بهترین بازی های اپیک گیمز 2022 ؛ معرفی بازی های رایگان و پولی در اپیک گیمز

اگر در کامپیوتر با بازی‌های ویدیویی می‌پردازید، همراه با فیگار باشید تا بهترین بازی های اپیک گیمز 2022 رایگان و غیر رایگان را به شما معرفی کنیم.

اپیک گیمز نیز همانند استیم (بهترین بازی های استیم 2022) یکی از بهترین مارکت‌هایی است که می‌تواند به واسطه آن، بازی‌های ویدیویی مورد علاقه‌تان را تجربه کنید. احتمالا شما اپیک گیمز را به دلیل انتشار بازی مشهور بتل رویال (بهترین بازی های بتل رویال اندروید و آیفون 2022) به نام فورتایت بشناسید؛ اما باید بدانید که این مارکت وظیفه نشر بازی‌های بسیار زیادی را از کمپانی‌های مختلف برای کامپیوتر دارد.

بهترین بازی های اپیک گیمز 2022

معرفی بازی های رایگان و پولی در اپیک گیمز

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی های اپیک گیمز 2022 را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین بازی های اپیک گیمز 2022
بهترین بازی های اپیک گیمز 2022

اپیک گیمز به صورت هفتگی یک بازی پولی را به صورت رایگان به کاربران عرضه می‌کند؛ به طوری که شما یک هفته فرصت دارید تا این بازی را به اکانتتان اضافه کنید و سپس می‌توانید این بازی را برای همیشه داشته باشید. اما امروز قصد داریم تا به مورد انتظارترین بازی های اپیک گیمز 2022 و همچنین به بهترین بازی های رایگان اپیک گیمز 2022 که برای همیشه به شکل رایگان عرضه می‌شوند بپردازیم.

Avatar: Frontiers of Pandora

بهترین بازی های اپیک گیمز 2022
بهترین بازی های اپیک گیمز 2022, بهترین بازی اپیک گیمز 2022

بازی جدید آواتار که آن را جزو مورد انتظارترین بازی های اپیک گیمز 2022 می‌دانیم، اکنون رسماً آواتار: مرزهای پاندورا نام گرفته است. این بازی در E3 2021 معرفی شده بود و توسط Massive Entertainment (با همکاری Lightstorm Entertainment و Disney) در حال توسعه است. این بازی یک داستان مستقل جدید خواهد داشت که در آن شما به عنوان یک ناوی قرار خواهید گرفت که به سفرهایی مختلف در سراسر نقاط مرزی پاندورا می‌رود.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora یکی از بهترین موارد در جدیدترین بازی های اپیک گیمز 2022 است. همچنین می‌توان این بازی را جزو مورد انتظارترین بازی های اپیک گیمز 2022 و همچنین بهترین بازی های اپیک گیمز 2022 دانست.

بیشتر بخوانید:

Rumbleverse

بهترین بازی های اپیک گیمز 2022
بهترین بازی های اپیک گیمز 2022, بهترین بازی رایگان اپیک گیمز 2022

رامبلورس یک بازی کاملاً جدید، و جزو بهترین بازی های رایگان اپیک گیمز 2022 است. این بازی به صورت آنلاین (بهترین بازی های اندروید 2022 آنلاین) و 40 نفره ساخته شده است که شما می‌توانید با 40 بازیکن از سراسر جهان به رقابت بپردازید.  با ترکیب و تطبیق صدها آیتم منحصر به فرد، جنگجوی خود را همانند آنچه در ذهن دارید بسازید و از میان دیگر بازیکنان متمایز شوید.

شما توسط یک توپ جنگی به میدان نبرد پرتاب می‌شوید اما نقطه فرود شما، کاملاً بستگی به خودتان دارد. البته که باید حواستان را جمع کنید تا مکان مناسب فرود را انتخاب کنید؛ زیرا که هر نقطه از این میدان نبرد بسیار شلوغ و خطرناک است. سبک طراحی هنری این بازی به همراه گیم پلی جذاب آن، باعث شده است تا حتی پیش از اکران، آن را بهترین بازی رایگان اپیک گیمز 2022 بنامیم.

بیشتر بخوانید:

Martha is Dead

بهترین بازی های اپیک گیمز 2022
بهترین بازی های اپیک گیمز 2022, مورد انتظارترین بازی اپیک گیمز 2022

بازی Martha is Dead جدیدترین بازی اپیک گیمز 2022 ترسناک روانشناختی اول شخص است که بازیکنان را به سال 1944 می‌برد. جنگ وحشیانه بین آلمانی ها و نیروهای متفقین در کشور ایتالیا ادامه دارد. با این حال، جسد یک زن جوان غرق شده کشف می‌شود و این معما را برجای می‌گذارد که چه اتفاقی در لحظات منتهی به این مرگ افتاده است. بازیکنان برای یافتن حقیقت مشغول به بازی خواهند شد. همچنین اگر به بازی‌های ترسناک علاقه دارید، می‌توانید نوشتار بهترین بازی های ترسناک اندروید 2022 را مطالعه نمایید.

این یک بازی با محوریت تراژدی ساخه شده است که با جنگ همراه است. متأسفانه، ما همچنان منتظر عرضه این بازی به بازار هستیم زیرا که مراحل ساخت آن در سال 2021 متوقف شده است. در حال حاضر، این بازی برای انتشار در ماه فوریه 2022 برنامه ریزی شده است. شاید بتوان Martha is Dead را به عنوان مورد انتظارترین بازی اپیک گیمز 2022 دانست اما این بازی انحصاری کامپیوتر نیست! به همین منظور، می‌توان این بازی را در دسته بندی بهترین بازی های ایکس باکس 2022 نیز قرار داد.

بیشتر بخوانید:

Dying Light 2: Stay Human

بهترین بازی های اپیک گیمز 2022
بهترین بازی های اپیک گیمز 2022, مورد انتظارترین بازی های اپیک گیمز 2022

اکنون بازی جهان باز محبوب Dying Light، تبدیل به یک فرنچایز شده است که یکی از دنباله‌های آن، برای انتشار در سال 2022 برنامه ریزی شده است تا یکی از جدیدترین بازی های اپیک گیمز 2022 باشد که در لیست بهترین بازی های اپیک گیمز 2022 جای می‌گیرد شود . اولین بازی این مجموعه در سال 2015 منتشر شد؛ خیلی زود پس از انتشار این نسخه، این بازی به دلیل ترکیب شاهکار ژانر جهان باز و زامبی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. تحسین بسیاری از منتقدان برای مکانیک‌های گیم پلی خلاقانه آن که آن را از بازی های اول شخص آن زمان متمایز می کرد، یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این بازی است.

دنباله این بازی، Dying Light 2 نام دارد که داستان آن در شهری جدید با شخصیت‌های جدید اتفاق می‌افتد. یکی مشهورترین صداپیشگانی که در این بازی به ایفای نقش خواهند پرداخت، روزاریو داوسون است. او به دلیل حضور در سریال Daredevil و Mandalorian شهرت دارد. Dying Light 2 نویدبخش بهبود بسیاری از بخش‌های بازی قبلی از جمله گیم پلی است. به همین دلیل است که آن را به عنوان بهترین بازی اپیک گیمز 2022 می‌نامیم.

بیشتر بخوانید:

Tom Clancy’s The Division Heartland

بهترین بازی های اپیک گیمز 2022
بهترین بازی های اپیک گیمز 2022, بهترین بازی های رایگان اپیک گیمز 2022

یکی دیگر از مواردی که در لیست بهترین بازی های رایگان اپیک گیمز 2022 وجو دارند، بازی Tom Clancy’s The Division Heartland است. همچنین لازم به ذکر است که این بازی به صورت کاملاً رایگان عرضه شده است تا بتواند لقب بهترین بازی رایگان اپیک گیمز 2022 را از سوی کاربران دریفات کند.

داستان این بازی در دنیای بازی The Division اتفاق می‌افتد. اما این بازی به شکلی طراحی شده است تا بتواند بدون نیاز به تجربه هیچ گونه بازی دیگری، به صورت مستقل این بازی را تجربه کرده و از آن لذت ببرید. این بازی برای کامپیوتر، کنسول‌ها و حتی فضای ابری در دسترس خواهد بود؛ البته که شما می‌توانید به سادگی این بازی را از اپیک گیمز دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید:

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart Of Chernobyl

بهترین بازی های اپیک گیمز 2022
بهترین بازی های اپیک گیمز 2022, بهترین بازی اپیک گیمز 2022

شما در بازی ST.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl، وظیفه دارید تا منطقه چرنوبیل را کاورش کنید. دومین انفجار در راکتور هسته‌ای چرنوبیل اتفاق افتاده است و اکنون این منطقه بسیار خطرناک‌تر از قبل شده است.

جهش‌یافته‌های خشن، ناهنجاری‌های مرگبار، و جناح‌های مختلفی که باید با آن‌ها در این بازی که جدیدترین بازی اپیک گیمز 2022 است، مبارزه کنید تنها بخشی از وخامت اوضاع است. اما در هر صورت به راه خود ادامه دهید تا بتواند بازی را به اتمام برسانید.

بیشتر بخوانید:

Slime Rancher 2

بهترین بازی های اپیک گیمز 2022
بهترین بازی های اپیک گیمز 2022, مورد انتظارترین بازی اپیک گیمز 2022

بخش عظیمی از جدیدترین بازی های اپیک گیمز 2022 را بازی‌هایی تاریک و خشن تشکیل می‌دهند؛ پس شاید بد نباشد تا به موردی بپردازیم که ما را به جهانی شاد و زیبا می‌برد. قسمت دوم بازی Slime Rancher به بازیکنان توید تجربه‌ای رنگارنگ و شاد را می‌دهد.

بازی Slime Rancher 2 جدیدترین بازی اپیک گیمز 2022 است که با ظاهری کارتونی اما جذاب طراحی شده است. استفاده از اشکال مختلف، باعث شده است جهان این بازی بسیار زیبا باشد و با وجود رنگ‌های فراوان، حس سرزندگی را به بازیکن القا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

The Outlast Trials

بهترین بازی های اپیک گیمز 2022
بهترین بازی های اپیک گیمز 2022, مورد انتظارترین بازی اپیک گیمز 2022

بازی The Outlast Trials به شما امکان می دهد تا ترس شکار شدن توسط افراد بی‌رحمی که در دستانشان سلاحی همانند پتک دارند را تجربه کرده، و یا حتی در این تجربه با دوستانتان سهیم شوید. این بار شما در حال بررسی یک بیمارستان روانی و یا مکان ترسناک دیگری نیستید، در عوض شما و دوستانتان همانند موش‌های آزمایشگاهی‌ای هستید که در آزمایشاتی که توسط شرکت Murkoff اداره می‌شود، حضور دارید.

یکی از نکات جالب و عجیب این بازی این است که نیازی به استاده از دوربین‌های درد در شب ندارید؛ بلکه دوربین‌ دید در شب در جمجمه‌ شما فرو رفته و برای همیشه در سر شما قرار گرفته است. این احتمال وجود دارد تا بازی The Outlast Trials بهترین بازی اپیک گیمز 2022 باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های اپیک گیمز 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین بازی های اپیک گیمز 2022

بهترین بازی اپیک گیمز در سال 2022 کدام بازی خواهد بود؟

بازی Avatar: Frontiers of Pandora که در دنیای فرنچایز سینمایی آواتار در جریان است، بهترین و موردانتظارترین بازی اپیک گیمز در سال 2022 خواهد بود.

بهترین بازی رایگان اپیک گیمز در سال 2022 کدام بازی است؟

بازی Tom Clancy’s The Division Heartland که توسط یوبیسافت درحال ساخت است، بهترین بازی رایگانی است که در سال 2022 در اپیک گیمز قرار خواهد گرفت.
{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”بهترین بازی اپیک گیمز در سال 2022 کدام بازی خواهد بود؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”بازی Avatar: Frontiers of Pandora که در دنیای فرنچایز سینمایی آواتار در جریان است، بهترین و موردانتظارترین بازی اپیک گیمز در سال 2022 خواهد بود.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”بهترین بازی رایگان اپیک گیمز در سال 2022 کدام بازی است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”بازی Tom Clancy’s The Division Heartland که توسط یوبیسافت درحال ساخت است، بهترین بازی رایگانی است که در سال 2022 در اپیک گیمز قرار خواهد گرفت.”}}]}


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *