فراگمان سریال عشق منطق انتقام قسمت 30 ؛ Ask Mantik Intikam با زیرنویس فارسی

برای تماشای پیش نمایش قسمت جدید سریال Ask Mantik Intikam، همراه ما باشید. فراگمان سریال عشق منطق انتقام قسمت 30 در انتهای نوشتار پیوست شده است.

یکی از جدیدترین سریال‌های عاشقانه ترکی در سال 2021، سریال عشق منطق انتقام است. این سریال یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تابستانه است، که طرفدارن بسیار زیادی دارد. ماجرای آن درباره زندگی زوجی عاشق است که بنا به دلایلی چند وقتی است که از هم جدا شده‌اند.

در این سریال، ستاره محبوب بورجو اوزبرک ایفای نقش کرده است. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به ملیسا دونگل، بوراک یوروک و ایلهان شن اشاره کرد. در نوشتار فراگمان سریال عشق منطق انتقام قسمت 30 به لینک دانلود قسمت 30 سریال عشق منطق انتقام دسترسی خواهید داشت، بنابراین می‌توانید به راحتی، به تماشای تیزر قسمت 30 عشق منطق انتقام بنشینید.

عشق منطق انتقام، به دلیل ریتینگ بالایی که دریافت کرد، فقط به چند قسمت خلاصه نشد و تا کنون به نمایش در آمده است. با دانلود پیش نمایش عشق منطق انتقام قسمت 30 زیرنویس فارسی از جزئیات قسمت جدید این سریال مطلع شوید. در ادامه همراه ما باشید.

فراگمان سریال عشق منطق انتقام قسمت 30

Ask Mantik Intikam با زیرنویس فارسی

دانلود فراگمان قسمت 30 سریال عشق منطق انتقام, تیزر قسمت 30 عشق منطق انتقام, فراگمان سریال عشق منطق انتقام قسمت 30
دانلود فراگمان قسمت 30 سریال عشق منطق انتقام, تیزر قسمت 30 عشق منطق انتقام, فراگمان سریال عشق منطق انتقام قسمت 30

اوزان شخصیت اصلی سریال، پس از جدایی به دنبال آرزو‌ها و اهداف‌اش می‌رود. او تلاش می‌کند تا به فردی پول‌دار تبدیل شود تا بتواند حسرتی بزرگ بر دل اسرا بگذارد. در این مجموعه شما شاهد صحنه‌های رومانتیک بسیاری هستید که کمی با منطق و انتقام تلفیق شده است. با مراجعه به انتهای مطلب، فراگمان قسمت 30 عشق منطق انتقام را می‌توانید تهیه کنید.


بیشتر بخوانید:


زمانی ماجرا آغاز می‌شود که اسرا متوجه می‌شود شوهر سابق‌اش اوزان، توانسته یک شرکت بزرگ احداث کند و به یکی از سرمایه گذاران بزرگ تبدیل شده است.

عشق منطق انتقام قسمت 25 زیرنویس فارسی, سریال ترکی عشق منطق انتقام قسمت 25
عشق منطق انتقام قسمت 30 زیرنویس فارسی, سریال ترکی عشق منطق انتقام قسمت 30

اسرا که دوست دارد به زندگی مشترک با اوزان بازگردد به عنوان کارآموز وارد شرکت اوزان می‌شود؛ تا بتواند او را همانند قبل عاشق خود کند. اما او نمی‌داند که اوزان همانند سابق به شدت به او علاقه دارد و تمام رفتارهای سردش بخاطر ناراحتی چند سال پیش است.


بیشتر بخوانید:


با این حال که اوزان تا حد زیادی به اسرا علاقمند است، اما در واقعیت طوری نشان می‌دهد که از نزدیکی اسرا ناراحت است و دوست دارد او زودتر از شرکت برود. بعد از گذشت مدتی احساسات این دو بازمی‌گردد و همانند قبل به هم علاقمند می‌شوند.

فراگمان سریال عشق منطق انتقام
فراگمان قسمت 30 عشق منطق انتقام, دانلود قسمت 30 سریال عشق منطق انتقام

یک روز که اسرا با دوست صمیمی‌اش از نیت ورودش به شرکت صحبت می‌کند اوزان می‌شنود و به طرز عجیبی ضربه می‌خورد. اوزان تصمیم می‌گیرد هر طور شده جلوی این نزدیکی را بگیرد به همین علت نزد شریکش می‌رود و به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


چند وقت بعد اسرا متوجه می شود که اوزان برای چه دوباره او را ترک کرده است، تصمیم می‌گیرد که به دنبال اوزان برود و سو تفاهم را حل کند. ولی اوزان دیگر اسرا را باور ندارد و دوست دارد هرچه سریع‌تر با همکارش‌اش ازدواج کند.

فراگمان سریال عشق منطق انتقام
فراگمان قسمت 30 عشق منطق انتقام, دانلود قسمت 30 سریال عشق منطق انتقام

اسرا که می‌بیند دیگر تلاش برای اوزان فایده‌ای ندارد کنار می‌کشد و تصمیم می‌گیرد راه زندگی خود را در پیش بگیرد. به نظر شما در این داستان عشق پیروز می‌شود یا انتقام؟ آیا اوزان اسرا رها می‌کند و با شریکش ازدواج می‌کند؟  اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید دانلود این مجموعه دیدنی را از دست ندهید.


بیشتر بخوانید:


سریال ترکی عشق منطق انتقام قسمت 30 در ادامه قسمت‌های قبل این سریال یعنی پس از ماجراهای تهدید اسرا توسط نامزد اوزان، ضربه‌ای که به سر او وارد شد، نزدیک شدن اوزان و اسرا، دوری آن‌ها و همه ماجرای سریال رخ خواهد داد. لینک دانلود فراگمان سریال عشق منطق انتقام قسمت 30 در انتهای مطلب پیوست شده است.

عوامل سریال

فراگمان سریال عشق منطق انتقام
عشق منطق انتقام قسمت 30 زیرنویس فارسی, سریال ترکی عشق منطق انتقام قسمت 30
  • نام سریال: Ask Mantik Intikam
  • ژانر: رمانتیک، کمدی
  • محصول: ۲۰۲۱ ترکیه, فراگمان سریال عشق منطق انتقام قسمت 30
  • روز پخش: جمعه شب‌ها از شبکه FOX
  • کارگردان: مورات اوزتورک, فراگمان سریال عشق منطق انتقام قسمت 30
  • نویسندگان: اوزلم اینجی حکیم‌اوغلو
  • بازیگران: ایلهان شن، بورجو اوزبرک، ملیسا دونگل، بوراک یوروک
فراگمان سریال عشق منطق انتقام
دانلود فراگمان قسمت 30 سریال عشق منطق انتقام, تیزر قسمت 30 عشق منطق انتقام

فراگمان سریال‌های ترکی:

فراگمان سریال عشق منطق انتقام
فراگمان اول قسمت 30 سریال عشق منطق انتقام, فراگمان دوم قسمت 30 سریال عشق منطق انتقام

لینک تماشا و دانلود فراگمان قسمت 30 سریال عشق منطق انتقام

فراگمان اول قسمت 30 سریال عشق منطق انتقام

فراگمان دوم قسمت 30 سریال عشق منطق انتقام

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فراگمان سریال عشق منطق انتقام قسمت 30 با زیرنویس فارسی سپاس‌گزار هستیم. در این نوشتار فراگمان اول قسمت 30 سریال عشق منطق انتقام و فراگمان دوم قسمت 30 سریال عشق منطق انتقام را برای شما تهیه نمودیم. می‌توانید با مراجعه به کانال تلگرامی فیگار فایل خود را دانلود کنید.

حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *