سقوط جرثقیل خیابان شریعتی ؛ علت مسدود شدن خیابان شریعتی چیست ؟

فرمانده انتظامی پایتخت از رانندگان درخواست کرد از خیابان شریعتی برای تردد استفاده نکنند چون احتمال سقوط جرثقیل خیابان شریعتی وجود دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، مسدود شدن خیابان شریعتی را به علت احتمال سقوط یه جرثقیل عنوان کرد و گفت: محل از حضور ساکنان تخلیه شد تا نگران از وقوع حادثه مرگبار نباشند. در ادامه با خبر سقوط جرثقیل در خیابان شریعتی همراه فیگار بمانید.

سقوط جرثقیل خیابان شریعتی

علت مسدود شدن خیابان شریعتی چیست ؟

سقوط جرثقیل خیابان شریعتی
سقوط جرثقیل در خیابان شریعتی, جرثقیل خیابان شریعتی, مسدود شدن خیابان شریعتی

سقوط جرثقیل در خیابان شریعتی

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص انسداد خیابان شریعتی به واسطه احتمال سقوط یک دستگاه جرثقیل گفت: از صبح امروز جرثقیلی که در این خیابان مستقر بود دچار نقص فنی شده و احتمال افتادن جرثقیل در سطح خیابان وجود دارد.

او  افزود: در یک طرح ساختمانی 2 دستگاه جرثقیل تاور کرین (برج ساز) مشغول به کار بود که یکی از این جرثقیل‌ها در ارتفاع بالاتر از قسمت اتصال عمودی و افقی در قسمت زیر اتاقک اپراتور جرثقیل دچار نقص شد و آتش‌نشانان وارد عملیات شدند.

بیشتر بخوانید :

ساعت 8:40 صبح روز گذشته حادثه احتمال سقوط جرثقیل تاور کرین در مسیر شمال به جنوب خیابان شریعتی نرسیده به میرداماد به آتش‌نشانی اعلام شد که بی درنگ ماموران سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سردار رحیمی با تاکید بر این مطلب که همکاران پلیس تهران در محدوده فوق مستقر بوده و پلیس راهور نیز حضور کامل دارد از رانندگان درخواست کرد ترجیحا از این خیابان تردد نکنند چرا با توجه  به اینکه امشب مقداری به ترافیک افزوده می‌شود باتوجه به محدودیت ایجاد شده، بار ترافیکی محدوده تشدید می شود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سقوط جرثقیل خیابان شریعتی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *