واکنش تنابنده به علم الهدی ؛ از تنابنده تا عنکبوت

محسن تنابنده بازیگر فیلم سینمایی «عنکبوت» به صحبت‌های اخیر آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی واکنش نشان داد. با نوشتار واکنش تنابنده به علم الهدی همراه با فیگار بمانید.

نکات بسیار مهمی باعث ساخته‌شدن فیلم عنکبوت شد. یکی از آن‌ها، حرف‌هایی است که گفته و شنیده شده است. سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد گفته است: «یک خانم بدحجاب باید احساس کند مردم از او متنفر هستند و ابراز نفرت از زن بدحجاب برای مردم یک تکلیف الهی است و برای این منظور به حرکت مردمی نیاز است.»

واکنش تنابنده به علم الهدی

از تنابنده تا عنکبوت

واکنش تنابنده به علم الهدی, واکنش تند تنابنده به علم الهدی, علم الهدی واکنش تنابنده
واکنش تنابنده به علم الهدی, واکنش تند تنابنده به علم الهدی, علم الهدی واکنش تنابنده

مگر می‌شود پذیرفت یا توجیه کرد دستورات این‌چنینی از تریبون رسمی برای نفرت‌پراکنی بین مردم را؟! حرف‌هایی که گاهی به قیمت جان آدم‌ها تمام شده و چه بسا باز هم بشود.

بیشتر بخوانید:

«عنکبوت» نام فیلمی به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد، نویسندگی اکتای براهنی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و محصول سال ۱۳۹۸ بود. داستان این فیلم در مورد قاتل سریالی، سعید حنایی ملقب به قاتل عنکبوتی بود. از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان‌بخش، ماهور الوند، مینا ساداتی و… اشاره کرد.

تصاویر مربوط به قربانیان قتلهای زنجیره ایی مشهد ۱۳۷۹


علم الهدی واکنش تنابنده

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار واکنش تنابنده به علم الهدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *