انفجار چاه گاز اهواز ؛ ماجرای انفجار گاز اهواز به علت گرما چیست؟

انفجار چاه گاز اهواز . ماجرای انفجار گاز اهواز به علت گرما چیست و آیا واقعیت دارد؟ در ادامه مطلب گاز اهواز انفجار چاه همراه فیگار باشید.

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از انفجار چاه گاز بر اثر گرما در هویزه اهواز بازتاب گسترده در اینستاگرام داشته است.

انفجار چاه گاز اهواز

ماجرای انفجار گاز اهواز به علت گرما چیست؟

ماجرای انفجار گاز اهواز, گاز اهواز انفجار چاه
ماجرای انفجار گاز اهواز, گاز اهواز انفجار چاه

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر انفجار چاه گاز در هویزه اهواز که گفته شده بر اثر گرمای شدید هوا رخ داده است البته هیچکدام از مسئولان استان خوزستان درباره از ااین اتفاق واکنشی نشان نداده اند و نمیتوان این ویدیو را تایید یا تکذیب کرد. اما گرمای شدید هوا در خوزستان از طرف ناسا نیز تایید شده است و این استان گرم ترین و داغ ترین نقطه کره زمین اعلام شده است گرمایی که بدون شک میتواند آسیب های بسیار زیادی به زندگی مردم و زیرساخت های صنعتی وارد کند.

بیشتر بخوانید:

انفجار چاه گاز اهواز

ماجرای انفجار گاز اهواز, گاز اهواز انفجار چاه
ماجرای انفجار گاز اهواز, گاز اهواز انفجار چاه

یکی از دلایل مهمی گرمی هوا در این استان خشک شدن اب های زیر زمینی و از بین رفتن پوشش گیاهی از که سبب شده به گرمای هوا در این استان تاثیر چشم گیری بگذارد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار انفجار چاه گاز اهواز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


3 thoughts on “انفجار چاه گاز اهواز ؛ ماجرای انفجار گاز اهواز به علت گرما چیست؟

  1. سلام متاسفانه من متخصص نیستم من در اهواز متولد و حدود 30سال زندگی کردم الان 60سال دارم اهواز گرمای خیلی بدتر از این هم داشته و هیچ اتفاقی مثل این مورد بدلیل گرما بوجود نیامده و بنظر من این اتفاق نمیتواند بر اثر گرما بوده باشد بخصوص آنکه سازمان ناسا گرمای 46درجه را برای اهواز اعلام کرده و اهواز گرمای بیشتر از این را هم داشته ولی هیچ اتفاقی نیفتاده خدا نگه دار

  2. شما بچه اهواز بودی عمو من الان متولد اهواز هستم و هنوز در این شهر نابود شده زندگی میکنم قبلا گرمای اهوازمحال بود به پنجاه درجه برسه 5سال هست که گرما وحشتناک شده من تو این هوا فوتبال بازی میکردم ولی الان راه رفتن معمولی هم نمیتونم انجام بده من مطمعن هستم شما مهاجرت کردید و خبر ندارید

  3. سلام وقت بخیر دوستان واقعاً گرمای خوزستان این چندین سال شده جهنم سخت شده زندگی ولی چه میشه کرد الله اعلم،در ضمن این کلیپ ویدیو در مرز دغارون ایران و افغانستان در مشهد اتفاق افتاد سال گذشته که ماشین های سنگین زیادی اعم از گاز و کانتینر ترانزیت در مرز دغارون از بین رفتن و خسارت سنگینی وارد شد به کامیون های هم‌وطنان ایرانی و کشور افغانستان و اصلا این موضوع آتش در خوزستان عزیزمان نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *