خواستگار جدید امبر هرد همه را شوکه کرد ؛ مرد عربستانی : بیا و زن من شو!

خواستگار امبر هرد ، او که این روزها دادگاهش با جانی دپ و شکستش در این دادگاه به شدت مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته، پیامی از یک مرد عربستانی دریافت کرد.

یک مرد عربستانی در اینستاگرام به امبر هرد بازیگر مطرح آمریکایی پیام داد و از او خواستگاری کرد. در ادامه با خبر امبر هرد خواستگار همراه فیگار بمانید.

خواستگار امبر هرد

خواستگار عربستانی امبر هرد

خواستگار امبر هرد
خواستگار جدید امبر هرد, امبر هرد خواستگار

خواستگار جدید امبر هرد

این مرد از او خواسته بود که امبر به همسری او درآید. مرد مذکور در پیامش به هرد با اشاره غیرمستقیم به جانی دپ گفت: «من از آن پیرمرد بهترم» خانم بازیگر می‌گوید: از اینکه در این پرونده بازنده شدم غمگینم. اما حتی غمگین‌ترم از اینکه ظاهراً به عنوان یک آمریکایی حقی که تصور می‌کردم از آن برخوردارم را از دست داده ام!

خواستگار امبر هرد
خواستگار جدید امبر هرد, امبر هرد خواستگار, خواستگار عربستانی امبر هرد

امبر لارا هرد (Amber Laura Heard) زادهٔ ۲۲ آوریل ۱۹۸۶ بازیگر آمریکایی است. او اولین بازی خود را در سال ۲۰۰۴ در درام ورزشی چراغ های جمعه شب انجام داد. پس از نقش‌های کوچک در سرزمین شمالی و آلفا داگ، اولین نقش اصلی خودش را در فیلم همه پسران عاشق ماندی لین (۲۰۰۶) به نمایش گذاشت

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خواستگار امبر هرد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *