تریلر انیمه Kubo Won’t Let Me Be Invisible منتشر شد + [تاریخ انتشار]

Kadokawa اولین تریلر انیمه Kubo Won’t Let Me Be Invisible را منتشر کرده است. در این نوشتار به جزئیات تریلر جدید Kubo Won’t Let Me Be Invisible می‌پردازیم.

Kadokawa شروع به پخش اولین ویدیوی تبلیغاتی برای انیمیشن تلویزیونی مانگا Kubo Won’t Let Me Be Invisible نوشته یوکیموری کرد، تاریخ انتشار انیمه Kubo Won’t Let Me Be Invisible در سال 2023 خواهد بود.

تریلر انیمه Kubo Won’t Let Me Be Invisible منتشر شد

همراه با تاریخ انتشار

تریلر انیمه Kubo Won't Let Me Be Invisible منتشر شد
تریلر انیمه Kubo Won’t Let Me Be Invisible منتشر شد, اولین تریلر انیمه Kubo Won’t Let Me Be Invisible, تریلر جدید Kubo Won’t Let Me Be Invisible, تاریخ انتشار انیمه Kubo Won’t Let Me Be Invisible, مانگا Kubo Won’t Let Me Be Invisible

در این انیمه کانا حنازاوا در نقش ناگیسا کوبو و کنگو کاوانیشی در نقش جنتا شیریشی خواهد بود. کازومی کوگا کارگردانی این انیمه را در استودیو PINE JAM بر عهده دارد. Yūya Takahashi هم نظارت و هم نوشتن فیلمنامه انیمه را بر عهده دارد و Yoshiko Saitō نیز کاراکترهای این انیمه را طراحی می‌کند.

Viz Media مانگا Kubo Won’t Let Me Be Invisible را به صورت دیجیتالی و چاپی به زبان انگلیسی منتشر می‌کند. سرویس MANGA Plus Shueisha نیز در حال انتشار این مانگا به زبان انگلیسی به صورت دیجیتال است و داستان این مانگا را اینگونه شرح می‌دهد:

جونتا شیریشی، دانش‌آموز سال اول دبیرستان، یک شخصیت بی اهمیت است که حتی زمانی که دقیقاً در کنار کسی ایستاده است، مورد توجه قرار نمی‌گیرد. اما همکلاسی او، “زیبایی در سطح قهرمان” کوبو، همیشه به او توجه می‌کند و برای اذیت کردن او آنجاست. هر کسی می‌تواند برای کسی خاص شود، اما شاید خیلی زود باشد که این احساسات را «عشق» بنامیم. شاید این داستان هنوز دو قدم از کمدی رمانتیک بودن فاصله داشته باشد. پس بگذارید آن را یک کمدی شیرین بنامیم که در آن یک شخصیت پس زمینه نمایان می‌شود!

Yukimori این مانگا را در مجله هفتگی Young Jump Shueisha در اکتبر 2019 راه اندازی کرد. این مانگا همچنین در وب سایت و برنامه Shonen Jump اجرا می‌شود. Shueisha جلد نهم مانگا را در 18 می منتشر کرد.

تریلر انیمه Kubo Won’t Let Me Be Invisible

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر انیمه Kubo Won’t Let Me Be Invisible منتشر شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *