عصبانیت سازندگان برادران لیلا از قاچاق این فیلم [+جزئیات]

پس از اکران فیلم برادران لیلا در اروپا، این فیلم به صورت قاچاق برای دانلود منتشر شد و عصبانیت سازندگان برادران لیلا از قاچاق این فیلم همراه داشت.

پس از اینکه این فیلم در فرانسه اکران شد و در ایران نسخه‌ی قاچاق شده‌ی آن ب انتشار رسید، توضیح کارگردان برادران لیلا درباره دزدی این فیلم و عصبانیت کارگردان برادران لیلا از دزدی را همراه داشت. واکنش سازنده برادران لیلا حواشی زیادی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران فیلم برادران لیلا

تحلیل و نقد فیلم برادران لیلا

دانلود رایگان فیلم برادران لیلا

عصبانیت سازندگان برادران لیلا از قاچاق این فیلم

به دنبال قاچاق نسخه نمایش خانگی فیلم «برادارن لیلا» سومین ساخته سعید روستایی، کارگردان این فیلم در صفحه اینستاگرامش متنی نوشت و گفت:

ما در حیرتیم از این حجم از واکنش مثبت و دل‌نشین. از صمیم قلبمان از شما ممنون و سپاس‌گزاریم و قدردان زمانی که می‌گذارید تا فیلم ما را تماشا کنید هستیم. امیدوارم به زودی شرایطی فراهم شود تا نسخه کامل‌تر فیلم را در دسترس شما عزیزان قرار دهیم.

در ادامه می‌توانید تصویری از فیلم برادران لیلا را ببینید:

عصبانیت سازندگان برادران لیلا از قاچاق این فیلم
عصبانیت کارگردان برادران لیلا از دزدی

توضیح کارگردان برادران لیلا درباره دزدی این فیلم

روح‌الله سهرابی نیز که تهیه کننده‌ی این فیلم، چند ساعت بعد در اینستاگرام خود نوشت:

ابراز امیدواری کارگردان فیلم برادران لیلا برای انتشار نسخه کامل فیلم حقیقتا تعجب آور بود! منظور از نسخه‌ی کامل چیست؟ یعنی سکانس‌های دیگری قرار است ضبط شود؟

تا جایی که بنده مطلع هستم تا آخرین فریم تدوین شده از این فیلم را به نمایش گذاشتید الا چیزی که لابد بخاطر سریال شدن فیلم سه ساعته و احتمال واکنش منفی مخاطبانتان از آن چشم پوشی کردید! این فیلم بدون حتی یک ثانیه اصلاح و ممیزی منتشر شده است! تاکید میکنم؛ حتی یک ثانیه… فرار رو به جلو نکنید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *