پخش مسابقه تلویزیونی شکوفا از شبکه ملی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های ایرانی

در نشست خبری امروز، «محمدحسین رضوی» در محل ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی حضور یافت و درباره پخش مسابقه تلویزیونی شکوفا در شبکه یک سیما صحبت کرد.

«محمدحسین رضوی» اعلام کرد که شرکت‌های حاضر در این مسابقه، از بین شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناوری هستند و توزیع آن‌ها از تمام استان‌ها صورت گرفته است. «محمدحسین رضوی» ادامه داد و اعلام کرد که ضبط برنامه‌ها آغاز شده و از امشب، دوشنبه 4 مهر اولین پخش آن از ساعت 19 به روی آنتن خواهد رفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پخش مسابقه تلویزیونی شکوفا از شبکه ملی

«محمدحسین رضوی» اظهار داشت که امشب به عنوان اولین بخش این مسابقه، پیش‌برنامه خواهد بود و در طی آن، تماشاگران با روند برگزاری مسابقه و شرکت‌های حاضر آشنا خواهند شد. تهیه‌کننده مسابقه شکوفا تأکید کرد که از هفته آینده، در روزهای دوشنبه از ساعت 19، این مسابقه پخش خواهد شد. او افزود که در روزهای چهارشنبه هر هفته، برنامه مثبت شکوفا نیز پخش خواهد شد و در آن، نتایج برنامه شکوفا در هر هفته بررسی می‌شود.

در هر قسمت از برنامه شکوفا، سه شرکت دانش‌بنیان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در پایان، هیئت داوران یکی از آن‌ها را به عنوان برنده معرفی می‌کند. هدف اصلی شکوفا، تشویق شهروندان به مشارکت در طرح‌های دانش‌بنیان است که با اجرای «امین زندگانی» رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش این برنامه و فرصت دادن به شرکت‌های دانش‌بنیان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *