لحظات دلهره‌آور از انفجار پی‌درپی کپسول‌های گاز مایع در آمل + فیلم

امروز یک مرکز خدمات گاز مایع بر اثر انفجار در آمل طعمه حریق شد. این حادثه ۳ مصدوم داشت و  بلافاصله پس از اعلام حریق آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: یک کارگاه گاز مایع صبح امروز در منطقه کلاکسر دچار حریق و انفجار شده و سه نفر در این حادثه مصدوم شدند. در ادامه با خبر انفجار گاز مایع همراه فیگار بمانید.

انفجار در آمل

انفجار گاز مایع آمل

انفجار در آمل
انفجار گاز مایع در آمل, انفجار گاز مایع آمل, انفجار گاز مایع

انفجار گاز مایع در آمل

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: برای اطفای حریق سه دستگاه خودروی اطفایی به محل حادثه اعزام شدند و با توجه به وسعت زیاد حریق و گستردگی آن خودروهای اطراف کارگاه گاز مایع دچار آتش‌سوزی شده و در آتش سوختند.

این مسئول با اشاره به اینکه نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی با وجود شرایط بسیار خطرناک و موج انفجار اولیه وارد میدان شدند و توانستند مانع انتشار بیشتر زبانه‌های آتش شوند، یادآور شد: با مهار آتش توسط مأموران آتش‌نشانی، از بروز فاجعه بزرگتر جلوگیری شد.

وی گفت: سال‌های زیادی است که مشکلات گاز مایع و خطرات وابسته به آن تهدیدی برای امنیت شهروندان، سلامتی و آرامش عمومی بوده و باید از بروز حوادث ناگوار در زمینه استفاده از گاز مایع جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار انفجار در آمل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *