پرستو صالحی مهاجرت کرد ؛ آیا خبر مهاجرت بازیگر محبوب زیر آسمان شهر صحت دارد؟

آیا خبر مهاجرت بازیگر محبوب زیر آسمان شهر “پرستو صالحی” صحت دارد؟ طبق استوری اخیر او، به نظر می‌آید که پرستو صالحی مهاجرت کرد. در ادامه خبر همراه ما باشید.

این روزها هر استوری و هر پست اینستاگرام به شدت خبرساز می‌شود. هنوز شایعه مهاجرت فرشته حسینی داغ بود، که استوری جنجالی پرستو صالحی خبرساز شد. او در آخرین استوری اینستاگرام خود، تصویری از داخل هواپیما منتشر کرد. بر روی تصویر نوشته بود: “گاهی برای بودن باید رفت، سخت بود دل کندن… خیلی سخت!” در ادامه مطلب پرستو صالحی مهاجرت کرد همراه ما باشید.

پرستو صالحی مهاجرت کرد

آیا خبر مهاجرت بازیگر محبوب زیر آسمان شهر صحت دارد؟

مهاجرت پرستو صالحی
مهاجرت پرستو صالحی

استوری جنجالی پرستو صالحی در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی باعث گمانه زنی‌هایی درباره او شده است. خبرهایی ناشی از مهاجرت بازیگر ممنوع الکار پرستو صالحی این روزها در فضای مجازی پیچیده است.

پرستو صالحی در بیوگرافی اینستاگرام خود جمله: “مهری جز مهر ایران و عشقی جز سرافرازی ایرانیان ندارم.” را نوشته است.


بیشتر بخوانید:


پرستو در برنامه ماه عسل خاطره‌ای از خود و گذشته‌اش تعریف کرد، که در آن زمان نیز بسیار خبرساز شده بود. اکنون نیز در فضای مجازی با این استوری موضوع بحث شد. او در پست آخر خود، طلب صبر برای خانواده مرحوم عزت‌الله مهرآوران کرده است.

ضمن آن نیز اعتراضی به عدم واکسیناسیون همگانی در کشور نمود. او اشاره کرده است که اگر همه واکسینه نشوند، این روال متوقف نخواهد شد.

استوری مهاجرت پرستو صالحی, مهاجرت بازیگر ممنوع الکار پرستو صالحی
استوری مهاجرت پرستو صالحی, مهاجرت بازیگر ممنوع الکار پرستو صالحی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای خبر مهاجرت پرستو صالحی سپاس‌گزار هستیم. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *