پرفروش‌ ترین فیلم‌ های زندگینامه‌ ای با رده سنی R ؛ پیش‌بینی فروش کل اپنهایمر

پرفروش‌ ترین فیلم‌ های زندگینامه‌ ای با رده سنی R ، سه فیلم American Sniper، Oppenheimer، The Wolf of Wall Street در این لیست قرار می‌گیرند.

پیش‌بینی می‌شود  فیلم اپنهایمر فروش کل جهانی‌اش از 740 تا 900 میلیون دلار پیش برود. با این وجود فروش جهانی فیلم Oppenheimer رکورد بسیار تحسین‌برانگیزی در پرفروش‌ ترین فیلم‌ های زندگینامه‌ ای با رده سنی بزرگسالان R کسب خواهد کرد. تا صدر جدول و اولین بودن فاصله‌ای ندارد!

پرفروش‌ ترین فیلم‌ های زندگینامه‌ ای با رده سنی R

پرفروش‌ ترین فیلم‌ های بیوگرافی با رده سنی R

پرفروش‌ ترین فیلم‌ های بیوگرافی با رده سنی بزرگسال R که ساخته شده‌ اند :

  1.  American Sniper — $547.3M
  2.  Oppenheimer — $400.4M
  3. The Wolf of Wall Street — $392M

پرفروش‌ ترین فیلم‌ های زندگینامه‌ ای با رده سنی R

فیلم بیوگرافی American Sniper فروش $547.3M

فیلم زندگینامه‌ای تک تیرانداز امریکایی محصول سال 2014 امریکاست که به کارگردانی کلینت ایستوود و نویسندگی جیسون هال ساخته شده است.

جالب است بدانید این فیلم بهترین فروش آغازین را در کارنامه این کارگردان بزرگ ایستوود ثبت کرد و همچنین با پشت سرگذاشتن فیلم نجات سرباز رایان نام خود را به عنوان پرفروش‌ترین فیلم جنگی تاریخ سینما (بدون درنظرگرفتن تورم) ثبت کرد. حال این فیلم در لیست پرفروش ترین فیلم زندگینامه‌ ای با رده سنی R در بالاترین نقطه یعنی اولین قرار دارد. اما با پیش‌بینی از فروش اوپنهایمر چیزی تا شکست رکورد American Sniper نمانده است!

10 تا از بهترین فیلم ها درباره تفنگداران از نگاه سایت فیگار

 فیلم بیوگرافی Oppenheimer فروش $400.4M

فیلم زندگینامه‌ای اوپنهایمر محصول 2023 است که به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر نولان ، بر اساس بیوگرافی جی رابرت اوپنهایمر، می‌باشد. فیلم Oppenheimer یکی از مهم‌ترین و موردانتظارترین آثار سینمایی سال 2023 می‌باشد. فیلم اوپنهایمر اولین رتبه بندی R کریستوفر نولان در بیش از 20 سال است.

این فیلم که در شروع اکرانش نظر بسیاری را به خود جلب کرد در وبسایت متاکریتیک، Metacritic: 90/100 را بر اساس از 52 نقد، و راتن تومتوز  96% را اختصاص داد. فیلم اوپنهایمر فعلا رتبه دوم در لیست پرفروش ترین فیلم بیوگرافی با رده سنی R قرار دارد. همچنین برای این فیلم، چیزی حدود 740 تا 900 میلیون دلار، پیش بینی شده است.

حقایق پنهان و ایستراگ های فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer 2023)

فیلم بیوگرافی The Wolf of Wall Street فروش $392M

فیلم زندگینامه‌ای گرگ وال استریت ساخته استاد اسکورسیزی محصول سال 2013 است. نویسندگی این فیلم بر عهده ترنس وینتر بوده که فیلم‌نامه‌اش را با اقتباس از کتاب شرح حال ۲۰۰۷ به همین نام از جردن بلفورت نوشته‌است. گرگ وال استریت با بازی لئوناردو دی کاپریو در نقش جردن بلفورت، ظهور و سقوط بلفورت را به عنوان یک دلال سهام نیویورک روایت می‌کند.

همچنین دی کاپریو در مراسم سال 2014 نامزدی اسکار را به دست آورد، همچنین این فیلم یکی از بهترین فیلم های مارگو رابی تا 2023 به حساب می‌آید. این فیلم در لیست پرفروش ترین فیلم های بیوگرافی با رده سنی بزرگسالان  R در رده سوم قرار می‌گیرد.

بهترین فیلم های مارتین اسکورسیزی از نگاه سایت فیگار

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پرفروش‌ ترین فیلم‌ های زندگینامه‌ ای با رده سنی R چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *