حد بر روی دیالوگ‌های کمدی متمرکز می‌شود که بسیار بد و زننده است. تا انتهای این مقاله با فیگار همراه باشید تا به 10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مارول 2021 تا 2024 و تمام دوران

فیلم ها و سریال های مارول را چگونه ببینیم؟

10 تا از بهترین فیلم های سرگرم کننده کمپانی مارول

نگهبانان کهکشان قسمت 2 (2017)

10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند
فیلم هایی از مارول که بیش از حد کمدی بودند

در حالی که فیلم مرد آهنی به شدت از شوخ طبعی تونی استارک استفاده می‌کرد و انتقام جویان در گفتن دیالوگ‌های کمدی خودداری نمی‌کردند، نگهبانان کهکشان اولین فیلم MCU بود که بسیار کمدی محور ظاهر شد. فیلم اول نگهبانان کهکشان پر از کمدی خنده‌دار بود.

کاربران معتقدند برخی از لحظات جدی با شوخی‌های بی مورد از بین می‌روند. فیلم دارای لحن‌ها و موضوعات جدی است و به نظر نمی‌رسد که نمی‌تواند به آنها متعهد شود. این فیلم از نگاه طرفداران کمدی زیادی داشت، به طوری لحظات جدی فیلم را خراب می‌کرد. این فیلم جزو فیلم هایی از مارول که بیش از حد کمدی بودند قرار می‌گیرد.

حقایق نگهبانان کهکشان که تنها طرفداران کمیک می دانند

دکتر استرنج 2 (2022)

10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند
10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند

کارگردان سم ریمی سبک بسیار متمایزی دارد، زیرا او بیشتر به خاطر نام تجاری ترسناک کمدی‌اش که با سریال مردگان شیطانی شروع شد، شناخته می‌شود . این بدان معنی بود که دکتر استرنج در چند جهان جنون بیش از هر فیلم دیگری از MCU دارای حس مولف بود و ریمی از نمایش طنز جسورانه خودداری نکرد. زامبی استرنج که مستقیماً به دوربین چشمک می‌زند، سبک فیلم را کاملاً خلاصه می‌کند. این فیلم در لیست آثاری از مارول که بیش از حد کمدی شدند قرار می‌گیرد.

بهترین دیالوگ های دکتر استرنج در دنیای سینمایی مارول

مرد مورچه‌ای 1 (2015)

10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند
آثاری از مارول که بیش از حد کمدی شدند

مرد مورچه‌ای خانوادگی‌ترین فیلم MCU است، بنابراین جای تعجب نیست که در هر دقیقه جوک‌های زیادی دارد. این فیلم از کمدی به روش‌های خلاقانه‌ای استفاده می‌کند، زیرا در مجموعه‌های اکشن آن کمدی بسیار هوشمندانه وجود دارد، از جمله اسباب‌بازی Thomas the Tank که به اندازه واقعی رشد می‌کند. با این حال، این شوخی‌هایی است که کاربران با آن‌ها مشکل جدی دارند. اولین فیلم مرد مورچه‌ای جزو فیلم هایی از مارول که بسیار کمدی بودند قرار می‌گیرد.

بهترین کمیک های مرد مورچه ای

ثور: رگناروک (2017)

10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند
10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند

بعضی از کاربران فکر می‌کنند قسمت سوم فیلم ثور با کمدی‌اش زیاده‌روی کرد. ثور اساساً همه چیزهایی را که دوست دارد از دست می‌دهد و به پایین‌ترین نقطه خود می‌رسد، اما از زمان Ghostbusters در سال 2016، همسورث بیش از یک بازیگر می‌خواهد یک کمدین بدیع باشد، بنابراین ما هرگز نمی‌توانیم شاهد موفقیت واقعی او باشیم.

با این حال، در حالی که راگناروک یک فیلم کمدی است، هنوز لحظات دلخراشی دارد که با شوخی‌های بیجا، مانند مرگ عاطفی اودین، از بین نمی‌روند و اکثر طرفداران از رویکرد جدید به این شخصیت پس از دو فیلم خاکستری و ضعیف استقبال کردند که خوب ظاهر نشدند.

دیالوگ های برتر ثور در دنیای سینمایی مارول

ثور: عشق و رعد (2022)

10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند
فیلم هایی از مارول که بسیار کمدی بودند

با توجه به اینکه تایکا وایتیتی قبلاً کمدی‌هایی مانند آنچه در سایه ها انجام می‌دهیم و جوجو خرگوش را کارگردانی کرده است، بر کسی پوشیده نیست که این فیلمساز قبل از هر چیز یک کارگردان کمدی است. به همین دلیل می‌باشد که راگناروک هوای تازه‌ای برای شخصیت ثور بود، اما کمدی و درام در سه فیلم اول به خوبی متعادل بودند.

بسیاری بر این باورند که کارگردان با فیلم عشق و رعد از مرزها عبور کرده است. فیلم ثور: عشق و رعد سعی داشت تا با کپی برداری از فیلم قبلی به طور مجدد به موفقیت برسد، اما نه تنها موفق نشد، بلکه ثور را به عنوان یک خدا و یکی از قوی‌ترین اعضای انتقام جویان به یک دلقک تبدیل کردند. این فیلم جزو کمدی ترین فیلم های دنیای سینمایی مارول قرار می‌گیرد.

بهترین یونیفرم های ثور از کمیک های مارول

بیوه سیاه (2021)

10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند
10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند

ژانر کمدی در بیوه سیاه خیلی زیاد بود. آنها به نوعی توانستند یک فیلم بیوه سیاه را به یک کمدی کامل با شوخی‌های بی‌پرده و جالب تبدیل کنند. در مقایسه با دیگر فیلم‌های فاز 4 مانند ثور: عشق و رعد و دکتر استرنج 2، بیوه سیاه آنقدرها هم کمدی نیست، اما هنوز لحظات کمدی خود را دارد.

از آنجایی که اکران 2021 به عناصر تریلر سیاسی جاسوسی متمایل می‌شود که کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان به خوبی آن را اجرا کرد، کمدی مانند انگشت شست زخمی خودنمایی می‌کند. این فیلم بخش زیادی از زمان پخش 133 دقیقه‌ای خود را به شوخی‌هایی در مورد این که رد گاردین چقدر وزن اضافه کرده و چگونه نمی‌تواند در یونیفرم خود جا شود اختصاص می‌دهد و این شوخی‌ها اغلب در میانه مبارزه نیز ارائه می‌شوند.

دیالوگ های برتر ثور در دنیای سینمایی مارول

انتقام جویان: عصر اولتران (2015)

10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند
کمدی ترین فیلم های دنیای سینمایی مارول

اگرچه کمدی اولین فیلم انتقام جویان متعادل بود، جاس ویدون، نویسنده و کارگردان، با دنباله‌ی 2015 وارد صحنه شد. انتقام جویان: عصر اولتران نسبت به نسخه قبلی خود کمدی بیشتری دارد که با توجه به اینکه روایت دنباله داستان بسیار دارک است، تصمیم عجیبی بود. واندا و برادرش اساساً اسیر جنگی بودند، عواقب آن بیشتر بود و انتقام جویان تقریباً کل کشور را ویران کردند.

در این فیلم هرگز واقعاً احساس نمی‌شد که شخصیت‌ها در خطر جدی هستند زیرا هیچ یک از شخصیت‌ها هرگز جدی نبودند. با این حال، صحنه پارتی که در آن ابرقهرمانان سعی می‌کنند میولنیر را بلند کنند، هنوز یکی از خنده‌دارترین لحظات این فرنچایز است و صحنه MCU است که با گذشت زمان بهتر می‌شود.

خنده دارترین کمیک های انتقام جویان

شانگ چی و افسانه ده حلقه (2021)

10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند
10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند

فیلم شانگ چی هنگام اکران بسیار مورد تحسین قرار گرفت، زیرا این اولین فیلم MCU بود که وقایع بعد از انتقام جویان: پایان بازی را دنبال کرد و طرفداران سال‌ها منتظر آن بودند، زیرا اولین فیلم MCU پس از همه‌گیری ویروس کرونا، یعنی بیوه سیاه، کاملاً  مورد توجه تماشاگران قرار نگرفت. یکی از کاربران نکته خوبی را بیان می‌کند، زیرا نه این که فیلم خیلی به سمت کمدی گرایش پیدا می‌کند، بلکه این است که کمدی به سادگی وارد نمی‌شود.

شانگ چی یکی از بدترین تک لاینرها را در MCU دارد و کل سکانس هواپیما به دلیل تلاش بی رویه اش در طنز مورد انتقاد قرار گرفته است. اما چیزی که فیلم در کمدی خوب کم دارد، در صحنه‌های هنرهای رزمی‌اش جبران می‌کند.

سکانس های حذف شده فیلم شانگ چی

مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (2017)

10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند
10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند

اولین فیلم انفرادی مرد عنکبوتی در MCU، کمدی زیادی دارد. هیچ چیز یک ابرقهرمان را به اندازه زیر پا گذاشتن تمام شاهکارها و دستاوردهای آن‌ها با ضربات سریع، تاثیرگذار نمی‌کند. بازگشت به خانه نمایش وحشتناکی برای مرد عنکبوتی بود. فیلم‌های مرد عنکبوتی همیشه نسبت به دیگر فیلم‌های MCU سبک‌تر خواهند بود، زیرا پیتر پارکر به معنای واقعی کلمه یک نوجوان در دبیرستان است و حتی با وجود اینکه او با جنایت مبارزه می‌کند، اولویت‌های او تفریح ​​و قبولی در امتحاناتش است.

10 ارتباط مرد عنکبوتی با تکنولوژی

انتقام جویان: جنگ ابدیت (2018)

10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند
10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند

انتقام جویان: جنگ ابدیت قسمت اول از پایان حماسی دو قسمتی حماسه بی‌نهایت بود و بدون شک ریسک بالایی داشت. این ریسک‌ها با کمدی بیش از حد تضعیف شده‌اند و صحنه‌ای با درکس به عنوان نمونه عمل می‌کند. این یک صحنه زیبا و تکان دهنده است که پر از درگیری شخصیت‌ها و احساسات است.

سکانس بین گامورا و استار لرد باید بلافاصله پس از بوسیدن آنها به پایان می‌رسید. با این حال به دلایلی، ادامه می‌یابد و توسط یک شوخی احمقانه توسط درکس خراب می‌شود. در این مرحله، پس از دو فیلم نگهبانان، درکس به یک شخصیت کمیک تبدیل شده بود. با این حال، نمی‌توان انکار کرد که آخرین فیلم چقدر احساسی و تقریباً آزاردهنده است.

برترین اعضای انتقام جویان در کمیک های مارول

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 فیلم مارول که بیش از حد کمدی شدند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *