دستیاران بردیف مشخص شدند ؛ حضور مربی سابق رئال مادرید در تراکتور!

ایوان دانیلیانس، دیمیتری کیریچنکو، کارلوس گونزالس بدنساز و ادوارد کوندخوف دستیاران مورد نظر بردیف برای حضور در کادرفنی تراکتورسازی هستند.

قای بردیف وی که تمامی امور فنی باشگاه تراکتورسازی را بر عهده دارد امروز به همراه دستیارانی از اسپانیا، ترکمنستان و روسیه وارد تبریز شد. در ادامه با خبر تراکتور کارلوس گونزالس همراه فیگار بمانید.

کارلوس گونزالس بدنساز

کارلوس گونزالس مربی بدنساز

کارلوس گونزالس بدنساز
کارلوس گونزالس مربی بدنساز, کارلوس گونزالس تراکتور, تراکتور کارلوس گونزالس

کارلوس گونزالس تراکتور

«قربان بردیف» که تمامی امورات فنی باشگاه تراکتور را برعهده گرفته است، با دستیارانی از کشورهای اسپانیا، ترکمنستان و روسیه به ایران آمد. ایوان دانیلیانتس، دیمیتری کیریچنکو، کارلوس گونزالس و ادوارد کندوخوف دستیاران مدنظر بردیف برای حضور در کادرفنی تراکتور هستند.

کارلوس گونزالس 49 ساله است و در بارسلونا اسپانیا به دنیا آمده است. او در سال 2008 کار خود را به عنوان مربی بدنساز در باشگاه بزرگ رئال مادرید آغاز کرد. گونزالس در طول دوران مربیگری خود سمت های مختلفی در کادرفنی رئال سوسیداد، نیوکاسل، تیم ملی بحرین، اف سی شریف مولداوی، الاهلی امارات، العین امارات، اطلس مکزیک، بی جی پاتوم یونایتد تایلند و نیروی هوایی عراق.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کارلوس گونزالس بدنساز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *