خلاصه بازی اسپانیا کاستاریکا ؛ اسپانیا 7 – کاستاریکا 0 [+فیلم]

خلاصه بازی اسپانیا کاستاریکا ؛ تیم ملی اسپانیا در دیدار مقابل کاستاریکا با ۷ گل پیروز شد تا به قاطع‌ترین بر جام‌جهانی تا امروز رسیده باشد.

خلاصه بازی اسپانیا کاستاریکا

  • خلاصه بازی اسپانیا و کاستاریکا

به گزارش منابع خبری:

اسپانیا در یک بازی برتر موفق شده در نیمه اول سه بار دروازه کاستاریکا را باز کند.

مطابق انتظار انریکه تیمی با انگیزه راهی میدان کرد که همچنان به اصول بازی اسپانیا پایبند است. اسپانیا در یک نیمه یک طرفه با نمایشی بی نقص موفق شد سه بار دروازه کاستاریکا را باز کند. در ادامه با خبر فیلم خلاصه بازی اسپانسا و کاستاریکا همراه ما بمانید.

شاگردان لوئیز انریکه به خوبی مدافعان حریف آمریکای مرکزی خود را تحت فشار قرار دادند و توانستند در فاصله ۲۰ دقیقه نسخه کیلور ناواس و یارانش را بپیچند. دنی اولمو، آسنسیو و تورس بازیکنان خط حمله اسپانیا در این دیدار بودند و هر یک از آنها یکی از سه گل این نیمه را به ثمر رساندند. با این شرایط و سبک بازی در نیمه اول بنظر نمی‌رسد کاستاریکا مشکلی برای اسپانیا در نیمه دوم ایجاد کند.

کاستاریکا محو تاک تیک و سبک بازی اسپانیا شد و نتوانست نمایشی ارائه دهد. بویژه در دقایق پایانی از هم گسیختگی از لحاظ روحی در بازیکنان این تیم مشهود بود و فریادهای ناواس هم اثری در این روند نداشت و باعث شد اسپانیا با نتیجه پر گل کاستاریکا را شکست دهد.


بیشتر بخوانید:

خلاصه فوتبال اسپانیا و کاستاریکا


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *