تریلر فیلم Trap منتشر شد

تریلر فیلم Trap ، اثر جدید و هیجان‌انگیز «ام. نایت شیامالان»، «جاش هارتنت» را در نقش یک قاتل سریالی در میان تماشگران یک کنسرت ستاره پاپ به تصویر می‌کشد.

تریلر جدید فیلم مهیج و معمایی تله با کارگردانی «ام. نایت شیامالان»، با بازی «جاش هارتنت»، «سالکا شیامالان»، «هیلی میلز» و «مارنی مک‌فیل»، ساخته شده توسط «برادران وارنر» به انتشار رسید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Trap منتشر شد

فیلم تله داستان یک پدر و دختر نوجوان است که در یک کنسرت پاپ حضور دارند و متوجه می‌شوند در مرکز یک رویداد تاریک و شوم قرار دارند. اولین اکران فیلم در «CinemaCon» لاس وگاس برگزار شد.

در تریلر، شخصیت «جاش هارتنت» و دخترش «جودی» به کنسرت «لیدی ریون» می‌روند. هنگامی که «هارتنت» به سمت حمام فرار می‌کند، متوجه می‌شود که پلیس در کنسرت حضور دارد و آنها به دنبال یک قاتل زنجیره‌ای هستند که این قاتل خود «هارتنت» است. در تلفن «هارتنت»، اعلام می‌شود که او یک قربانی را گروگان گرفته است. تریلر با خنده‌های دیوانه‌وار «هارتنت» به پایان می‌رسد.

علاوه بر «CinemaCon»، تریلر تله در رویدادی به نام «تابستان شامالان» در لس آنجلس نیز پخش شد. ناظران توسط دخترش، «ایشانا نایت شامالان» نوشته و کارگردانی شده و نقش ستاره پاپ در تله را دختر دیگر کارگردان، «سالکا»، بازی می‌کند که همچنین چندین آهنگ برای این فیلم نوشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Trap چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *