فراگمان قسمت 1 تا 13 سریال ترکی اگه خیلی دوست داشته باشی چی

فراگمان قسمت 1 تا 13 سریال اگه خیلی دوست داشته باشی چی (Ya Çok Seversen) را از کانال تلگرامی فیگار دانلود نمایید و از زمان پخش آن مطلع شوید.

سریال اگر خیلی دوست داشته باشی چی در ژانر کمدی، عاشقانه و درام ساخته شده است. بازیگران مطرحی همچون کرم بورسین و هافسانور سانجاک را در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی آن توسط علی بیلگین انجام می‌شود.

آتش آرجالی که سال‌ها پیش به دلیل اختلاف با پدرش خانه را ترک کرده بود، به دلیل مرگ پدرش مجبور به بازگشت به استانبول شده و باز می‌گردد. او به دنبال برگرداندن حق مادر مرحومش، با اینکه نمی‌خواهد مدیریت شرکت پدر را برعهده می‌گیرد. در این راه نیز با برادر و عمه‌اش دشمن می‌شود، چرا که آن‌ها را شریک جرم مرگ مادرش می‌داند.

بعد از بازگشت به استانبول، زمانی که در هتلش به سر می‌برد، با لیلا آشنا می‌شود. لیلا به همراه تیمی که دارد، کلاهبرداری می‌کنند. او نقش عروس را بازی می‌کند و بعد از عروسی ساختگی، کادو ها را می‌دزدد. یک شب که از دست خانواده داماد فرار می‌کرد، با آتش رو به رو می‌شود.

بیشتر بخوانید:

فراگمان قسمت 1 تا 13 سریال اگه خیلی دوست داشته باشی چی

فراگمان قسمت 1 تا 13 سریال اگه خیلی دوست داشته باشی چی
اگه خیلی دوست داشته باشی چی قسمت 10, اگه خیلی دوست داشته باشی چی قسمت 11, اگه خیلی دوست داشته باشی چی قسمت 12, اگه خیلی دوست داشته باشی چی قسمت 13
  • نام فارسی: اگه خیلی دوست داشته باشی چی ؟
  • ژانر: عاشقانه
  • بازیگران: کرم بورسین، هافسانور سانجاک توتان
  • کانال پخش: Kanal D

تیزر سریال اگه خیلی دوست داشته باشی قسمت 1 تا 13

برای تماشای تیزر قسمت 1 تا 13 سریال اگه خیلی دوست داشته باشی ، فیلترشکن خود را روشن کنید.

فراگمان سریال اگه خیلی دوست داشته باشی قسمت 1 تا 13 با زیرنویس فارسی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *