بهترین زوج ها در مانهوا از نگاه سایت فیگار

بهترین زوج ها در مانهوا جزئی از محبوب‌ترین شخصیت‌های طرفداران هستند. در ادامه به معرفی محبوب ترین زوج ها در مانهوا می‌پردازیم.

زوج‌های انیمه از همه جا قابل تشخیص هستند، اما زوج‌های منهوا چطور؟ ایجاد یک زوج در یک سریال داستانی بدون اینکه آنها را خیلی حوصله سر بر یا خیلی دلخراش کند، بسیار چالش برانگیز است. برخی از زوج‌ها در آنجا به طرفدارانش قند می‌دهند و برخی هم خون مردم را سرد می‌کنند. در هر صورت، زوج های زیادی وجود دارند که قلب طرفداران را تسخیر کرده‌اند.

بهترین زوج ها در مانهوا

بهترین زوج در مانهواها

شما می‌توانید فهرست بهترین زوج ها در مانهوا را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین زوج ها در مانهوا
بهترین زوج ها در مانهوا

با این حال، هر زوجی ستاره طلایی تایید یک طرفدار را دریافت نمی‌کند. به همان اندازه که زوج‌های عالی وجود دارند، زوج‌های سمی زیادی نیز وجود دارند. جذاب ترین زوج ها در مانهوا به راحتی قابل تشویق هستند، اما برخی از زوج‌های بد قابل تحسین نیستند. پس در ادامه نوشتار جذاب ترین زوج ها در مانهوا همراه ما بمانید تا با بهترین زوج در مانهواها آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین مانگاها و کمیک های ژاپنی 2023 و تمام دوران

بهترین انیمه های سال 2023

Sia Lee & Jiho

بهترین زوج ها در مانهوا
Sia Lee & Jiho (UnTouchable)

در ابتدای مقاله بهترین زوج ها در مانهوا ، سیا لی یک خون آشام است که از لمس انسان انرژی می‌گیرد. او نه جاودانه است و نه در نور خورشید می‌درخشد. تنها تفاوت این است که او از انسان‌ها جذاب‌تر است. از سوی دیگر، جیهو انسانی است که طعم بسیار خوبی دارد اما میسوفوبیا دارد، که ترس شدید یا غیرمنطقی از خاک یا آلودگی است. در ابتدا، سیا لی تصمیم می‌گیرد تا تروما و میسوفوبیا “مرغ سرخ شده” را درمان کند تا بتواند او را لمس کند. با ادامه مانهوا، او عاشق او می‌شود و او را به عنوان یک انسان می‌بیند.

با پیشروی داستان، سیا لی موفق می‌شود فوبیا “مرغ سرخ شده” جیهو را درمان کند و کم کم اعتماد او را جلب کند. سیا لی علیرغم اینکه یک خون آشام است، عاشق جیهو می‌شود و او را به عنوان یک انسان به جای یک منبع انرژی می‌بیند. با این حال، رابطه آنها با چالش های زیادی روبرو است، از جمله ترس جیهو از کشف شدن توسط انسان‌های دیگر.

همانطور که آنها در میان اختلافات خود و خطرات ناشی از قرار گرفتن در یک عشق ممنوع حرکت می‌کنند، پیوند آنها قوی‌تر می‌شود. سیا لی همچنین باید با مرگ و میر خود و عواقب اعمال خود به عنوان یک خون آشام مقابله کند. در پایان، عشق آنها به اندازه کافی قدرتمند است که می‌تواند بر همه موانع غلبه کند و آنها با هم به خوشبختی می‌رسند.

Kim Mi-So & Lee Young-Joon

بهترین زوج ها در مانهوا
Kim Mi-So & Lee Young-Joon (What’s Wrong With Secretary Kim?)

کیم می سو یک منشی بی عیب و نقص است و لی یونگ جون یک خودشیفته می‌باشد که نمی‌خواهد او را به خاطر کار بزرگی که انجام می‌دهد رها کند. متأسفانه برای کیم می سو، او در نهایت عاشق این منشی شگفت‌انگیز می‌شود. روابط پر فراز و نشیب این زوج یکی از بهترین‌ها در مانهواهای کمدی و عاشقانه است، زیرا رشد و توسعه شخصیت در هر دو شخصیت به صورت تصاعدی است. همچنین بزرگ‌سال بودن هر دوی آنها آسیبی نمی‌بیند، که قالب اکثر زوج‌های محبوب نوجوانان دبیرستان را می‌شکند.

با وجود اختلافات اولیه، رابطه کیم می سو و لی یانگ جون به تکامل و رشد ادامه می‌دهد. همانطور که آنها با هم در پروژه‌های مختلف کار می‌کنند، آنها شروع به درک و قدردانی از نقاط قوت و ضعف یکدیگر می‌کنند. با گذشت زمان، کیم می سو بیش از یک منشی شایسته برای لی یانگ جون می‌شود و متوجه م‌شود که عاشق او شده است.

با این حال، رابطه آنها بدون چالش نیست، و آنها باید سیاست‌های اداری و ناامنی‌های شخصی خود را در حالی که سعی می‌کنند احساسات خود را نسبت به یکدیگر دریابند، دنبال کنند. با وجود موانع، عشق آنها پایدار است و آنها به عنوان یک فرد و به عنوان یک زوج رشد می‌کنند.

رابطه آنها یک انحراف تازه از عاشقانه معمولی دبیرستان است، زیرا هر دو بزرگسالان بالغی هستند که حرفه و جاه طلبی‌های خود را دارند. داستان آنها به عنوان یادآوری است که عشق می‌تواند در هر سنی شکوفا شود و عشق واقعی به صبر، درک و تمایل به رشد با هم نیاز دارد.

Gil Oh-Sol & Jang Seon-Kyul

بهترین زوج ها در مانهوا
Gil Oh-Sol & Jang Seon-Kyul (Clean With Passion For Now!!)

در ادامه مقاله محبوب ترین زوج ها در مانهوا ، Gil Oh-sol دارای میسوفوبیا شدید است. ترس او آنقدر بد است که شرکت نظافتی خود را ایجاد کرد. از سوی دیگر، جانگ سئون کیول زنی است که نمی‌توانست اهمیتی به پاک بودنش بدهد، چه برسد به اینکه بی نقص به نظر برسد.

چیزی که با این شروع می‌شود که گیل اوه-سول به جز یک زن کثیف و سازماندهی نشده به او فکر نمی‌کند، این است که متوجه می‌شود “تمیز بودن” مهمترین چیز در زندگی نیست. این رابطه برای روشی که جانگ سئون کیول به گیل اوه سول الهام می‌دهد تا بر ترس از میسوفوبیا خود غلبه کند، بسیار مفید است.

همانطور که رابطه گیل اوه سول و جونگ سون گیول در حال توسعه است، گیل اوه سول متوجه می‌شود که ترس او از میکروب ها و خاک ممکن است او را از تجربه کامل زندگی باز دارد. با تشویق جونگ سون-گیول، او شروع به مقابله با ترس‌های خود می‌کند و گام‌های کوچکی برای غلبه بر فوبیایش بردارد. همانطور که آنها زمان بیشتری را با هم می‌گذرانند، جونگ سون-گیول نیز ارزش تمیزی و سازماندهی را درک می‌کند و شروع به اتخاذ برخی از عادات گیل اوه سول می‌کند.

از طریق رابطه خود، هر دو یاد می‌گیرند که دیدگاه‌های مختلف را درک کنند و بین شخصیت‌های متضاد خود تعادل پیدا کنند. با حمایت یکدیگر، آنها می‌توانند رشد کنند و نسخه‌های بهتری از خود شوند. داستان آنها به عنوان یادآوری است که گاهی اوقات، افرادی که ما را بیشتر به چالش می‌کشند، کسانی هستند که می‌توانند در رشد شخصی ما بیشترین کمک را به ما کنند.

Eun Dan-Oh & Ha-Ru

بهترین زوج ها در مانهوا
Eun Dan-Oh & Ha-Ru (July Found By Chance)

یون دان اوه و هارو ممکن است فقط شخصیت‌های درون یک مانهوا باشند، اما می‌توانند مانند هر انسان دیگری عشق بورزند. اگرچه یون دان اوه چیزی جز یک شخصیت اضافی نیست و ها-رو به سادگی شخصیتی به نام شماره 13 بود، آنها در نهایت به عنوان شخصیت‌های بازیافتی در مانهوای دیگری که قبل از شخصیت جدید در آن بودند، عاشق یکدیگر می‌شوند.

در طول مانهوا، آزمایش‌های زیادی که آنها از سر می‌گذرانند نشان می‌دهد که در نهایت چقدر زوج قوی هستند. بهترین قسمت این سریال این است که شخصیت‌ها در داخل یک مانهوا اضافی هستند. این یک طرح منحصر به فرد است که این سریال را متمایز می‌کند.

Woo Do-Hee & Kim Hae-Kyung

بهترین زوج ها در مانهوا
Woo Do-Hee & Kim Hae-Kyung (Shall We Have Dinner Tonight?)

در انتهای مقاله بهترین زوج ها در مانهوا ، پس از اینکه وو دو هی و کیم هه کیونگ در یک رستوران با یکدیگر دوست می‌شوند و تصمیم می‌گیرند هر هفته با یکدیگر غذا بخورند، آرام آرام به هم نزدیکتر می‌شوند. این دو در روابط گذشته خود سابقه دلشکستگی داشته‌اند و در مورد غذاهای خوشمزه با هم صحبت می‌کنند. به دلیل باورپذیری این رابطه، هیچ چیز اجباری یا سمی در آن وجود ندارد. این به سادگی این است که دو نفر از طریق غذا با یکدیگر آشنا می‌شوند و عاشق هم می‌شوند. رابطه ارگانیک و سالم به نظر می‌رسد.

از آنجایی که وو دو هوان و کیم هی کیونگ برای صرف وعده‌های غذایی هفتگی با هم ملاقات می‌کنند، رابطه آنها به سمت و سویی عاشقانه می‌رود. آنها شروع به دیدن یکدیگر در نور دیگری می‌کنند و مکالمات آنها شخصی‌تر و صمیمی‌تر می‌شود. علیرغم دلشکستگی‌های گذشته، آنها در کنار یکدیگر آرامش می‌یابند و شروع به ایجاد یک ارتباط عاطفی قوی می‌کنند.

همانطور که عشق آنها عمیق‌تر می‌شود، آنها با هم غذاها و رستوران‌های جدید را کشف می‌کنند و خاطرات و تجربیات جدیدی خلق می‌کنند. رابطه آنها بر اساس احترام متقابل، اعتماد و عشق مشترک به غذا است که آن را به یک ارتباط سالم و ارگانیک تبدیل می‌کند. با گذشت زمان، آنها متوجه می‌شوند که قطعه گمشده زندگی یکدیگر را یافته‌اند و تصمیم می‌گیرند رابطه خود را به سطح بالاتری برسانند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین زوج ها در مانهوا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *