گروه های ابرقهرمانی برتر در کمیک

همزمان که ابرشرورها قدرتمندتر می‌شوند، ابرقهرمانان به همکاری بیشتری برای مقابله با آن‌ها نیاز دارند. با ما باشید تا به بهترین گروه های ابرقهرمانی بپردازیم.

در آغاز راه ابرقهرمانان، آن‌ها به تنهایی کار می‌کردند. از سوپرمنی که یک نفره جهان را نجات می‌داد،‌ تا کاپیتان آمریکایی که با رهبری ارتش آمریکا هیتلر را شخصاً به قتل رساند. اما زمانی که تهدیدها بزرگ‌تر شوند، ابرقهرمانان نیاز به کمک بیشتری دارند.

در کمیک تیم‌های ابرقهرمانی زیادی وجود دارند که ابرقهرمانان بسیار قدرتمند با یکدیگر متحد می‌شوند و با شرورهای مختلفی مبارزه می‌کنند. در این گونه موارد ابرقهرمانان به تنهایی نمی‌توانند از پس یک شرور بسیار بزرگ بر بیایند. در این نوشتار قصد داریم تا گروه های ابرقهرمانی برتر در کمیک را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

برترین اعضای انتقام جویان در کمیک های مارول

بهترین گروه های ابرشرور

گروه های ابرقهرمانی برتر در کمیک

  • از انتقام جویان و لیگ عدالت، تا لاک پشت‌های نینجا

شما می‌توانید فهرست بهترین گروه های ابرقهرمانی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین گروه های ابرقهرمانی
بهترین گروه های ابرقهرمانی

امروزه برترین گروه های ابرقهرمانی از ابرقهرمانان مختلفی تشکیل شده‌اند که گاه هرکدام از آن‌ها به صورت انفرادی شناخته می‌شود و گاه تمام گروه از ابتدا با یکدیگر همکاری می‌کردند.

در هر صورت، همکاری چند ابرقهرمان با یکدیگر، هیجان بسیار زیادی برای مخاطبان دارد. تا پایان این نوشتار با فیگار همراه باشید تا به معرفی بهترین تیم های ابرقهرمانی در تاریخ کمیک بوک بپردازیم.

The Fantastic Four (چهار شگفت انگیز)

بهترین گروه های ابرقهرمانی
بهترین تیم ابرقهرمانی

گروه چهار شگفت‌انگیز یکی از قدیمی‌ترین و بهترین تیم های ابرقهرمانی تاریخ کمیک بوک است. تاکنون سه اقتباس سینمایی از این گروه ساخته شده است که نتوانستند موفقیت داستان‌های کمیک را تکرار کنند.

آقای شگفت انگیز، زن نامرئی، ثینگ و مشعل انسانی از دهه 60 میلادی تیم چهار شگفت انگیز را تشکیل دادند و به سرعت در میان طرفداران محبوب شدند. یکی از ویژگی‌های چهار شگفت‌انگیز آن است که این گروه نیازی به مقدمه برای معرفی هر یک از شخصیت‌ها ندارد. درواقع اعضای چهار شگفت‌انگیز از همان ابتدای فعالیت، همکار یکدیگر بودند و درحال حاضر نیز تصور جدا شدن آن‌ها از یکدیگر تقریباً غیرممکن است.

قدرتمندترین ابر قهرمانان دی سی و مارول

Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)

بهترین گروه های ابرقهرمانی
بهترین گروه ابرقهرمانی

هنگام انتشار اولین فیلم سینمایی نگهبانان کهکشان، برخی از مخاطبان با این گروه آشنایی نداشتند. گروه نگهبانان کهکشان یکی از برترین گروه های ابرقهرمانی است اما با این حال، شهرت آن‌ بسیار کمتر از دیگر گروه‌های ابرقهرمانی است.

عده زیادی فیلم نگهبانان کهکشان را با جنگ ستارگان مقایسه کردند؛ اما شاید برای شما جالب باشد که نگهبانان کهکشان سال‌ها پیش از وجود اولین لایت سیبر، یعنی از سال 1969 درحال کاوش فضا بودند. البته لازم به ذکر است که گروه نگهبانان کهکشان با ترکیب فعلی و حضور اشخاصی امثال راکت و گروت، تقریباً از سال 2008 آغاز به کار کرد.

بی باک ترین اعضای نگهبانان کهکشان در دنیای سینمایی مارول

The League of Extraordinary Gentlemen (انجمن نجیب‌زادگان عجیب)

بهترین گروه های ابرقهرمانی
برترین گروه ابرقهرمانی

انجمن نجیب‌زادگان عجیب متفاوت‌ترین و بهترین گروه ابرقهرمانی در این لیست است. این گروه در یک رمان گرافیکی ساخته آلن مور تشکیل شد. انجمن نجیب‌زادگان عجیب شامل شخصیت‌های فراطبیعی رمان‌های ادبی شامل دراکولا، دکتر جکیل و آقای هاید، و مبارزان دوران ویکتوریا است.

این گروه ابرقهرمانی ساختار شکن، به مردم یادآوری می‌کند که ابرقهرمانان همیشه نیازی به شنل قرمز ندارند؛ بلکه آن‌ها حتی می‌توانند به معنای واقعی کلمه یک هیولا باشند.

بهترین ایستراگ ها در دنیای سینمایی مارول

Teenage Mutant Ninja Turtles (لاک پشت‌های نینجا)

بهترین گروه های ابرقهرمانی
برترین تیم ابرقهرمانی

دهه 80 و 90 میلادی زمان عجیبی برای کودکان آن دوران بود. یکی از عجایب آن دوره، برترین گروه ابرقهرمانی بود که شامل چند لاک پشت غول پیکر می‌شد که در فاضلاب زندگی می‌کنند، پیتزا می‌خورند و با استفاده‌ از سلاح‌های نینجاها با دشمنانشان می‌جنگند.

این گروه لاک پشت‌های نینجا نام دارد. شاید در ابتدا بسیار عجیب و غیر منطقی به نظر برسد، اما لاک پشت‌های نینجا به ما ثابت کردند که ارزش محتوایی بسیار بالایی دارند. همچنین تاکنون چندین انیمیشن و فیلم موفق از کمیک‌های لاک پشت‌های نینجا اقتباس شده است.

بهترین فیلم های 2023 که قبل از مرگ باید دید

The Defenders (مدافعان)

بهترین گروه های ابرقهرمانی
برترین تیم های ابرقهرمانی

مدافعان یکی دیگر از بهترین تیم های ابرقهرمانی مارول است. اعضای اصلی این تیم شامل دکتر استرنج، هالک، نیمور، موج سوار نقره‌ای، بی‌باک، جسیکا جونز، لوک کیج و آیرون فیست می‌شود. تاکنون یک مینی سریال براساس این گروه ابرقهرمانی ساخته شده است که بدون حضور بسیاری از شخصیت‌های اصلی بود. با این حال، این گروه جدید مدافعان شامل ابرقهرمانان سطح خیابان بود و برای طرفداران ژانرهای واقع پذیرتر، بسیار مناسب بود.

بهترین کمیک های بی باک

X-Force (ایکس فورس)

بهترین گروه های ابرقهرمانی
برترین تیم های ابرقهرمانی

ایکس فورس همانطور که از نامش پیدا است، شباهت بسیار زیادی به گروه مردان ایکس دارد. حتی برخی از اعضای آن نیز از جمله ولورین و سایکلاپس عضو آن هستند. این گروه ابرقهرمانی متشکل از جهش یافته‌ها است و ولورین، ددپول و سایکلاپس اعضای اصلی آن هستند.

برترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول

Batman Family (خانواده بتمن)

بهترین گروه های ابرقهرمانی
بهترین گروه های ابرقهرمانی

بتمن اغلب به عنوان فردی بسیار منزوی شناخته می‌شود. با این حال، او مهارت ویژه‌ای در تربیت ابرقهرمانان دیگر و پوشاندن لباس خفاشی به آن‌ها برای مبارزه با جرم و جنایت دارد. از نایت وینگ گرفته تا بت گرل و تمام رابین‌های مختلف. این باعث شده است تا خیال بتمن آسوده باشد که اگر او روزی کشته شود، همچنان عده‌ای هستند که راه او را ادامه داده و شهر گاتهام را نجات دهند.

واژه خانواده برای این گروه ابرقهرمانی، بهترین انتخاب است. گروه ابرقهرمانی بتمن واقعاً همانند یک خانواده هستند و در مواجهه با مشکلات، دور هم جمع شده و با همفکری یک راه جدید می‌یابند. همچنین آن‌ها همانند هر خانواده دیگری اختلاف نظر و جدال‌های خود را دارند.

بهترین شرور های شبیه بتمن

Teen Titans (تایتان های نوجوان)

بهترین گروه های ابرقهرمانی
بهترین تیم ابرقهرمانی

شاید این اتفاق به احساسات بتمن ضربه بزند، اما مطمئناً بزرگ‌ترین موفقیت رابین، خارج شدن از سایه بتمن و رهبری گروه ابرقهرمانی خودش است. رابین، استار فایر، سایبرگ، ریون و بیست بوی اعضای اصلی این گروه ابرقهرمانی هستند.

گروه تایتان‌های نوجوان برای اولین بار در دهه 60 آغاز به کار کرد اما تا دهه 80 زمان برد که پیشرفت کنند. کاملاً منطقی است که یکی از بهترین تیم ابرقهرمانی شامل ابرقهرمانان نوجوان شود. ابرقهرمان‌های نوجوان، تجربه کمتری در مواجهه با تهدیدهای بزرگ دارند و بدین صورت می‌توانند با کمک یکدیگر پیروز هر نبرد شوند.

بهترین کمیک های تایتان های جوان

Justice Society of America (انجمن عدالت آمریکا)

بهترین گروه های ابرقهرمانی
بهترین گروه های ابرقهرمانی

انجمن عدالت آمریکا یکی دیگر از برترین تیم های ابرقهرمانی تاریخ است. قدمت این گروه ابرقهرمانی به اوایل دهه 40 میلادی می‌رسد و اولین گروه ابرقهرمانی در تاریخ کمیک بوک است. شاید نام انجمن عدالت آمریکا به لیگ عدالت شبیه باشد و یا حتی برخی اعضای آن مشترک باشند، اما این دو گروه کاملاً از یکدیگر متفاوت هستند.

باید گفت که لیگ عدالت نسخه‌ای ارتقاء یافته از همین گروه بوده است. با وجود فلش و دکتر فیت که حتی از سوپرمن و واندر وومن نیز قوی‌تر بود،‌ این گروه تبدیل به برترین تیم ابرقهرمانی در زمان خود، و منبع الهامی برای تمام گروه‌های ابرقهرمانی پس از خود شد.

برترین ابرقهرمانانی که قابلیت پرواز دارند

The Watchmen (نگهبانان)

بهترین گروه های ابرقهرمانی
بهترین گروه های ابرقهرمانی

واچمن یا نگهبانان، یک رمان گرافیکی بسیار مشهور از دی‌سی است. این رمان گرافیکی منجر به تشکیل برترین تیم ابرقهرمانی نیز شد. شخصیت‌هایی همانند دکتر منهتن و یا رورشاخ، با وجود نداشتن سابقه‌ای بلند همانند بتمن و سوپرمن، همچنان بیسار جذاب هستند.

این گروه ابرقهرمانی موفق به ساخت یکی از ماندگارترین و بهترین کمیک های دی سی تاریخ نیز شد. شاید نتوانیم هیچ‌گاه گروه واچمن را در کنار دیگر شخصیت‌های مشهورتر دی‌سی مشاهده کنیم، اما همچنان این گروه داستان مستقل بسیار اثر بخشی دارد.

ایستراگ های برتر در فیلم های دی سی

X-Men (مردان ایکس)

بهترین گروه های ابرقهرمانی
بهترین گروه های ابرقهرمانی

با وجود دو شماره بعدی این لیست که هر دو متشکل از ابرقهرمانان مستقل هستند، مردان ایکس گروهی هستند که تمام شخصیت‌های اصلی آن به یکباره و همراه با یکدیگر معرفی شدند. وجود مردی که می‌تواند با ذهنش یک نفر را به قتل برساند در کنار موجودی آبی رنگ و پشمالو، یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های مردان ایکس است.

مردان ایکس به دلیل تنوع بسیار زیاد شخصیت‌هایش تبدیل به برترین گروه ابرقهرمانی شد. غیرممکن است که به مطالعه کمیک‌های مردان ایکس بنشینید و حداقل یک شخصیت نباشد که از آن خوشتان آمده و با او همذات پنداری کنید. مردان ایکس در دنیای سینما نیز موفق بوده و تاکنون چندین فیلم از آن‌ها توسط کمپانی فاکس ساخته شده است.

بهترین اعضای مردان ایکس

The Avengers (انتقام جویان)

بهترین گروه های ابرقهرمانی
بهترین گروه ابرقهرمانی

احتمالاً از همان مقدمه این نوشتار، شما می‌دانستید که انتقام جویان قرار است در این لیست رتبه بالایی را کسب کند. تصمیم گیری برای انتخاب رتبه اول یا دوم برای انتقام جویان چه از یک یک طرفدار مارول و چه یک طرفدار دی‌سی، تصمیم بسیار سختی است. با این حال، ما انتقام جویان را در رتبه دوم قرار دادیم.

ما قصد نداریم تا این بحث را تبدیل به یک رقابت کنیم. تمام گروه‌هایی نام برده شده در این لیست، تاثیر زیادی بر دنیای ابرقهرمانی داشته‌اند. میراث انتقام جویان در مارول نیز بسیار زیاد بوده و در سال‌های اخیر، برخی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های مارول را وارد خود کرده است.

قدمت این گروه به سال 1963 میلادی باز می‌گردد. شاید انتقام جویان بیشتر برای مرد آهنی، هالک، ثور، مرد مورچه‌ای و هاکای شناخته شود، اما تعداد خیلی بیشتری از شخصیت‌های مارول در بازه‌های زمانی مختلف این عضو این گروه بودند. از ددپول و مرد عنکبوتی گرفته، تا دختر سنجابی. تمام این موارد انتقام جویان را تبدیل به رتبه دوم لیست برترین گروه های ابرقهرمانی کرده است.

نقطه ضعف اعضای انتقام جویان چیست؟

The Justice League (لیگ عدالت)

بهترین گروه های ابرقهرمانی
بهترین گروه های ابرقهرمانی

در نهایت به گروه لیگ عدالت می‌رسیم که یکی از قدیمی‌ترین و احتمالاً بهترین گروه های ابرقهرمانی تاریخ است. این گروه همانند دیگر گروه‌های بزرگ، در طول زمان دچار تغییرات زیادی شده است اما درحال حاضر می‌توانیم به سوپرمن، بتمن، گرین لنترن، واندر وومن، آکوامن و فلش به عنوان ابرقهرمان‌های اصلی آن اشاره کنیم.

لیگ عدالت آغازی بود برای عصر گروه‌های ابرقهرمانی. تمام ابرقهرمانان در حالت عادی، با شروران مختلفی می‌جنگند که اکثراً هرچقدر که بزرگ باشند، همچنان قرار نیست دنیا را نابود کنند. اما گاهی شخصیت‌هایی همانند دارک ساید به قصد نابودی تمام سیاره زمین به سراغ ابرقهرمانان می‌آیند. در همچین شرایطی، حتی سوپرمن قدرتمند نیز نمی‌تواند به تنهایی با آن‌ها مقابله کند. پس تمام گروه‌های ابرقهرمانی با همین فلسفه برای مبارزه با تهدیدهایی بزرگ‌تر از خودشان شکل گرفتند. از انتقام جویان تا لیگ عدالت، تماماً برای مبارزه‌های بزرگ تشکیل شدند.

بهترین کمیک های لیگ عدالت

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین گروه های ابرقهرمانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *