فیلم زایمان دنیا جهانبخت یوتیوب ؛ فیلمی که به همراه حاشیه پول‌ساز شده است !

دنیا جهانبهت با سو استفاده از زایمانش به درآمد دلاری‌اش افزوده است و هیچ فیلمی برخلاف وعده‌اش انتشار نداده و فقط نیم ساعت قبل از زایمان لایو داده است. در ادامه با نوشتار فیلم زایمان دنیا جهانبخت یوتیوب همراه فیگار بمانید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است که این روزها مردم به دنبال زایمان دنیا جهانبخت فیلم یوتیوب هستند.

چند روزی است که فرزند دنیا جهانبخت که مدعی است پدر او هم مهراد جم، همسر سابق اوست متولد شده و مادرش در حال بازار گرمی برای جذب فالوور است. دنیا جهانبخت چهره جنجالی اینستاگرام است.

ازدواج و جدایی دنیا جهانبخت از مهراد جم و نیز تولد فرزندش به یکی از سوژه‌های ثابت شبکه‌های اجتماعی در ماه‌های اخیر تبدیل شده است. ظاهرا فرزند دنیا جهانبخت به دنیا آمده است. در ادامه با نوشتار فیلم زایمان دنیا جهانبخت یوتیوب همراه ما بمانید.

فیلم زایمان دنیا جهانبخت یوتیوب

فیلمی که به همراه حاشیه پول‌ساز شده است !

یوتیوب فیلم زایمان دنیا جهانبخت, زایمان دنیا جهانبخت فیلم یوتیوب, فیلم زایمان دنیا جهان بخت
یوتیوب فیلم زایمان دنیا جهانبخت, زایمان دنیا جهانبخت فیلم یوتیوب, فیلم زایمان دنیا جهان بخت

 

مردم که هنوز باور ندارند دنیا جهانبخت زایمان کرده است دنبال فیلم زایمان دنبا جهان بخت هستند و چون دنیا برخلاف وعده اش هنوز منتشر نکرده است همه بر این باورند او فقط شوآف کرده است و اگر مهراد جم سکوت کرده بخاطر تعهد بین خودشان بوده است.

بیشتر بخوانید:

او که عکس صورت فرزندش را در اینستاگرامش منتشر نمی‌کند در اقدامی عجیب فیلم زایمانش را به صورت ادیت شده روی صفحه شخصی یوتیوب گذاشت. گفتنی است او می‌تواند با بازدید بالا در یوتیوب مستقیما به درآمد دلاری برسد در حالی که در اینستاگرام درآمدزایی سخت تر است.

یوتیوب فیلم زایمان دنیا جهانبخت, زایمان دنیا جهانبخت فیلم یوتیوب, فیلم زایمان دنیا جهان بخت
یوتیوب فیلم زایمان دنیا جهانبخت, زایمان دنیا جهانبخت فیلم یوتیوب, فیلم زایمان دنیا جهان بخت

مهراد جم خواننده پر حاشیه ای بود که بعد از کمی معروفیت فکر مهاجرت به سرش زد. او در اقدامی شوک آور با دنیا جهانبخت که از خودش بزرگتر است ازدواج کرد چندی بعد نیز خبر بارداری دنیا جهانبخت در فضای مجازی منتشر شد، در همین حال بود که مهراد جم در خبری باور نکردنی به ایران بازگشت و فیلمی را در پل طبیعت از خودش منتشر کرد.

مخاطبان رفتار های مهراد جم را به خاطر سن پایین این خواننده دانستند و واکنش های منفی به او نشان دادند . به گفته مخاطبان هر چقدر که دنیا جهانبخت درگیر مادیات باشد و همه کاری برای کسب درآمد انجام دهد اما باز هم مادر بچه اوست.

بیشتر بخوانید:

دنیا جهانبخت و امیر تتلو – فیلم زایمان دنیا جهانبخت یوتیوب

دنیا جهانبخت در سال ۹۸ با یک شوی جدید سعی در ارتباط عاشقانه با امیر تتلو داشت و چندین بار علنی به او ابراز علاقه کرد. در نهایت با سناریو ساختی مافیای قمار چندین کلیپ از دیدار این دو پخش شد و بعد از داغ شدن در فضای مجازی و کسب فالوور ، ادامه این رابطه هم بایگانی شد.

بیوگرافی دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت متولد ۳۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران ، چهره جنجالی اینستاگرام است. فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از فتومدلینگ شروع کرد سپس مدتی در ترکیه بود و حالا در انگلستان و ترکیه زندگی می کند. دنیا با نام اصلی «زهرا» جهانبخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا آمده است ، پدرش مجید جهانبخت فوت کرده و مادرش خانه دار است و یک برادر هم دارد.

فیلم زایمان دنیا جهانبخت یوتیوب

دانلود فیلم زایمان دنیا جهانبخت یوتیوب

دانلود فیلم زایمان دنیا جهان بخت youtube

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم زایمان دنیا جهان بخت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *