شهادت ماموران فارسان ؛ شهادت ۲ مامور چهارمحال و بختیاری در درگیری با گروگانگیر

شهادت ماموران فارسان . ۲ نفر از کارکنان انتظامی شهرستان فارسان به شهادت رسیدند. در ادامه مطلب ماموران فارسان شهادت همراه فیگار باشید.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در حین درگیری با قاتل فراری مسلح در باباحیدر گروهبان یکم «مرتضی کریم‌زاده» و سرباز وظیفه «ابوالفضل هیبتی» به فیض شهادت نائل آمدند.

شهادت ماموران فارسان

شهادت ۲ مامور چهارمحال و بختیاری در درگیری با گروگانگیر

ماموران فارسان شهادت, فارسان ماموران شهادت
ماموران فارسان شهادت, فارسان ماموران شهادت

منوچهر امان‌اللهی اظهار کرد: با وقوع یک مورد آدم‌ربایی در یکی از استان‌های همجوار فرد گروگان‌گیر به صورت مسلحانه با یک خودرو به استان ما گریخت. فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به محض رصد و شناسایی پلاک خودرو گروگان‌گیر، تیم‌های گشتی در محورهای مواصلاتی جهت دستگیری و توقیف مستقر شدند. وی افزود: به محض مشاهده خودرو گروگان‌گیر، کارکنان بخش باباحیدر دستور ایست دادند ولی راننده با بی‌توجهی به سمت ماموران تیراندازی کرد.

سردار امان اللهی گفت: ساعاتی پیش در پی اعلام یک مورد آدم ربایی در یکی از استان‌های همجوار و متواری شدن مسلحانه فرد مذکور باخودرو به چهارمحال و بختیاری، به محض رصد و شناسایی پلاک خودرو گروگان گیر، تیم‌های گشت پلیس در محور‌های مواصلاتی برای دستگیری و توقیف مستقر شدند.

بیشتر بخوانید:

شهادت ماموران فارسان

ماموران فارسان شهادت, فارسان ماموران شهادت
ماموران فارسان شهادت, فارسان ماموران شهادت

به گفته وی، با حضور ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فارسان و در تعقیب و گریز ،گروگانگیر مسلح به هلاکت رسید و یکی از کارکنان شهرستان فارسان نیز در این حین مجروح شد. به گزارش ایرنا، شهرستان فارسان در ۳۵کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شهادت ماموران فارسان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *