نخستین تریلر رسمی فصل سوم سریال The Morning Show + تاریخ انتشار و داستان

نخستین تریلر رسمی فصل سوم سریال The Morning Show منتشر شد. با جزئیات داستان و تاریخ انتشار سریال فصل سوم برنامه صبحگاهی همراه فیگار بمانید.

اپل تی‌وی+ تریلر رسمی فصل سوم سریال برنامه صبحگاهی (The Morning Show) با حضور «جنیفر انیستون» و «ریس ویترسپون» به انتشار رساند. تریلر فصل سوم این سریال وعده‌ای “بی‌سابقه” را برای قسمت‌های جدید به مخاطبان ارائه می‌دهد.

نخستین تریلر رسمی فصل سوم سریال The Morning Show

اولین تریلر رسمی فصل سوم سریال The Morning Show

شارلوت استوت (Pieces of Her) به عنوان یک شورانر جدید در سریال “برنامه صبحگاهی” انتخاب شده است و همچنین به عنوان تهیه‌کننده و جانشین “کری ارین” در این سریال فعالیت خواهد کرد.

نخستین تریلر رسمی فصل سوم سریال The Morning Show

داستان سریال The Morning Show

فصل دوم سریال برنامه صبحگاهی در سپتامبر سال گذشته پخش شد و در آن نشان داده شد که الکس با بازی جنیفر انیستون، پس از ملاقات با میچ کسلر با بازی استیو کارل در ایتالیا، به کووید مبتلا شده و ویروس را به نیویورک آورده است. جان هم، ستاره مد من (Mad Men)، در فصل سوم به بازیگران جنیفر انیستون، ریس ویترسپون و بیلی کروداپ ملحق شده است. تیگ نوتارو، نیکول بهاری و استیون فرای نیز جزو بازیگران جدید این سریال خواهند بود.

سریال شوی صبحگاهی (The Morning Show) یک سریال تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام، کمدی و اجتماعی است که به عنوان «جنگ صبحگاهی» در استرالیا و اندونزی هم شناخته می‌شود. این سریال، محصول شبکه اپل تی وی پلاس است و توسط جی کارسن ساخته شده است. پخش این سریال از اول نوامبر ۲۰۱۹ آغاز شد. داستان سریال برنامه صبحگاهی بر اساس کتابی به نام “Top of Morning: Inside the Cutthroat World of Morning TV” ساخته شده است.

 اولین تریلر رسمی فصل سوم سریال شو صبحگاهی

تاریخ انتشار سریال فصل سوم سریال The Morning Show

تاریخ انتشار سریال فصل سوم سریال شو صبحگاهی در تاریخ ۱۳ سپتامبر از اپل تی‌وی+ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نخستین تریلر رسمی فصل سوم سریال The Morning Show چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *