بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ؛ توضیح داورزنی درباره حقوق عجیب بهروز عطایی

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال . مدیر فنی تیم‌های ملی والیبال دستمزد بهروز عطایی را اعلام کرد. در ادامه مطلب بهروز عطایی والیبال همراه فیگار باشید.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: فشار زیادی را تحمل کردیم و بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتند. امیدوارم در مسابقه بعد تیم عملکرد بهتری داشته باشد.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال

توضیح داورزنی درباره حقوق عجیب بهروز عطایی

دستمزد بهروز عطایی, بهروز عطایی والیبال
دستمزد بهروز عطایی, بهروز عطایی والیبال

چند روز پیش بود که مصطفی کارخانه یک مصاحبه پر سر و صدا انجام داد و مدعی شد که بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال روزانه ۱۵۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کند. کارخانه همچنین با اشاره به دریافتی بالای ولادیمیر آلکنو به این سرمربی روس نیز حمله کرد؛ البته پیشکسوت والیبال ایران خیلی زود بابت این ادعاها عذرخواهی هم کرد.

در همین راستا محمدرضا داورزنی، که امروز در برنامه «ورزشگاه» حاضر شده بود به ادعای کارخانه واکنش نشان داد و گفت: “از گذشته و زمان ریاست مرحوم یزدانی خرم، یک پایه‌ای وجود داشته و سرمربیان تیم ملی بر اساس آن حقوق جزیی دریافت می‌کردند که با گذشت زمان این مبلغ چند برابر شده است. این مبلغ با چیزی که مربیان در لیگ‌ها می‌گیرند اصلاً قابل قیاس نیست.”

بیشتر بخوانید:

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال

دستمزد بهروز عطایی, بهروز عطایی والیبال
دستمزد بهروز عطایی, بهروز عطایی والیبال

مصطفی کارخانه در مورد شرایط تیم ملی والیبال اظهار داشت: چه قبل و چه بعد از مسابقه با بهروز عطایی در ارتباط هستم. الان پست من مدیر فنی تیم‌های فنی والیبال است و ارتباط خوبی با عطایی دارم و او هم همواره حرمت مرا حفظ کرده است. 40 سال کار مربیگری کرده‌ام و آن مواردی که باید بگویم، به او می‌گویم. سعی کردم او را از حاشیه‌ها دور کنم تا تمام فکر و ذکرش برای تیم ملی باشد.

وی ادامه داد: در هفته اول لیگ ملت‌ها انتقادی زیادی صورت گرفت که یک بخشی از آن مغرضانه بود. عبادی پور هم بعد از صعود مصاحبه‌ای را انجام داد که منظورش برخی افراد بود که نمی‌خواهیم اسم ببریم. هرکاری بکنیم افرادی که مغرض هستند، یک حرف‌هایی می‌زنند. باید در آن موقعیت قرار بگیرید تا بدانید چه کار سختی است. سرمربی تیم ملی در رویداد جهانی کار سختی است، اما برخی خیلی راحت نقد می‌کنند، این خوب نیست.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *