بازی تاتنهام و ستارگان لیگ کره جنوبی ؛ برد تاتنهام در دیداری دوستانه مقابل حریفش

بازی تاتنهام و ستارگان لیگ کره جنوبی . آتش‌بازی ستاره‌های تاتنهام در خاک سئول. در ادامه مطلب ستارگان لیگ کره جنوبی و تاتنهام همراه فیگار باشید.

تاتنهام در دیداری پرگل و تماشایی در سئول موفق شد ستارگان لیگ کره جنوبی را 3-6 مغلوب کند.

بازی تاتنهام و ستارگان لیگ کره جنوبی

برد تاتنهام در دیداری دوستانه مقابل حریفش

ستارگان لیگ کره جنوبی و تاتنهام, کره جنوبی تاتنهام
ستارگان لیگ کره جنوبی و تاتنهام, کره جنوبی تاتنهام

تاتنهام در دیداری دوستانه در سئول به مصاف ستارگان لیگ کره جنوبی رفت و در نهایت با نتیجه 6-3 پیروز میدان لقب گرفت. در این دیدار برای تاتنهام اریک دایر، کیم(گل به خودی)، هری کین و سون هیونگ مین هر کدام دوبار گلزنی کردند. ابتدا این تاتنهام بود که در دقیقه 30 توسط اریک دایر، مدافع انگلیسی خود به گل اول دست یافت. اما در لحظات پایانی نیمه اول سونگ بازی را به تساوی کشاند و دو تیم با قبول تساوی 1-1 راهی رختکن شدند.

بیشتر بخوانید:

بازی تاتنهام و ستارگان لیگ کره جنوبی

ستارگان لیگ کره جنوبی و تاتنهام, کره جنوبی تاتنهام
ستارگان لیگ کره جنوبی و تاتنهام, کره جنوبی تاتنهام

در دقیقه 47 هیوک کیم دروازه تیم ستارگان لیگ کره جنوبی را به اشتباه باز کرد و اسپرز از حریف خود پیش افتاد. اما پنج دقیقه بعد لارس ولدویک موفق شد گل مساوی را وارد دروازه تاتنهام کند. در دقیقه 54 این بار هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام موفق به گلزنی شد و در دقیقه 68 سون هیونگ مین از روی نقطه پنالتی نتیجه را 2-4 به سود تاتنهام کرد. در دقیقه 71 آمانو اختلاف را به حداقل رساند، اما در 15 دقیقه پایانی هری کین و سون هیونگ مین دو بار موفق به گلزنی شدند تا اسپرز در این مسابقه پرگل و تماشایی در نهایت با نتیجه عجیب 3-6 به برتری دست یابد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازی تاتنهام و ستارگان لیگ کره جنوبی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *