تولد آزاده نامداری ؛ 37 سالگی مجری خوش‌نام صدا و سیما

دیروز تولد زنده‌یاد آزاده نامداری بود، او اگر در قید حیات بود ۳۷ ساله می‌شد. آزاده نامداری در روز ۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ در منزل مسکونی‌اش در شهرک غرب تهران درگذشت. با نوشتار تولد آزاده نامداری همراه فیگار بمانید.

آزاده نامداری (۹ آذر ۱۳۶۳ – ۷ فروردین ۱۴۰۰) مجری و تهیه‌کنندهٔ تلویزیون ایرانی بود. آزاده نامداری با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به شهرت رسید. آزاده نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به تهیه کنندگی سعید غفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه داد.

تولد آزاده نامداری

37 سالگی مجری خوش‌نام صدا و سیما

تولد دوباره آزاده نامداری
آزاده نامداری تولد, تولد آزاده نامداری, مرگ آزاده نامداری, تولد دوباره آزاده نامداری, جشن تولد مرحومه آزاده نامداری

آزاده نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا ۴ سال ادامه داشت که در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد. آزاده نامداری در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می‌شد.

بیشتر بخوانید:

تولد دوباره آزاده نامداری

آزاده نامداری تولد
آزاده نامداری تولد, تولد آزاده نامداری, مرگ آزاده نامداری, تولد دوباره آزاده نامداری, جشن تولد مرحومه آزاده نامداری

آزاده نامداری متولد ۹ آذر ۱۳۶۳ مجری و تهیه‌کننده تلویزیونی ایرانی بود. او با اجرا در برنامهٔ «تازه‌ها» در سیمای خانواده به شهرت رسید. نامداری پس از ۱۲ سال کار در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به‌طور غیررسمی ممنوع‌التصویر شده بود.

بیشتر بخوانید:

در ۷ فروردین ۱۴۰۰، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های داخل ایران خبر از درگذشت آزاده نامداری دادند. و هم‌اکنون جشن تولد مرحومه آزاده نامداری در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تهران بر سر مزار وی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تولد آزاده نامداری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *