تمدید قرارداد وریا غفوری با استقلال ؛ دلیل تمدید نکردن استقلال با وریا چیست؟ + فیلم

دلیل عدم تمدید قرارداد وریا غفوری با استقلال چیست؟ راز عدم تمدید قرارداد وریا چه بود؟ در ادامه مطلب وریا غفوری تمدید قرارداد همراه فیگار باشید.

ساپینتو علاقه دارد با بازیکنان جوان زیر ۲۳ سال کار کند و باشگاه استقلال به همین دلیل با کاپیتان تمدید نکرده است. این درحالی است که در روز‌های گذشته گفته شده بود مواضع سیاسی-اجتماعی وریا عامل تمدید نشدن قراردادش است.

تمدید قرارداد وریا غفوری

دلیل تمدید نکردن استقلال با وریا غفوری چیست؟

تمدید قرارداد وریا, وریا غفوری تمدید
تمدید قرارداد وریا, وریا غفوری تمدید

احمد منشی‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و انتخاب ریکاردو ساپینتو، سرمربی جدید آبی‌ها اظهارکرد: من اطلاعات خاصی از این مربی ندارم. الان وضعیت طوری است که استقلال ممکن است به مشکلات بربخورد. پرسپولیس کاری کرده که در نقل و انتقالات روند بهتری داشته باشد و آمادگی بهتری رقم بزند اما در استقلال چنین روندی وجود ندارد. این مربی از بازیکنان استقلال و بازیکنان ایرانی اطلاعات چندانی ندارد و این مساله ممکن است در آینده استقلال را دچار مشکل کند.

بیشتر بخوانید:

برخی از کارشناسان فوتبالی که سوابق ریکارد ساپینتو را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده اند عنوان می‌کنند او علاقه زیادی به کار با بازیکنان زیر ۲۳ سال دارد و معتقد است انگیزه و انرژی این بازیکنان نسبت به سایر بازیکنان فوتبال با سنین بالاتر به مراتب بیشتر است. باید دید پروژه جوان سازی تیم استقلال در فصل پیش رو به ویژه مقابل تیم‌هایی مثل سپاهان و پرسپولیس که در حال جذب بازیکنان با تجربه و کارکشته هستند چه نتایجی برای این تیم رقم خواهد زد.

دلیل تمدید نکردن استقلال با وریا چیست؟

تمدید قرارداد وریا, وریا غفوری تمدید
تمدید قرارداد وریا, وریا غفوری تمدید

ناگفته نماند؛ در روزهایی که همه دنبال دلیل چرایی مسایل مربوط به کاپیتان استقلال هستند، شاید عدم تمدید قرارداد وریا غفوری نیز در راستای همین پروژه جوان سازی است ولی باشگاه آن را اعلام نمی‌کند!

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تمدید قرارداد وریا غفوری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *