کاپیتان استقلال وریا غفوری ؛ وریا غفوری کاپیتان آبی ها از استقلال جدا شد

کاپیتان استقلال وریا غفوری از استقلال جدا شد. وریا غفوری کاپیتان استقلال از این تیم جدا شد. در ادامه مطلب وریا غفوری استقلال همراه فیگار باشید.

وریا غفوری کاپیتان محبوبو استقلال دیروز رسما از هواداران این تیم خداحافظی کرد تا به این ترتیب دوران حضورش در جمع آبی‌ها به پایان برسد. نکته جالب توجه اما واکنش باشگاه استلال به این ماجرا بود.

کاپیتان استقلال وریا غفوری

وریا غفوری کاپیتان آبی ها از استقلال جدا شد

وریا غفوری کاپیتان استقلال, وریا غفوری استقلال
وریا غفوری کاپیتان استقلال, وریا غفوری استقلال

در فاصله کمتر از یک ساعت پس از انتشار پست خداحافظی وریا غفوری بسیاری از اهالی فوتبال و هنر به این موضوع واکنش نشان دادند. به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرورزشی، ماجرای عدم تمدید قرارداد وریا غفوری با باشگاه استقلال ۲۷ خرداد کلید خورد! زمانی که کاپیتان این تیم رسماً در مصاحبه ای اعلام کرد: «با اینکه نزدیک به ۲۰ روز از بازی با نفت مسجد سلیمان گذشته هیچکس با من تماس نمی‌گیرد تا برای تمدید قرارداد پای میز مذاکره بنشینیم».

سپاهان بعد از جدایی دانیال اسماعیلی فر به دنبال جذب یک مدافع راست است و وریا غفوری حالا به گزینه اصلی این تیم تبدیل شده است. باید منتظر ماند و دید آیاهایجک سپاهانی‌ها اتفاق خواهد افتاد یا نه. استقلال در نقل و انتقالات سجاد شهباززاده و رضا میرزایی را از سپاهان به خدمت گرفت و البته محمد دانشگر را راه هم به این تیم واگذار کرد. حالا شاید با انتقال غفوری همچنان رقابت نقل و انتقالاتی دو تیم ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

کاپیتان استقلال وریا غفوری

وریا غفوری کاپیتان استقلال, وریا غفوری استقلال
وریا غفوری کاپیتان استقلال, وریا غفوری استقلال

همین چند جمله کافی بود تا جرقه جدایی کاپیتان از تیم استقلال در ذهن طرفداران این تیم زده شود. حضور حداکثری مردم در فضای مجازی و اصرار به باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد او فایده ای نداشت تا حتی در چند نوبت گروهی از طرفداران مقابل باشگاه استقلال تجمع اعتراض آمیز به پا کنند.

کاپیتان استقلال وریا غفوری

وریا غفوری کاپیتان استقلال, وریا غفوری استقلال
وریا غفوری کاپیتان استقلال, وریا غفوری استقلال

اما این هم فایده‌ای نکرد تا در نهایت حوالی ساعت ۱۱ صبح امروز (شانزدهم تیرماه) وریا غفوری با انتشار پستی رسماً از تیم محبوبش خداحافظی کرد. اما بلافاصله پس از آن تعدادی از فوتبالی‌های استقلالی مثل امیرحسین صادقی، سیاوش اکبرپور، رضا عنایتی، زکریا مرادی، علیرضا نیکبخت واحدی، آندرانیک تیموریان، عارف غلامی و تعدادی از هنرپیشه‌های استقلالی سینما، خبرنگاران شبکه‌های خارجی حوزه خلیج فارس (که فوتبال ایران را دنبال می‌کنند) شاهین صمدپور (از مستندسازان کشورمان)، برزو ارجمند، امیر غفارمنش و خیلی‌های دیگر به خداحافظی کاپیتان استقلال واکنش نشان داده اند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کاپیتان استقلال وریا غفوری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *