بازگشت بیتکوین به کانال 27000 دلار ؛ گاوها به بازار آمدند! [+جزئیات]

اخبار بیت کوین ؛ بیت کوین در روز شنبه از پایین ترین سطح دو ماهه خود بازگشت و به کانال 2700 دلار رسید، زیرا گاوها برای خرید ارزنده وارد بازار شدند!

بازار ارزهای دیجیتال امروز وضعیت نسبتا خوبی دارد و بسیاری از نمادها در محدوده مثبت معامله می شوند. بیت کوین هم اکنون با حدود نرخ 27400 دلار معامله می شود. این ارز دیجیتال در مقیاس هفتگی افت 2 درصدی داشته و در مقیاس ماهانه هم حدودا 10 درصد افت کرده است. حرکت روز شنبه در حالی انجام شد که ارز دیجیتال از نقطه پشتیبانی اخیر، پس از شکست دیروز، دوباره برگشت. اتریوم نیز بالاتر بود و به بالای ۱۸۰۰ دلار صعود کرد. در ادامه مطلب با خبر پیشبینی قیمت بیت کوین همراه ما بمانید.

اخبار بیت کوین

  • تحلیل بیت کوین امروز
اخبار بیت کوین
افزایش قیمت بیت کوین

به گزارش منابع خبری:

بیت کوین با ارزش بازار 530 میلیارد دلار، طی شبانه روز گذشته 13 میلیارد دلار معامله شده است. ارزش معاملات نسبت به روز گذشته کمی بهبود داشته اما همچنان جا دارد که ارزش معاملات بالاتر از این ارقام برود تا شرایط به حالت عادی نزدیک شود.

بیت کوین روز شنبه از پایین ترین سطح دو ماه اخیر خود فاصله گرفت، زیرا گاوها تصمیم گرفتند به صورت ارزنده در بازار خریداری کنند؛ پس از سقوط به ۲۵,۸۷۸.۴۳ دلار در روز جمعه، بیت‌کوین به بالاترین سطح روزانه ۲۶۹۸۹.۰۷ دلار در اوایل روز رسید. از نمودار، به نظر می رسد که این اتفاق زمانی رخ داده است که شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه (RSI) یک کف برای خود در ۳۶.۰۰ پیدا کرده است. در زمان نگارش این مقاله، قدرت قیمت در ۳۷.۹۹ دنبال می شود، با سقف ۴۳.۰۰ که یک هدف احتمالی است.

قیمت بیت کوین لحظه ای

اخبار بیت کوین

اتریوم هم امروز حدودا یک درصد رشد داشته است. قیمت این آلت کوین با رشد امروز به محدوده 1830 دلار رسیده است. اتریوم در مقیاس هفتگی افت کمتر از 2 درصد داشته و در مقیاس ماهانه نیز 13 درصد کاهش قیمت را نمایش می دهد. ارزش بازار اتریوم هم اکنون 224 میلیارد دلار است و طی 24 ساعت گذشته 6 میلیارد دلار معامله در این بازار به ثبت رسیده است.

به نظر می رسد گاوها حرکت دیروز را به پایین ترین حد چند هفته ای به عنوان فرصتی مناسب برای خرید در نظر گرفته‌اند. مانند بیت کوین، این امر با این واقعیت کمک کرد که RSI یک نقطه پشتیبانی پایدار پیدا کرد که در مورد اتریوم در منطقه ۴۱.۰۰ قرار داشت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *