ایلان ماسک حساب توییتر دونالد ترامپ را دوباره فعال کرد! [+عکس]

حساب توییتر دونالد ترامپ ؛ ماسک پیشتر وعده داده بود در صورت کسب مالکیت توییتر، حساب کاربری دونالد ترامپ بار دیگر فعال شود.

حساب توییتر دونالد ترامپ

ایلان ماسک بعد از انجام نظرسنجی در مورد بازگشت ترامپ به توییتر امروز رسما خبر از رفع محدودیت حساب توییتری دونالد ترامپ داد. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

ببینید: ورود ایلان ماسک به دفتر مرکزی توییتر با یک سینک دستشویی! [+فیلم]

حساب توییتر دونالد ترامپ

ایلان ماسک، مالک جدید توییتر، دیروز شروع به برگرداندن برخی حساب‌های مسدود‌شده توییتر کرد و در این میان حساب دونالد ترامپ که از ژانویه ۲۰۲۱ مسدود بود، دوباره فعال شده است.

حساب توییتر دونالد ترامپ
صفحه تویتر ترامپ

بازگشت ترامپ به تویتر

به گزارش منابع خبری:

درنظرسنجی ایلان ماسک در توییتر ۵۱.۸ درصد شرکت کنندگان خواستار بازگرداندن حساب کاربری دونالد ترامپ شدند. بیش از ۱۵ میلیون نفر در این نظر سنجی در توییتر شرکت کرده بودند.

در پایان این نظرسنجی که 15 میلیون نفر در آن شرکت کردند، ایلان ماسک ضمن انتشار توییتی خبر از فعالسازی مجدد حساب ترامپ داد. حالا هم حساب realDonaldTrump رسماً فعال شده و توییت‌های سابق دونالد ترامپ قابل مشاهده است.

در ادامه میتوانید صفحه تویتر دونالد ترامپ را مشاهده کنید:

حساب توییتر دونالد ترامپ
بازگشت ترامپ به تویتر

دنبال‌کنندگان او دست‌کم در ابتدا دیده نمی‌شدند بودند، اما او به سرعت شروع به بازیابی آنها کرد. با این حال، هنوز هیچ توییت جدیدی از حساب کاربری ترامپ منتشر نشده است.
شبکه اجتماعی توییتر به دنبال هجوم شماری از خشونت طلبان طرفدار دونالد ترامپ به ساختمان کنگره در ششم ژانویه سال ۲۰۲۰حساب کاربری رئیس جمهور آمریکا را برای ۱۲ ساعت تعلیق کرده بود.


اخبار بیشتر:

صفحه تویتر ترامپ


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *