بازی دوستانه استقلال ؛ ساپینتو بازی استقلال و الوکره را لغو کرد

بازی دوستانه استقلال . 2 گل استقلال در دیدار دوستانه برابر کاراگومروک. در ادامه مطلب استقلال بازی دوستانه همراه فیگار باشید.

با اعلام رسمی باشگاه استقلال، دیدار دوستانه این تیم برابر الوکره قطر که قرار بود عصر امروز برگزار شود، لغو شد.

بازی دوستانه استقلال

ساپینتو بازی استقلال و الوکره را لغو کرد
استقلال بازی دوستانه, کاراگومروک استقلال, بازی استقلال و الوکره
استقلال بازی دوستانه, کاراگومروک استقلال, بازی استقلال و الوکره
با توجه به مسابقه روز گذشته استقلال مقابل کاراگومروک ترکیه، جلوگیری از خستگی مضاعف بازیکنانی که در این مسابقه پر فشار حضور داشتند، تمرینات انفرادی بازیکنانی مثل عارف غلامی و کاوه رضایی و تنها یک جلسه تمرین حسین مرادمند با تیم، کادر فنی استقلال ترجیح داد آبی پوشان مقابل حریف قطری خود به میدان نروند. این تصمیم به اطلاع تیم الوکره هم رسیده و بازیکنان استقلال عصر امروز یک جلسه تمرین به جای بازی دوستانه خواهند داشت.
اعضای تیم استقلال این روزها در کشور ترکیه حضور دارند و مراحل آماده‌سازی خود را سپری می‌کنند. در جریان اردوی ترکیه شاگردان ساپینتو تاکنون 2 بازی دوستانه انجام دادند اما قرار است دیدارهای تدارکاتی بیشتری نیز در دستور کار آنها قرار بگیرد. ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تاکید زیادی روی پرتعداد بودن مسابقات دوستانه دارد؛ او به همین خاطر تصمیم گرفته در فاصله باقیمانده تا لیگ برتر بازی های دیگری را نیز برای استقلال در نظر بگیرد تا آبی پوشان با هماهنگی بیشتری وارد بازی های لیگ برتر شوند.

بازی دوستانه استقلال

بر این اساس استقلال امروز طی یک مسابقه تدارکاتی مقابل الوکره قطر قرار می‌گیرد و قرار است تا قبل از پایان اردوی ترکیه (8 مردادماه) یک بازی تدارکاتی دیگر را در برنامه تیم خود بگنجانند و در بازگشت به تهران نیز این مسابقات ادامه یابد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازی دوستانه استقلال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *