لباس زننده مهناز افشار ؛ ماجرای مهناز افشار و سردار آزمون و لباس پر حاشیه‌اش !

مهناز افشار تصویری را در اینستاگرام خود منتشر کرد که حواشی در پی داشته تا جزو تیتر اول خبرگزاری‌ها شود. با نوشتار لباس زننده مهناز افشار همراه فیگار بمانید.

مهناز افشار زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد.

لباس زننده مهناز افشار

ماجرای مهناز افشار و سردار آزمون چیست ؟!

لباس زننده مهناز افشار, مهناز افشار و سردار آزمون, مهناز افشار لباس زننده
لباس زننده مهناز افشار, مهناز افشار لباس زننده

وی پس از بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی به سینما نیز راه یافت مهنازافشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد مهناز افشار از سال ۱۳۹۸ در خارج از ایران زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای مهناز افشار و سردار آزمون

لباس زننده مهناز افشار, مهناز افشار و سردار آزمون, مهناز افشار لباس زننده
مهناز افشار و سردار آزمون

سردار آزمون که این روزهای ستاره فوتبال روسیه به حساب می‌آید در اینستاگرامش تصویری جالب را با دختر مهناز افشار به همراه متنی طنز به اشتراک گذاشت. سردار آزمون با انتشار این عکس نوشت:

خداروشکر از همه لحاظ به باباش رفته….

مهناز افشار یک ماه برای مراجعه به بازپرسی فرصت داشت! وکیل مدافع مهناز افشار بازیگر سینما درباره وضعیت پرونده موکلش توضیحاتی ارائه کرد. عبدالصمد خرمشاهی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: سه شنبه هفته گذشته از سوی شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه جهت ادای توضیحات وضعیت موکل احضار شدم.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: من وکیل خانم افشار ضمن حضور در شعبه بازپرسی عنوان کردم که موکلم برای پاره‌ای از تعهدات کاری و معذورات قادر به بازگشت به ایران و حضور در جلسه بازپرسی نیست؛ لذا در همین جلسه بازپرس عنوان کرد که پرونده خانم افشار در وقت احتیاطی یک ماهه تحت نظر خواهد بود و چنانچه ایشان به بازپرسی مراجعه نکند، ناگزیر به صدور قرار مناسب برای او است.

بیشتر بخوانید:

لباس پر حاشیه مهناز افشار

لباس زننده مهناز افشار, مهناز افشار و سردار آزمون, مهناز افشار لباس زننده, لباس پر حاشیه مهناز افشار
مهناز افشار لباس زننده, لباس پر حاشیه مهناز افشار

همانطور که گفته شد بازیگری مهناز افشار از تلویزیون و با مجموعه تلویزیونی (عشق گمشده) در سال ۱۳۷۶ آغاز شد. مهناز افشار در خرداد ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد و متولد سال مار است.

بیشتر بخوانید:

رشته تحصیلی مهناز افشار در دبیرستان علوم تجربی بود و برای ادامه تحصیل بمدت چهار سال در یک موسسه غیر انتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت. در راستای عکس بالا که می‌بینید باید بگوییم که مهناز افشار مدتی شوی لباس داشت اما به خاطر وقت گیر بودنش از این کار صرف نظر کرد.

بیوگرافی مهناز افشار

  • نام اصلی: مهناز افشار
  • زمینه فعالیت مهناز افشار: بازیگر
  • تاریخ تولد مهناز افشار: ۲۱ خرداد ۱۳۵۶
  • ۱۱ ژوئن ۱۹۷۷ تهران، ایران
  • ملیت: ایران
  • سال‌های فعالیت: ۱۳۷۶ تا کنون
  • همسر مهناز افشار: یاسین رامین
  • فرزند مهناز افشار: لیانا رامین (دختر)


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار لباس زننده مهناز افشار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *