ببینید: عکس زیرخاکی از مهدی پاکدل شوکه تان می‌کند! +[ماجرای تصادف مهدی پاکدل]

عکس زیرخاکی از مهدی پاکدل به تازگی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام درحال چرخیدن است. این عکس برای دوران نوجوانی مهدی پاکدل است.

مهدی پاکدل بازیگر خوب ایرانی به تازگی تصویری قدیمی از خود و مادرش منتشر کرده است که بازتاب گسترده ای درپی داشته است. در ادامه مطلب با خبر عکس قدیمی مهدی پاکدل همراه ما بمانید.

عکس زیرخاکی از مهدی پاکدل

تصویر قدیمی از مهدی پاکدل

به گزارش منابع خبری:

به تازگی تصویری از مهدی پاکدل و مادرش در زمان گذشته منتشر شده است که بسیار پربازدید شد. این عکس مربوط به دوران نوجوانی مهدی پاکدل بازیگر ایرانی است. در ادامه می‌توانید عکس زیرخاکی مهدی پاکدل و مادرش را مشاهده کنید:

عکس زیرخاکی از مهدی پاکدل
عکس زیرخاکی از مهدی پاکدل

بیشتر بخوانید:

مهدی پاکدل تصادف کرد

مهدی پاکدل بازیگر خوب سینما و تلویزیون در دهمین روز از تیرماه 1359 در شهر اصفهان متولد شد. مهدی پاکدل دو برادر به نام های حسین و مسعود دارد که هر دو در عرصه هنر مشغول فعالیت هستند. تصادف کردن مهدی پاکدل و وخیم بودن حالش بسیاری از طرفداران را نگران کرده است.

مهدی پاکدل تصادف کرد

برخی رسانه‌های داخلی با اوج وقاحت دروغ را همچون تیتر فوری: مهدی پاکدل درگذشت یا تصادف شدید مهدی پاکدل در جاده او را به کام مرگ کشاند بازتاب می‌دهند. در ادامه بخش‌هایی از سکانس مرگ مهدی پاکدل در نقش طاهر در سریال ستایش را مشاهده می‌کنید

تصادف کردن مهدی پاکدل در سکانسی از سریال ستایش

در ادامه فیلم آسیب دیدن و وخیم بودن مهدی پاکدل پس از تصادف را مشاهده خواهید کرد:

مهدی پاکدل در همان سال در سریال پر طرفدار ستایش به ایفای نقش می‌پزدازد و بار دیگر در تلویزیون خوش می‌درخشد، این سریال داستان زندگی دختری به نام ستایش را روایت میکند که که برای فراری دادن برادرش از سربازی به دوست او طاهر پناه برده و او را راضی میکند تا برادرش را از مرز رد کند، ولی برادر ستایش در مرز کشته شده و طاهر به زندان می‌افتد.

تصادف کردن مهدی پاکدل و وخیم بودن حالش

اخبار بیشتر:

دیدگاه شما در خصوص عکس زیرخاکی از مهدی پاکدل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *