بهرام حق پرست قاری قرآن ؛ ماجرای شایعه تجاوز بهرام حق پرست در گیلان

بهرام حق پرست قاری قرآن . ماجرای شایعه تجاوز بهرام حق پرست در گیلان. در ادامه مطلب قاری قرآن بهرام حق پرست همراه فیگار باشید.

ماجرای شایعه تجاوز حق پرست قاری قرآن در گیلان چیست? خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شده مبنی بر اتهاماتی به شخصی به نام بهرام حق پرست که حواشی را به همراه داشته است و در ادامه به این خبر میپردازیم.

بهرام حق پرست قاری قرآن

ماجرای شایعه تجاوز بهرام حق پرست در گیلان

تجاوز بهرام حق پرست, قاری قرآن بهرام حق پرست, حق پرست قاری قرآن در گیلان
تجاوز بهرام حق پرست, قاری قرآن بهرام حق پرست, حق پرست قاری قرآن در گیلان

فیلم منتشر شده از آنچه تجاوز سریالی بهرام حق پرست، قاری قرآن به کودکان و مادران آنها در گیلان عنوان شده بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و برخی رسانه های معاند به او لقب سعید طوسی جدید را داده اند، اما ماجرا چیست؟ منافقین آلبانی نشین دوباره دست به کار شدند؛ پس از سعید طوسی اکنون نوبت به بهرام حق پرست رسیده است تا با انتشار ساخته های ذهنی کثیف خود سعی بر بدنام کردن یک قاری قرآن دیگر کنند.

بررسی صحت و سقم ویدیوی منتشره نیازمند سواد رسانه ای چندانی ندارد و با توجه به افزایش روزافزون اطلاعات کاربران شبکه های اجتماعی تنها مشاهده فیلم ادعای مطرح شده از سوی منافقین را به صراحت رد می کند. گفتنی است، این اولین بار نیست که منافقین با همکاری رسانه های معاند اقدام به تخریب چهره های قرآنی ایران می کنند و پیش تر در پروژه ای مشابه و با حدت بیشتر سعی بر آن داشتند تا «سعید طوسی» یکی از قاریان بنام قرآن در کشور را بدنام کنند.

بیشتر بخوانید:

بهرام حق پرست قاری قرآن

رسانه های معاند نیز که همواره عصای دست منافقین کوردل هستند با انتشار یک ویدیوی بی کیفیت در فضای مجازی که با نرم افزارهای ویرایش فیلم موبایلی ساخته شده و صرفا حاوی عکس نوشته و داستان سرایی است، فرصت را برای تخریب چهره های مذهبی در ایران مناسب دیدند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهرام حق پرست قاری قرآن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


3 thoughts on “بهرام حق پرست قاری قرآن ؛ ماجرای شایعه تجاوز بهرام حق پرست در گیلان

  1. وَ الَّذِینَ یُؤْذُونَ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُؤْمِناتِ بِغَیْرِ مَا اکْتَسَبُوا فَقَدِ احْتَمَلُوا بُهْتاناً وَ إِثْماً مُبِیناً،یَوْمَ تَشْهَدُ عَلَیْهِمْ أَلْسِنَتُهُمْ وَ أَیْدِیهِمْ وَ أَرْجُلُهُمْ بِما کانُوا یَعْمَلُونَ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *