معرفی و بررسی بازی Biomutant ؛ مبارزه ای هیجانی به سبک کنگ فو

بازی Biomutant، یکی از اثر های استودیو Experiment 101، یک بازی سوم شخص با نقش‌آفرینی منحصر‌به‌فرد است که در یک دنیایی فانتزی و پر از حیوانات جهش یافته جریان دارد. در معرفی و بررسی بازی Biomutant با ما در فیگار همراه باشید.

استودیو Experiment 101 این روزها اطلاعاتی درباره این عنوان در دسترس قرار داده است تا بازیکنان را کم و پیش با این عنوان آشنا کرده باشد.

این اطلاعات شامل تریلرها، تصاویر و خصوصیات گیم‌پلی است که با واکنش‌های جالب بازیکنان مواجه شد. در این مقاله به تمام نکاتی که زکر شده خواهیم پرداخت.

معرفی و بررسی بازی Biomutant ؛ نگاهی کلی به بازی Biomutant

مبارزه ای هیجانی به سبک کنگ فو

لیست مطالبی که در ادامه نوشتار برسی بازی Biomutant خواهید خواند، به شرح زیر است:

  • نگاهی کلی به بازی Biomutant
  • شرکت سازنده این عنوان
  • داستان بازی
  • مبارزات بازی
  • دنیای حاکم در بازی
  • ساختن کارکتر در بازی
  • جابجایی و حمل و نقل در بازی
  • سیستم مورد نیاز بازی Biomutant
  • کلام آخر
معرفی و بررسی بازی Biomutant ؛ مبارزه ای هیجانی به سبک کنگ فو
معرفی و بررسی بازی Biomutant ؛ مبارزه ای هیجانی به سبک کنگ فو

بازی Biomutant اثری جذاب در سبک‌ سوم شخص و نقش‌آفرینی است. بازی در دنیایی اسرار آمیز و مملو از موجودات شگفت انگیز جریان دارد.

سبک مبارزات در این بازی بر گرفته شده از ورزش کونگ فو است پس می‌توان انتظار داشت که در مبازرات این بازی شاهد حرکات سریع و جذابی که مربوط به این سبک از ورزش است، شاهد خواهید بود. جدا از این مهارت‌ها، سلاح‌ها و تجهیزات جنگی هم در اختیار شما قرار می‌گیرد.

تا به این جا ویدیوهای زیادی از این بازی منتشر شده است، اما با این حال جزئیات مربوط به گیم‌پلی این بازی هنوز منتشر نشده است.

این بازی به صورت Open World است؛ بازیکنان علاوه‌بر انجام ماموریت‌های اصلی، می‌توانند در دنیای بازی پرسه بزنند و مکان های جدیدی را کشف کنند.

بازی از قابلیت‌های جالب دیگری همچون ساخت و شخصی‌سازی سلاح‌ها و کاراکتر برخوردار خواهد بود و همچنین شامل سیستم مبارزات نوین خواهد بود.

شرکت سازنده این عنوان ؛ معرفی و بررسی بازی Biomutant

استودیوی اکسپریمنت ۱۰۱ (Experiment 101) تا به حال بازی های بسیاری را ارائه داده است، شاید بهترین عنوان این استودیو بازی Biomutant باشد.

با تماشای تریلرهای مربوط به این عنوان، به خوبی متوجه سخت‌کوشی و جاه‌طلبی این تیم می‌شویم.

البته ناشر این بازی استودیوی (THQ Nordic) است و بسیاری از بازیکنان با این استودیو آشنایی دارند. تا به امروز این استودیو علاوه بر ساخت بازی های مختلف، در نشر آثار موفق بوده است.

معرفی و بررسی بازی Biomutant ؛ مبارزه ای هیجانی به سبک کنگ فو
معرفی و بررسی بازی Biomutant ؛ مبارزه ای هیجانی به سبک کنگ فو

داستان بازی ؛ معرفی و بررسی بازی Biomutant

در مورد داستان بازی Biomutant اطلاعات زیادی منتشر نشده است. طرفداران این عنوان باید تا زمان عرضه‌ بازی صبور باشند تا اطلاعات بیشتری از داستان این بازی منتشر شود.

احتمالا استودیو Experiment 101 قصد دارد با داستانی جذاب، طرفداران این بازی را شگفت‌زده کند. اما این به این معنی نیست که این استودیو هیچ اطلاعاتی از داستان بازی ارائه نداده باشد.

در این بازی در یک شهر کوچک مردم مظلوم و بی‌گناهی زندگی می‌کنند که مدام مورد حمله‌ی برخی مزدوران و ظالمان قرار می‌گیرند و کسی نیست که از آن ها در مقابل این افراد دفاع کند.

بنابراین شخصیت اول این بازی با یادگیری مهارت‌های مختلف رزمی و به دست آوردن سلاح های مختلف، تلاش خواهد کرد تا این افراد ظالم را از بین ببرد تا آرامش را به این شهر برگرداند.

علاوه‌بر حمله‌ی دشمنان، حوادث هایی مانند سیل که منجر به خرابی شهر می‌شود. و این حوادث هم خود چالشی است در این بازی.

با توحه به اطلاعات منتشر شده از داستان بازی، یک درخت بسیار قدیمی در این شهر وجود دارد. شخصیت اول می‌تواند از ریشه‌های این درخت استفاده کند و از خشک شدن آن جلوگیری کند.

به نظر می‌رسد که این درخت بزرگ، نقش مهمی را در داستان بازی ایفا خواهد کرد. این بازی یک راوی هم خواهد داشت تا داستان را برای بازیکنان بازگویی کند.

معرفی و بررسی بازی Biomutant ؛ مبارزه ای هیجانی به سبک کنگ فو
معرفی و بررسی بازی Biomutant ؛ مبارزه ای هیجانی به سبک کنگ فو

مبارزات بازی ؛ معرفی و بررسی بازی Biomutant

می‌توان مبارزات بازی Biomutant را از بخش‌های جالب و جذاب بازی به شمار آورد که هیجان و چالش های بسیاری را به همراه دارد. سیستم مبارزات این بازی را می‌توان ترکیبی از دو عنوان Devil May Cry و Max Payne دانست.


بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره نمایشگاه E3

ورزش های الکترونیک (Esports)


طبق اطلاعات، منویی برای آیتم‌ها و سلاح‌های این عنوان وجود دارد. بازیکنان می‌توانند در این منو سالح ها و تجهیزات خود را تغییر دهند یا آپدیت کنند. برخی از این آیتم‌ها، سلامتی و انرژی کارکتر را افزایش می‌دهند و در بخش‌هایی از دنیای بازی قابل دریافت هستند. سایر آیتم‌ها هم مهارت‌هایی را به شما می‌دهند که از این مهارت‌ها باید به Turtle Strike، Ground Slam، Klonk Bonk و Rapid Shot اشاره کرد.

معرفی و بررسی بازی Biomutant ؛ مبارزه ای هیجانی به سبک کنگ فو
معرفی و بررسی بازی Biomutant ؛ مبارزه ای هیجانی به سبک کنگ فو

دنیای حاکم در بازی ؛ معرفی و بررسی بازی Biomutant

در دنیای جهان باز این بازی بدون شک رمز و رازهای زیادی در آن وجود دارد. پس از گذشت سال‌ها، زمین در معرض نابودی قرار می‌گیرد و تمام انسان‌ها منقرض شده اند و به جای آن ها حیوانات عجیب و جهش یافته ای جایگزین شده‌اند که از قدرت‌ها و توانایی های مختلفی در مبارزه برخوردار هستند.

آن ها می‌توانند از سلاح هایی مانند شمشیر و سلاح های گرم  استفاده کنند. تلاش برای غارت شهر ها و حکمرانی در آن، باعث شده است که چالش های فراوانی برای کاراکتر اصلی به وجود آید.

بازیکنان در بازی می‌توانند تصمیمات مختلفی بگیرند که در سرنوشت داستان این بازی تاثیرگذار خواهد بود. همچنین علاوه‌بر دشمنان عادی، Boss ها و موجودات بسیار قوی که دارای توانایی های مختلف هستند در بازی حضور خواهند داشت تا کار بازیکنان را بسیار سخت کنند.

نبرد با این Boss ها به هیچ عنوان ساده نخواهد بود و بازیکنان برای شکست دادن این Boss ها باید از توانایی های مختلف استفاده کنند.

معرفی و بررسی بازی Biomutant ؛ مبارزه ای هیجانی به سبک کنگ فو
معرفی و بررسی بازی Biomutant ؛ مبارزه ای هیجانی به سبک کنگ فو

ساختن کاراکتر در بازی ؛ معرفی و بررسی بازی Biomutant

در این بازی بازیکنان می‌توانند جزئیات بسیاری را در بخش ساخت کاراکتر مشاهده نمایند. حتی می‌توانند تعیین کنند که شخصیتشان با با چه نوع سلاحی حرفه ای تر باشد. بازیکنان می‌توانند هر بخشی از اعضای بدن کاراکترشان را طراحی کنند.

همچنین لباس‌ها و زره هایی در بازی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را خریداری کرده و برگزینید.  بسیاری از این شخصی‌سازی‌ها در طول بازی نیز وجود خواهند داشت و می‌توانید در بخش فروشگاه، ظاهر و توانایی‌های خود را تغییر دهید.در این بازی شش کلاس متنوع وجود دارد.

معرفی و بررسی بازی Biomutant ؛ مبارزه ای هیجانی به سبک کنگ فو
معرفی و بررسی بازی Biomutant ؛ مبارزه ای هیجانی به سبک کنگ فو

جابجایی و حمل و نقل در بازی ؛ معرفی و بررسی بازی Biomutant

Biomutant اثری به صورت Open World است. در عناوین Open World که معمولا مپ های بزرگی هم دارند، وسایل نقلیه‌ی متنوعی هم وجود دارند تا بازیکنان بتوانند سریع‌ تر در دنیای وسیع بازی جاب جا شوند. در این بازی بازیکنان می‌توانند از برخی وسایل نقلیه استفاده کنند.

می‌توان از این وسایل نقلیه به مواردی همچون اسب‌ها، جت‌پک‌ها و بالن‌ها اشاره کرد. همچنین بازیکنان می‌توانند وسایل نقلیه دلخواه خود را بسازند و از آن استفاده کنند. این ویژگی را می‌توان یکی از ویژگی های خاص این بازی دانست. بازیکنان حتی هنگام استفاده ار این وسایل نقلیه می‌توانند به مبارزه با دشمنان بپردازند.

سیستم مورد نیاز بازی Biomutant ؛ معرفی و بررسی بازی Biomutant

با توجه به اطلاعاتی که در رابطه با سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی در اختیار داریم میتوان گفت شما برای این بازی نیاز حداقل به سیستمی با سخت افزاری متوسط به بالا نیاز خواهید داشت.

در لیستی که در زیر مشاهده می‌کنید، مشخصات سیستم مینیمم و مشخصات سیستم پیشنهادی برای اجرای این بازی قابل مشاهده است.

  • سیستم عامل: ویندوز ۱۰/ویندوز ۸.۱/ویندوز ۷ (نسخه ۶۴ بیت)
  • پردازنده: AMD FX-850 یا Intel Core i5-4960K یا پردازنده‌های جدید با فرکانس ۳.۵ گیگاهرتز یا بالاتر
  • حافظه رم: ۸ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Geforce GTX 960 یا Radeon R9 380 و حداقل ۴ گیگابایت حافظه
  • DirectX: نسخه ۱۱
  • حافظه هارد: ۲۵ گیگابایت
  • کارت صدا: با DirectX 9 سازگار باشد

سیستم پیشنهادی:

  • سیستم عامل: ویندوز ۱۰ (۶۴ بیت)
  • پردازنده: AMD Ryzen 5 1600 یا Intel Core i7-6700K با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز یا بالاتر
  • حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
  • کارت گرافیک: Geforce GTX 1660Ti یا Radeon RX 590 با ۶ گیگابایت حافظه
  • DirectX: نسخه ۱۱
  • حافظه هارد: ۲۵ گیگابایت
  • کارت صدا: با DirectX 9 سازگار باشد

کلام آخر ؛ معرفی و بررسی بازی Biomutant

بازی Biomutant قرار است در تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۰ (۲۵ می ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرم PC و کنسول‌های Playstation 4  و Xbox One در دسترس قرار گیرد. گیمر ها می‌توانند برای تجربه این بازی آن را در فروشگاه Steam تهیه کنند.

نسخه‌های نسل نهمی این بازی شامل Playstation 5 و Xbox XS نیز در راه است که هنوز از تاریخ دقیق عرضه‌ی آن خبری در دست نیست.


بیشتر بخوانید:


مدتی پیش ویدئویی نیز از نسخه‌ی نسل نهمی این بازی منتشر شد که شاهد کیفیت بالای آن بودیم. این ویدئو تا به اینجا توسط بسیاری از گیمر ها مشاهده شده است و مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

نظر شما راجع به بازی Biomutant چیست؟ به نظر شما این بازی می‌تواند جزو بازی های پر فروش سال باشد؟ نظرات خود را با ما در بخش نظرات سایت فیگار به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *