مصاحبه سیاوش یزدانی ؛ یزدانی در مصاحبه خود گفت فرهاد مجیدی با من بد کرد

مصاحبه سیاوش یزدانی با فوتبال 360. یزدانی در مصاحبه خود گفت فرهاد مجیدی با من بد کرد. در ادامه مطلب سیاوش یزدانی مصاحبه همراه فیگار باشید.

مصاحبه سیاوش یزدانی با سایت فوتبال 360 که زیر نظر عادل فردوسی پور فعالیت می‌کند جنجالی شده است. چراکه یزدانی حرف‌های تندی در این مصاحبه به زبان می‌آورد.

مصاحبه سیاوش یزدانی

یزدانی در مصاحبه خود گفت فرهاد مجیدی با من بد کرد

سیاوش یزدانی مصاحبه, سیاوش یزدانی فوتبال 360
سیاوش یزدانی مصاحبه, سیاوش یزدانی فوتبال 360

به گزارش انصاف ورزشی، سیاوش یزدانی مدافع مشهدی سابق استقلال تهران که در اوج دوران آمادگی مجبور به ترک استقلال به جهت خدمت سربازی شد، حالا در مصاحبه‌ای حرف‌های بی پرده و جنجالی را مطرح کرده است. یزدانی که این مصاحبه را با سایت فوتبال 360 که زیر نظر عادل فردوسی پور است انجام داد، حرف‌های تندی را علیه افرادی چون محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، محمود فکری و … مطرح نمود.

بیشتر بخوانید:

یزدانی در مصاحبه خود گفت فرهاد مجیدی با من بد کرد

سیاوش یزدانی مصاحبه, سیاوش یزدانی فوتبال 360
سیاوش یزدانی مصاحبه, سیاوش یزدانی فوتبال 360

او یکی از بدترین اتفاق‌های زندگی خود را شاگردی محمود فکری عنوان نمود و همچنین اعلام کرد که محمد دانشگر فصل گذشته بخاطر وی در استقلال بازی کرده است و فصل گذشته قصد ترک استقلال را داشته است. یزدانی همچنین در بخش‌هایی از این مصاحبه گلایه‌هایی را از فرهاد مجیدی و مصطفی آجرلو انجام داد و بیان داشت که مجیدی با وی بد کرده است اما همچنان فرهاد مجیدی را دوست دارد. گفتنی است یزدانی همچنان سرباز و بازیکن ملوان بندر انزلی محسوب می‌شود اما تلاش دارد با استفاده از معافیت تحصیلی به استقلال بازگردد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مصاحبه سیاوش یزدانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *