فصل 2 سریال what if : تاریخ انتشار، بازیگران، طرح و بررسی فصل اول

Netflix هنوز اعلام نکرده است که با What If فصل 2 باز خواهد گشت یا خیر، اما تیم تولید، مشتاق به ساخت فصل 2 سریال what if است. با فیگار بمانید.

گویا قصد تیم تولید این است که فصل های آینده، در جهانی رخ دهد که قبلا داستان دیگری هرگز وجود نداشته باشد. مانند داستان ترسناک آمریکایی، که خودش به آن اشاره کرده است، تیم تولید همواره قصد دارد مجموعه ای از سریال What If را بسازد، که به معنای وسعت بی پایان برای طرح ها و شخصیت های جدید باشد. با نوشتار فصل 2 سریال what if همراه فیگار بمانید.

فصل 2 سریال what if

تاریخ انتشار، بازیگران، طرح و هر آنچه باید بدانید

تاریخ انتشار فصل 2 سریال what if, زمان پخش سریال چه میشود اگر,
تاریخ انتشار فصل 2 سریال what if, زمان پخش سریال چه میشود اگر

اما اگر بخواهیم در رابطه با تاریخ انتشار فصل 2 سریال چه میشود اگر صحبت کنیم، باید به شما بگوییم که متأسفانه، ما هنوز هیچ تأییدی درباره آینده این درام باشکوه و آشفته نداریم.

نتفلیکس در مقابل چهره های تماشاگران خود بسیار مبهم رفتار می‌کند، همانطور که برای سریال Squid Game رفتار می‌کند. در حالی که این نمایش مطمئناً با سرآمدهای برجسته و خطوط ملودراماتیک خود سروصدایی به پا کرد، نمی‌توان گفت که غول پخش کننده فصل 2 سریال What If را تمدید خواهد کرد یا خیر.

همه چیز بستگی به Netflix و نحوه تصمیم گیری برای تمدید دارد. همانطور که گفته شد این غول پخش کننده در مورد روند و جزئیات بینندگان آن مخفیانه عمل می‌کند. با این حال، ما همچنان می‌توانیم به بهترین ها امیدوار باشیم، چرا که فصل اول سریال What If طرفداران زیادی را جذب کرد.

طرح فصل دوم سریال چه میشود اگر

فصل 2 سریال what if, فصل 2 سریال چه میشود اگر
فصل 2 سریال what if, فصل 2 سریال چه میشود اگر

مطمئناً نمی‌دانیم در فصل 2 سریال وات ایف چه اتفاقی می‌افتد. با این حال، ما می‌دانیم که این سریال یک داستان کاملاً جدید خواهد داشت. نمایشگر مایک کلی تأیید می‌کند که برنامه او برای فصل های آینده داستانی را روایت می‌کند که در آن هیچ چیز از فصل اول واقعاً اتفاق نمی‌افتد. بنابراین، برنامه های او برای نوع جدیدی از ساختار روایی را دنبال می‌کند که حدس زدن طرح را دشوار می‌کند.

ما می‌دانیم که کلی می‌خواهد این سریال یک سریال سورپرایز طور باشد که هیجان را در هر مرحله زیر سوال می‌برد. بنابراین، اگر فصل 2 سریال What If اتفاق بیفتد، می توانیم انتظار داشته باشیم که سوالات عمیق تر و سنگین تری درباره شخصیت ها مطرح شود. بنابراین، ما همچنین می توانیم انتظار داشته باشیم که شدت غافل‌گیری‌ها افزایش یابد و شخصیت ها و بینندگان را در طوفان فکری و پرسشگری خود قرار دهد.

بازیگران فصل 2 سریال وات ایف

فصل 2 سریال what if, فصل 2 سریال چه میشود اگر,
فصل 2 سریال what if, فصل 2 سریال چه میشود اگر, بازیگران فصل 2 سریال وات ایف

به گفته کلی، او نمی‌خواهد بسیاری از بازیگران را تغییر دهد حتی اگر داستانی جدید بگوید. همانطور که گفته شد او قصد دارد یک داستان ترسناک آمریکایی بسازد و شخصیت های مشابه در فصل آینده نقش های مختلف را بازی کنند. بنابراین، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که چهره های بزرگی مانند رنی زلوگر، بلیک جنر، جین لوی، خوان کاستانو و بسیاری دیگر بازگردند. بازیگران فصل 2 سریال What If بسیار زود است که به شکل قطعی شناخته شوند.

بررسی کوتاه از فصل اول سریال What If

فصل دوم what if, تاریخ انتشار فصل 2 سریال what if, زمان پخش سریال چه میشود اگر,
فصل دوم what if, تاریخ انتشار فصل 2 سریال what if, زمان پخش سریال چه میشود اگر

می‌دانید که برخی از برنامه های تلویزیونی مانند مواد مخدر هستند. می‌دانید که آنها برای شما مضر هستند، اما با این وجود، نمی‌توانید به آنها نه بگویید. خوب، این مورد در مورد سریال های Netflix نیز مشابه است.

بیشتر بخوانید:

بنابراین، می‌شود تمام شجاعت را درون خود جمع کرد و تصمیم گرفت آن را به صورت آفلاین تماشا کرد. هنگامی که تماشای سریال را به پایان برسانید، اولین واکنش “SHIT” است. بنابراین، درست مانند ما و امثال ما، اگر قصد تماشای سریال را دارید، قطعا از دست ندهید.

پس از تماشا، احساس خواهید کرد که مرگ در سراسر شما حضور پر رنگ‌تری را گرفته است. در حال حاضر، بازگشت به بررسی What If Netflix نشان می‌دهد که دارای توطئه های نامحتمل، بیش از شخصیت های اصلی و مزخرف است.

در طول فصل اول، احساس خواهید کرد که تولید برای افراد زیادی بسیار تلاش می‌کند. بعلاوه، به همین دلیل است که معتقدیم این یک نقص بزرگ است. اکنون که در حال بررسی یک مجموعه تلویزیونی Netflix هستیم، چگونه می‌توانم فرصتی را برای انتقاد از بازیگران از دست بدهیم؟

جین لوی و بلیک جنر به عنوان دو شخصیت اصلی نقش‌های رومئو و ژولیت خوب نبودند. علاوه بر این، اسکریپت نوردی بازی آن را بسیار بدتر کرد. خودتان تصور کنید وقتی فیلمنامه از صحنه ای به صحنه دیگر با فضاسازی‌های ابتر می‌پرد، چقدر بد به نظر می‌رسد.

از بین همه شخصیت های اصلی، شخصیتی که رنه زلوگر بازی کرد مهمترین نجات ساختار روایتی کل سریال وات ایف است. شما چی فکر می‌کنید؟ برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک‌های زیر جهت خواند نقد و بررسی هر قسمت مراجعه کنید:

خلاصه قسمت ها

فصل 2 سریال what if, فصل 2 سریال چه میشود اگر, فصل دوم what if, تاریخ انتشار فصل 2 سریال what if, زمان پخش سریال چه میشود اگر, نقد فصل اول سریال What If, نقد فصل 1 سریال چه میشود اگر, بازیگران فصل 2 سریال وات ایف
نقد فصل اول سریال What If, نقد فصل 1 سریال چه میشود اگر
  • قسمت ۱ با مجروح شدن استیو راجرز، پگی کارتر به‌جای او اولین ابر سرباز جهان می‌شود.
  • قسمت ۲ دزدان دریایی فضایی که با نام Ravagers شناخته می‌شوند، تی چالا را به‌جای پیتر کوییل می‌ربایند و او تبدیل به استار لرد می‌شود.
  • قسمت ۳ نیک فیوری در تلاش برای جمع‌آوری انتقام جویان است اما تک تک آن‌ها توسط یک قاتل زنجیره‌ای ناشناس به قتل می‌رسند.
  • قسمت ۴ دکتر استرنج در یک تصادف به‌جای دستانش، همسرش را از دست می‌دهد.
  • قسمت ۵ درحالی‌که تعدادی از انتقام‌جویان به زامبی تبدیل می‌شوند، بقیه آن‌ها به‌دنبال راهی برای درمان می‌گردند.
  • قسمت ۶ یک سرباز آمریکایی به‌نام اریک کیلمونگر، تونی استارک را هنگام حمله به هاموی او در افغانستان نجات می‌دهد.
  • قسمت ۷ ثور که هرگز یاد نگرفته است چگونه یک قهرمان خوب باشد، یک مهمانی بین کهکشانی را بر روی زمین بر پا می‌کند اما اوضاع از کنترل خارج می‌شود.
  • قسمت ۸ ناتاشا رومانوف و هاکای در پی یک رویداد فاجعه بار به دنبال نابودی ربات قاتل، اولتران هستند.
  • قسمت ۹ ناظر به دنبال جمع آوری تیم متشکل از قهرمانان چندجهانی است تا با ربات نابودگر التران مقابله کنند.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فصل 2 سریال what if سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


One thought on “فصل 2 سریال what if : تاریخ انتشار، بازیگران، طرح و بررسی فصل اول

  1. اقا شک نکنین تو فصل دوم واچر و برای اینکه قسمشو مبنی بر دخالت نکردن در امور زمین شکست به دادگاه میارن و از اون ور کلا وارد یه محیط کاملا جدید میشیم که میتونه شامل این باشه که یا واچر تبعید میشه تا ناظر یه جای دیگه بشه که واچر سعی میکنه برگرده
    یا به مبارزه با هم نژادای خودش و فرار از اونا میپردازه که در هر دو حالت یا حتی ترکیبی از این دو فصل دو میتونه شروع خوبی داشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *