حسن یزدانی در عصر جدید ؛ حضور حسن یزدانی در برنامه عصر جدید + بیوگرافی

حسن یزدانی در عصر جدید ، برنامه عصر جدید 1401 ویژه برنامه سال تحویل 1401 با حضور حسن یزدانی شنبه 28 اسفند 1400 از شبکه سه سیما پخش شد.

حسن یزدانی شنبه 28 اسفند در برنامه عصر جدید حضور پیدا کرد و اتفاقاتی را به همراه داشت. در ادامه با خبر حسن یزدانی در برنامه عصر جدید همراه فیگار بمانید.

حسن یزدانی در عصر جدید

حضور حسن یزدانی در برنامه عصر جدید + بیوگرافی

حسن یزدانی در عصر جدید
حسن یزدانی در برنامه عصر جدید, حسن یزدانی عصر جدید

بیوگرافی حسن یزدانی

حسن یزدانی متولد 7 دی 1373 یکی از نوابغ کشتی آزاد ایران می باشد بطوری که حسن یزدانی تا به حال در تمام مسابقات و تورنمنت های مختلف خوش درخشیده است و تجربه بالا رفتن از سکوهای (مسابقات آسیایی، مسابقات جهانی، مسابقات المپیک) را در کارنامه خود دارد، همچنین حسن یزدانی از کشتی گیران محبوب ایرانی است و این پهلوان تا به حال هیچ حاشیه ای نداشته و تمرکز وی تنها بر روی ورزش کشتی است. وی اعتقاد دارد که اگر برای هدفی با تمام وجود تلاش کنید حتما موفق می شوید و به آن هدف خواهید رسید.

بیشتر بخوانید :

حسن یزدانی یکی از شش کشتی گیر آزادکار ایرانی است که موفق به کسب مدال طلای مسابقات المپیک شده است. او با یک مدال طلای المپیک و یک مدال طلای جهان و یک مدال نقره جهان در رده بندی بهترین کشتی گیران ایران در رشته کشتی آزاد در رتبه هفتم قرار دارد و با توجه به سن کمش می تواند در سالهای آینده یکی از برترین کشتی گیران تاریخ ایران بشود.

شوخی حسن رفیعی با حسن یزدانی در عصر جدید

لینک دانلود فیلم کیفیت 480

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حسن یزدانی در عصر جدید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *